جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

توسعه فردی: کدام را باید تقویت کنم؟ اعتماد به نفس یا عزت نفس

حال- اعتماد به نفس یا عزت نفس
تاریخ بروزرسانی : ۲۲ تیر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

یکی از چالشهای همیشگی این است: کدام مهمتر است، اعتماد به نفس یا عزت نفس؟ آیا تا به حـال به این موضوع فکر کرده بودید و اعتماد به نفس را در خودتان ارزیابی کرده اید؟ یا فکر کرده اید که ممکن است این دو را به جای هم استفاده کرده باشید؟ پس با ما همراه باشید.

آیا می دانید تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در چیست؟ بله، این دو راهی  همیشه سر راه افراد می ‌باشد و دچار این اشتباه می‌شوند که کدام را باید افزایش بدهید و کدام یک نیاز به تقویت دارد. از آن جایی که مبحث اعتماد به نفس و عزت نفس بسیار اهمیت دارد بر آن شدیم که برای پاسخگویی و تفاوت قائل شدن بین این دو مفهوم، قسمت جدید مجله شنیدنی را به آن اختصاص دهیم. در این قسمت، از خانم عرب نژاد، روانشناس دعوت کردیم و به سوالات شما در پادکست پاسخ  خواهیم داد. در خاطر داشته باشید که هر ساعت روز، تنها با داشتن اپلیکیشن حال، می توانید مشاوره بگیرید. برای گرفتن ارتباط به قسمت مشاوره آنلاین اعتماد به نفس مراجعه کنید و مشاور خود را انتخاب کنید و مشکلات ناشی از کمبود اعتماد به نفس یا عزت نفس را حل کنید و زندگی خود لذت بیشتری ببرید. همچنین مقاله راهکار‌های افزایش اعتماد به نفس نیز به شما کمک خواهید کرد.

سوالات متداول


تصویر خدمات اقساطی

عزت نفس چیست؟

عزت نفس کلمه‌ای است که بازتاب ارزیابی یا برآورد یک فرد از ارزشهای خود می‌باشد.

اعتماد به نفس چیست؟

اعتماد به نفس شرایط روانی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها به‌طور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات