جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

خرید واکسن گارداسیل خارجی با بهترین قیمت + پرداخت در محل

واکسن گارداسیل امتحان خود را پس داده و به طور قابل توجهی ویروس اچ پی وی را سرکوب می‌کند. پس از خرید واکسن گارداسیل و تزریق آن، با خیال راحت از رابطه با شریک جنسی خود لذت ببرید و استرس دچار شدن به بیماری های جنسی و حتی سرطان دهانه رحم را از خود دور کنید.

عناوین مقاله
1 واکسن گارداسیل چیست؟2 HPV چیست؟3 خرید واکسن گارداسیل خارجی اصل4 افرادی که باید واکسن HPV را دریافت کنند5 خرید اینترنتی واکسن گارداسیل6 خرید واکسن گارداسیل با امکان پرداخت در محل7 خرید واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی8 خرید گارداسیل 2 ظرفیتی9 خرید واکسن گارداسیل ۹ در تهران10 خرید واکسن گارداسیل از هلال احمر11 واکسن گارداسیل کجا تزریق می‌شود؟12 تداخل دارویی واکسن گارداسیل13 هزینه خرید واکسن گارداسیل14 انواع واکسن گارداسیل15 نحوه تزریق واکسن گارداسیل16 عوارض واکسن گارداسیل17 چه کسانی نباید واکسن HPV را دریافت کنند؟18 در صورت ابتلا به HPV خرید واکسن گارداسیل توصیه می‌شود؟19 انواع مختلف HPV چیست؟20 واکسن گارداسیل قیمت 21 واکسن گارداسیل بهتره یا پاپیلوگارد22 فروش واکسن گارداسیل23 نحوه ارسال پس از خرید آنلاین واکسن گارداسیل24 واکسن گارداسیل چند دوره است؟25 خرید واکسن گارداسیل در ایران26 خرید واکسن گارداسیل خارجی در تهران27 مراکز فروش واکسن گارداسیل در تهران 28 نحوه خرید گارداسیل29 خرید واکسن زگیل تناسلی30 نحوه نگهداری واکسن گارداسیل در خانه31 مشاوره پزشکی برای خرید واکسن گارداسیل

تصویر خدمات اقساطی

واکسن گارداسیل چیست؟

واکسن گارداسیل مانند یک سپر در برابر سویه‌های خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) که منجر به زگیل تناسلی و حتی انواع سرطان می‌شود عمل می‌کند. درواقع واکسن HPV یا واکسن گارداسیل می‌تواند بدن انسان را در مقابل ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی یا بیماری HPV ایمن کند و مانع از بروز زگیل‌های تناسلی و بیماری‌های جدی از جمله سرطان در نواحی تناسلی شود. پزشکان می‌گویند هرچه این واکسن زودتر تزریق شود، اثرگذارتر خواهد بود. به همین دلیل در بسیاری از کشورهای جهان، تزریق واکسن گارداسیل را به عنوان بخشی از واکسیناسیون دانش‌آموزان در نظر گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد بهترین زمان برای خرید واکسن گارداسیل و تزریق آن، پیش از شروع فعالیت جنسی افراد است. البته این به معنی بی‌اثربودن تزریق بعد از داشتن رابطه جنسی نیست! به طور کلی پزشکان توصیه می‌کنند که واکسن گارداسیل در فاصله سنی ۹ تا ۲۶ سال تزریق شود. با این حال افراد ۲۷ تا ۴۵ ساله هم می‌توانند با مشورت پزشک برای تزریق آن اقدام کنند و از فواید محافظتی آن بهره‌مند شوند.

واکسن گارداسیل معمولا در سه دوز نیم میلی‌لیتری و در بازو تزریق می‌شود. تزریق اول در ماه صفر، تزریق دوم در ماه دو و تزریق سوم در ماه شش است؛ یعنی فاصله تزریق دوز اول تا سوم باید شش ماه باشد. فاصله بین تزریق اول و دوم در انواع دو دوزی این واکسن هم بین شش تا ۱۲ ماه خواهد بود.

آمارها نشان می‌دهند که از حدود ۱۵ سال گذشته و با گسترش تزریق واکسن گارداسیل در ایالات متحده، میزان ابتلا به زگیل تناسلی و عفونت‌های مرتبط با آن در میان دختران نوجوان واکسینه‌شده ۸۸ درصد، زنان جوان واکسینه‌شده ۸۱ درصد و سایر زنانی که این واکسن را دریافت کرده‌اند تا ۴۰ درصد کاهش یافته است. این اعداد و ارقام می‌توان گواهی بر اثربخشی واکسن گارداسیل در عمل باشد.

HPV چیست؟

پیش از خرید واکسن گارداسیل بهتر است با ویروس آن بیشتر آشنا شوید. HPV مخفف ویروس پاپیلومای انسانی است که به عنوان شایع‌ترین عفونت مقاربتی شناخته می‌شود. این ویروس بسیار شایع است و معمولا بدون ایجاد ضرر در بدن انسان، خود به خود از بین می‌رود. اما انواعی از آن وجود دارد که قادر است بیماری‌های خطرناکی مثل برخی از انواع سرطان‌ها را ایجاد کند.

بیش از ۲۰۰ نوع ویروس HPV وجود دارد که حدود ۴۰ نوع آن در ناحیه تناسلی انسان مانند واژن، دهانه رحم، مقعد، آلت تناسلی مردانه و کیسه بیضه فعالیت می‌کنند. این ویروس به جز ناحیه تناسلی، باعث ایجاد زگیل‌هایی روی دست و پا هم می‌شود که این زگیل‌ها از طریق جنسی قابل انتقال نیستند. به‌طورکلی، زگیل‌های شایع ناشی از ویروس HPV نوع ۶ و ۱۱ کم‌خطر هستند و اغلب منجر به سرطان نمی‌شوند؛ اما حدود نود درصد زگیل‌های تناسلی به وجود این نوع از ویروس مرتبط است. در مقابل، نوع ۱۶ و ۱۸ که به عنوان نوع پرخطر HPV شناخته می‌شود، عامل اصلی ایجاد بیش از ۸۰ درصد موارد سرطان دهانه رحم در جهان است.

تا امروز هیچ درمان قطعی برای HPV و مشکلات ناشی از آن شناخته نشده است. در چنین شرایطی، پیشگیری را می‌توان منطقی‌ترین گزینه برای مقابله با این ویروس دانست. اگرچه استفاده از کاندوم و محافظ دهانی برای پیشگیری از انواع عفونت‌های مقاربتی مفید است، اما در این زمینه کارایی چندانی ندارد. بنابراین واکسن HPV که به عناوین تجاری از جمله واکسن گارداسیل شناخته می‌شود، آسان‌ترین و ایمن‌ترین روش برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و مشکلات مرتبط با آن است.

خرید واکسن گارداسیل خارجی اصل

این روزها خرید واکسن گارداسیل خارجی اصل کار سختی به نظر می‌رسد. تحریم‌های طولانی‌مدت و نوسان قیمت ارز به جدی‌ترین موانع تهیه واکسن HPV تبدیل شده‌اند و دسترسی هه اقشار جامعه به آن را دشوار کرده‌اند. به دلیل بالابودن قیمت، خرید واکسن خارجی گارداسیل ممکن است برای همه مقدور نباشد؛ اما واکسن گارداسیل ایرانی هم می‌تواند ایمنی کافی در برابر ویروس را ایجاد کند. شما می‌توانید براساس بودجه‌ای که برای این کار اختصاص داده‌اید، یکی از انواع واکسن‌های ایرانی یا خارجی را انتخاب و تزریق کنید.

برای تهیه و خرید واکسن hpv دو را وجود دارد: یکی این که شما به داروخانه‌های مختلف سطح شهر مراجعه کنید و به دنبال واکسن باشید. یا این که به شکل آنلاین، واکسن گارداسیل خارجی را بخرید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. انتخاب با شماست!

 

افرادی که باید واکسن HPV را دریافت کنند

همه ویروس‌های HPV باعث سرطان نمی‌شوند. شایع ترین سرطان ناشی از این ویروس، سرطان دهانه رحم است که با انجام آزمایشات به موقع می‌توان از آن جلوگیری کرد. سال‌ها طول می‌کشد تا سرطان دهانه رحم ایجاد و رشد کند. زنان می‌توانند با انجام آزمایش پاپ اسمیر هر سه سال یکبار از خود در برابر بیماری های مختلف از جمله سرطان دهانه رحم محافظت کنند. البته تزریق گارداسیل نیز یک راه اساسی و پیشگیرانه است که به شما کمک می‌کند از این سرطان در امان باشید.

اچ پی وی

ویروس HPV ممکن است باعث سرطان شود

برای آزمایش hpv در منزل می‌توانید از این بخش استفاده کنید و تست را در منزل خودتان انجام دهید.

واکسیناسیون HPV در سنین 11-12 سال توصیه می شود. واکسن HPV را می توان از سن 9 سالگی شروع کرد. همه نوجوانان پیش از نوجوانی به واکسیناسیون HPV نیاز دارند، بنابراین از عفونت های HPV که می تواند باعث سرطان در آینده شود، محافظت می شوند. نوجوانان و جوانان بالای 26 سال که سری واکسن HPV را شروع یا به پایان نرسانده اند نیز به واکسیناسیون HPV نیاز دارند.
CDC توصیه می کند که کودکان 11 تا 12 ساله دو دوز واکسن HPV را با فاصله 6 تا 12 ماه دریافت کنند.

درباره آزمایش اچ پی وی و نحوه انجام آن بیشتر بدانید.

واکسن HPV چیست

برخی از بزرگسالان 27 تا 45 ساله که قبلاً واکسینه نشده اند، ممکن است پس از صحبت با پزشک خود در مورد خطر ابتلا به عفونت های جدید HPV و مزایای احتمالی واکسیناسیون برای آنها، تصمیم به خرید واکسن گارداسیل و دریافت آن بگیرند.

اگر به دنبال خرید واکسن آنفولانزای هلندی یا هرنوع واکسن آنفولانزای خارجی هستید می‌توانید این مطلب را بخوانید و خرید را انجام دهید.

خرید اینترنتی واکسن گارداسیل

خرید واکسن گارداسیل اصل به صورت اینترنتی یک راه ساده و آسان برای تهیه آن است. در این روش دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای مراجعه حضوری به داروخانه‌ها را ندارید. بلکه تنها از طریق تلفن همراه خود می‌توانید سفارش‌تان را ثبت کنید و بعد از پرداخت هزینه، دارو را در هر مکانی که می‌خواهید تحویل بگیرید. از آن‌جا که این روزها واکسن گارداسیل در همه داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود، ممکن است مراجعه حضوری از داروخانه‌ای به داروخانه دیگر کار سخت و زمان‌بری باشد.

نشستن در خانه و جست‌و‌جوی واکسن گارداسیل در داروخانه‌های آنلاین راهکار ساده‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تری به نظر می‌رسد. البته فراموش نکنید که نباید به هر فروشنده‌ای اعتماد کرد و فقط از داروخانه‌های آنلاین معتبر اقدام به خرید کنید. در حال حاضر شما می‌توانید واکسن گارداسیل ایرانی و خارجی را از داروخانه آنلاین حال تهیه کنید و بدون نیاز به خروج از منزل، آن را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

البته ناگفته نماند که واکسن گارداسیل از آن جهت مهم است که راه درمانی خاصی برای بیماری HPV وجود ندارد و به همین جهت تهیه این واکسن با بهترین قیمت و تزریق آن، مناسب‌ترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک است.

داروخانه آنلاین

بهترین راه خرید گارداسیل از داروخانه آنلاین است

خرید واکسن گارداسیل با امکان پرداخت در محل

در صورتی که برای خرید گارداسیل از وب سایت «حال» اقدام کرده‌اید و تمایل دارید تا مبلغ را پس از دریافت واکسن در محل مورد نظرتان پرداخت نمایید. می‌توانید از این بخش ثبت سفارش را انجام دهید. کاربران شهر تهران پس از ثبت سفارش می‌توانند گزینه پرداخت در محل را زده و مبلغ نهایی را از طریق دستگاه پوز در محل مورد نظرشان پرداخت نمایند. پس در صورتی که نیاز به واکسن گارداسیل دارید و می‌[واهید از اصل بودن آن اطمینان دشته باشید، خرید از داروخانه آنلاین حال و پرداخت در محل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

واکسن 4 ظرفیتی گارداسیل انواع HPV 6، 11، 16 و 18 را هدف قرار می دهد.

HPV نوع 6 و 11 مسئول تقریباً 90٪ موارد زگیل تناسلی هستند، در حالی که HPV نوع 16 و 18 مسئول تقریباً 70٪ موارد سرطان دهانه رحم هستند. این واکسن با تحریک سیستم ایمنی بدن برای تولید آنتی بادی علیه این نوع خاص HPV عمل می کند که می تواند به طور موثری از عفونت جلوگیری کند.

واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی به صورت سه تزریق در یک دوره شش ماهه تجویز می شود. واکسیناسیون در سنین پایین اهمیت ویژه ای دارد، زیرا می تواند محافظت بهینه را قبل از اینکه افراد از نظر جنسی فعال شوند و به طور بالقوه در معرض HPV قرار گیرند، ایجاد کند.

مطالعات نشان داده است که خرید واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی و تزریق آن در پیشگیری از عفونت های HPV، زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم بسیار موثر است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که واکسن در برابر همه گونه‌های HPV محافظت نمی‌کند و غربالگری منظم سرطان دهانه رحم همچنان برای زنانی که واکسینه شده‌اند ضروری است.

به طور کلی، واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در پیشگیری از بیماری های مرتبط با HPV است و پتانسیل کاهش قابل توجهی از بروز سرطان دهانه رحم و سایر شرایط مرتبط با HPV را دارد.

قیمت واکسن گارداسیل ۱۴۰۲

واکسن 4 ظرفیتی گارداسیل

خرید گارداسیل 2 ظرفیتی

واکسن گارداسیل 2 ظرفیتی که با نام پاپیلوگارد نیز شناخته می شود، نوعی واکسن ویروس پاپیلومای انسانی (Human papillomavirus) است که برای محافظت در برابر دو سویه ویروس به ویژه انواع 16 و 18 HPV طراحی شده است. این دو سویه مسئول ایجاد حدود 70 بیماری هستند. درصد موارد سرطان دهانه رحم در سراسر جهان.

این واکسن با تحریک سیستم ایمنی بدن برای تولید آنتی بادی علیه سویه های خاص HPV که مورد هدف قرار می گیرد، عمل می کند. این کمک می کند تا ویروس از آلوده کردن سلول های بدن جلوگیری کند و به طور بالقوه منجر به ایجاد سرطان دهانه رحم شود. این واکسن معمولاً در سه دوز در یک دوره شش ماهه تجویز می شود.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که در حالی که واکسن گارداسیل 2 ظرفیتی در پیشگیری از عفونت با انواع 16 و 18 HPV بسیار موثر است، در برابر همه گونه‌های ویروس محافظت نمی‌کند.

خرید واکسن گارداسیل ۹ در تهران

واکسن‌های HPV در سه نوع عرضه می‌شوند. واکسن‌های دوگانه که در برابر نوع ۱۶ و ۱۸ ویروس HPV ایمنی ایجاد می‌کنند و واکسن چهارگانه که برای مقابله با ویروس نوع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ به کار می‌رود. این واکسن همان واکسن گارداسیل است که بیش‌ترین میزان واکسن‌های HPV وارداتی به کشور ما را تشکیل می‌دهد.

نوع سوم واکسن‌های HPV واکسن نه گانه یا گارداسیل ۹ (gardasil9) است که بدن انسان را در مقابل انواع بیش‌تری از ویروس‌های HPV (۹ نوع ویروس) ایمن می‌کند. انواع مختلفی از این واکسن‌ها به کشور ما وارد می‌شود و شما می‌توانید از داروخانه آنلاین حال اقدام به خرید واکسن گارداسیل ۹ در تهران نمایید. این کارب نسخه ویا بدون نسخه قابل انجام می‌باشد.

خرید واکسن گارداسیل ۹

گارداسیل 9 یک واکسن امریکایی بسیار خوب است

خرید واکسن گارداسیل از هلال احمر

اگر بتوانید از مراحل سخت خرید دارو از داروخانه هلال احمر گذر کنید و همچنین گارداسیل در این مراکز موجود باشد، خرید واکسن گارداسیل از هلال احمر امکانپذیر است اما در غیر اینصورت امکان تهیه این واکسن وجود نخواهد داشت. البته می‌توانید از مجموعه حال انواع واکسن گارداسیل خارجی و یا داخلی را با انواع ظرفیت‌ها تهیه کنید. ضمن اینکه این کار به صورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری شما به داروخانه ها نخواهد بود. برای این کار از لینک های مشخص شده درخواست خود را ثبت کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

واکسن گارداسیل کجا تزریق می‌شود؟

توصیه می‌شود که واکسن گارداسیل حتما توسط پزشک یا یکی از اعضای کادر درمان حرفه‌ای تزریق شود. به همین دلیل بسیاری از پزشکان تزریق آن را در مطب خود یا سایر مراکز درمانی انجام می‌دهند. اگر واکسن گارداسیل را تهیه کرده‌اید، اما زمان کافی برای مراجعه به مراکز درمانی برای تزریق آن را ندارید، می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل حال استفاده کنید. البته درباره نحوه تزریق واکسن گارداسیل می‌توانید این مطلب را نیز مطالعه کنید.

شما در این روش می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل و در سریع‌ترین زمان ممکن، هر نوع تزریق از جمله تزریق واکسن گارداسیل را انجام دهید و توصیه‌های لازم در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق را دریافت کنید.

تداخل دارویی واکسن گارداسیل

مشاوره با دکتر عمومی آنلاین و اطلاع رسانی در مورد تزریق واکسن، بهترین راه برای جلوگیری از احتمال تداخل با داروها است، زیرا واکسن گارداسیل به تنهایی مانع از مصرف سایر داروها نمی شود. اما ممکن است با برخی از داروها مانند داروهای استروئیدی، داروهای مورد استفاده برای شیمی درمانی و داروهای تجویز شده توسط پزشک برای آرتریت، روماتوئید و سایر مشکلات خودایمنی، تداخلاتی وجود داشته باشد.

هزینه خرید واکسن گارداسیل

برخی داروها ممکن است با واکسن گارداسیل تداخل داشته باشند

هزینه خرید واکسن گارداسیل

خرید واکسن گارداسیل خارجی به دلیل کمیاب‌ بودن و قیمت بالای آن در حال حاضر کار آسانی نیست. این محصول در سال گذشته با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسید که با توجه به جهش قیمت ارز در حال حاضر، (آبان 1402) قیمت نوع خارجی و 4 ظرفیتی واکسن گارداسیل 4 میلیون تومان و نوع ایرانی آن 1 میلیون تومان و همچنین نوع خارجی و 9 ظرفیتی آن 12 میلیون تومان می‌باشد که در داروخانه آنلاین حال (داروخانه بخش سلامت در اپلیکیشن آپ) قابل خرید می‌باشد.

خوشبختانه با تولید نمونه داخلی گارداسیل که با نام واکسن پاپیلوگارد در دسترس همگان قرار گرفته است، افراد بیش‌تری می‌توانند اقدام به تزریق واکسن HPV کنند. در هلال احمر هزینه خرید واکسن گارداسیل از نوع ایرانی حدود 400 هزار تومان است که البته خرید آن کار آسانی نیست. این واکسن در سال گذشته با قیمتی کم‌تر به فروش می‌رسید اما اکنون در بازار آزاد قیمت آن 1 میلیون تومان می‌باشد. در جدول زیر قیمت ها به تفکیک ذکر شده است و می‌توانید براساس نیاز و بودجه خودتان واکسن گارداسیل را خریداری کنید.

1/200/000 تومان ایرانی 2 ظرفیتی
5/300/000 تومان 4 ظرفیتی امریکایی
12/000/000 تومان 9 ظرفیتی امریکایی

انواع واکسن گارداسیل

قبل از خرید واکسن گارداسیل بهتر است انواع آن را بشناسید. گارداسیل واکسنی است که در 3 نوع وجود دارد: گارداسیل ایرانی 2 ظرفیتی، واکسن 4 ظرفیتی و گارداسیل 9.

گارداسیل چهار ظرفیتی در برابر چهار نوع HPV: 6، 11، 16 و 18 محافظت ایجاد می کند. این نوع HPV مسئول بیشتر سرطان های دهانه رحم و زگیل تناسلی است.

از سوی دیگر، گارداسیل 9 یک واکسن 9 ظرفیتی است که از 9 نوع HPV محافظت می کند: 6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52، و 58. این نوع HPV همچنین باعث بیشتر سرطان های دهانه رحم می شود.

انتخاب بین گارداسیل یا گارداسیل 9 به سن و عوامل خطر فردی برای عفونت HPV بستگی دارد. اگر بین 9 تا 45 سال سن دارید، هر دو واکسن می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. با این حال، اگر بیش از 45 سال سن دارید، گارداسیل 9 در حال حاضر تنها گزینه تایید شده است.

انواع واکسن گارداسیل

نحوه تزریق واکسن گارداسیل

در صورتی که از طریق «حال» یا همان بخش سلامت اپلیکیشن آپ اقدام به خرید واکسن گارداسیل کردید، نوبت به تزریق آن می‌رسد. این واکسن عضلانی بوده و به دست تزریق می‌شود. اگر نمی‌خواهید به کلینیک یا بیمارستان برای تزریق واکسن گارداسیل مراجعه کنید، می‌توانید از بخش تزریقات در منزل اقدام کرده و تزریقاتچی را به منزل خود بیاورید.

با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان، با هزینه کمی تزریق واکسن خود را انجام خواهید داد. ضمن اینکه تمامی پرستاران و نیروهای مجموعه حال دارای تاییدیه بوده و از نیروهای خوب و توانای پزشکی به حساب می‌آیند. اگر نتوانستید بخش مورد نظر را انتخاب کنید با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و یا در بخش توضیحات اعلام کنید تا با شما تماس گرفته شود. اما به طور کلی نحوه تزریق واکسن گارداسیل نیز در این مطلب نشان داده شده است.

عوارض واکسن گارداسیل

واکسن ها مانند هر دارویی می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند. اکثر افرادی که واکسن HPV را دریافت می کنند هیچ عارضه جانبی را تجربه نمی‌کنند. با این حال، برخی از افراد پس از واکسیناسیون عوارض جانبی بسیار خفیفی مانند درد بازو ناشی از تزریق را گزارش کرده‌اند.

در موارد نادر، واکنش های آلرژیک شدید (آنافیلاکسی) ممکن است پس از واکسیناسیون رخ دهد. افراد مبتلا به آلرژی شدید به هر یک از اجزای واکسن نباید واکسن گارداسیل را دریافت کنند.

واکسن همچنین ممکن است باعث درد، قرمزی یا تورم در بازویی که در آن تزریق شده، تب، سرگیجه یا غش شود (غش کردن پس از دریافت هر واکسن، از جمله واکسن HPV، در بین نوجوانان شایع‌تر از سایر گروه‌های سنی است)، سردرد، خستگی، حالت تهوع و درد عضلانی یا مفاصل. برای جلوگیری از غش و صدمات احتمالی، نوجوانان باید در حین واکسیناسیون و به مدت 15 دقیقه پس از تزریق بنشینند یا دراز بکشند.

چه کسانی نباید واکسن HPV را دریافت کنند؟

در مورد هر گونه آلرژی شدید به پزشک خود اطلاع دهید. برخی از افراد نباید اقدام به خرید واکسن گارداسیل و تزریق آن کنند.

  • آنهایی که تا به حال یک واکنش آلرژیک تهدید کننده زندگی به هر یک از مواد تشکیل دهنده واکسن گارداسیل یا دوز قبلی واکسن HPV داشته اند.
  • آن‌هایی که به مخمر حساسیت دارند (گارداسیل و گارداسیل 9).
  • باردار هستند.
  • واکسن های HPV برای کودکانی که بیماری خفیف دارند بی خطر است. افراد مبتلا به بیماری متوسط یا شدید باید تا بهبودی صبر کنند.

هم‌چنین خرید واکسن hpv و تزریق آن در افرادی که داروهای زیر را مصرف می‌کنند ممنوع است:

  • داروهای استروئیدی
  • داروهای شیمی درمانی
  • داروهای مورد نیاز افراد مبتلا به اختلالات خودایمنی مثل آرتریت روماتوئید

در صورت ابتلا به HPV خرید واکسن گارداسیل توصیه می‌شود؟

یکی از سوالات رایج در میان افرادی که زگیل تناسلی را تجربه کرده اند این است که آیا باید واکسن گارداسیل را دریافت کنند یا خیر.

تصمیم گیری در مورد خرید واکسن گارداسیل و  تزریق آن پس از ابتلا به زگیل تناسلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. لازم به ذکر است که خود واکسن، عفونت HPV موجود را درمان نمی‌کند. درمان زگیل تناسلی معمولاً شامل روش‌های پزشکی یا داروهای خاصی است که پزشک به شما خواهد داد. با این حال، دریافت واکسن گارداسیل حتی پس از عفونت HPV هنوز هم می تواند مزایایی داشته باشد. این واکسن در محافظت در برابر سایر گونه‌های ویروسی که ممکن است تاکنون در معرض آن قرار نگرفته‌ باشید، مؤثر خواهد بود.

با جلوگیری از عفونت های آینده، واکسن می تواند خطر ابتلا به انواع دیگری از مشکلات مرتبط با HPV را کاهش دهد.

انواع مختلف HPV چیست؟

حدود 12 نوع مختلف HPV خطرناک وجود دارد. اکثر افراد در مقطعی از زندگی خود به عفونت HPV مبتلا می شوند و بدن آنها به طور طبیعی بدون درمان از شر آن خلاص می شود. اما برخی از افراد آلوده به نوع پرخطر HPV قادر به پاکسازی آن نیستند. با گذشت زمان، این موضوع باعث رشد غیر طبیعی بافت و همچنین تغییرات دیگری شود که در صورت عدم درمان می تواند منجر به سرطان شود.

انواع پرخطر HPV با انواع مختلف سرطان مرتبط هستند، از جمله:

  • سرطان دهانه رحم
  • سرطان واژن
  • سرطان فرج
  • سرطان مقعد
  • سرطان آلت تناسلی
  • برخی از سرطان های سر و گردن

عفونت با انواع دیگر HPV ممکن است باعث موارد زیر شود:

  • زگیل تناسلی – رشد کوچک یا تغییرات پوستی در ناحیه تناسلی یا مقعدی یا اطراف آن. آنها شایع ترین عفونت های مقاربتی ویروسی (STI) در بریتانیا هستند
  • زگیل های پوستی و وروکا – نه در ناحیه تناسلی
  • زگیل روی جعبه صدا یا تارهای صوتی (پاپیلوم حنجره)

انواع مختلف HPV

 

واکسن گارداسیل قیمت

خرید واکسن گارداسیل خارجی به دلیل کمیاب‌بودن و قیمت بالای آن در حال حاضر کار آسانی نیست. این محصول در سال گذشته با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسید که با توجه به جهش قیمت ارز در حال حاضر، (اسفند 1401) قیمت نوع خارجی واکسن گارداسیل از 2/000/000 تومان به بالا می‌باشد که در داروخانه آنلاین حال قابل خرید می‌باشد.

خوشبختانه با تولید نمونه داخلی گارداسیل که با نام واکسن پاپیلوگارد در دسترس همگان قرار گرفته است، افراد بیش‌تری می‌توانند اقدام به تزریق واکسن HPV کنند. این واکسن با قیمتی حدود 1 میلیون تومان برای هر دوز به فروش می‌رسد. در جدول زیر قیمت ها به تفکیک ذکر شده است و می‌توانید براساس نیاز و بودجه خودتان واکسن گارداسیل را خریداری کنید.

قیمت واکسن گارداسیل ۱۴۰۲

اگر می‌خواهید از داروخانه آنلاین اقدام به خرید واکسن گارداسیل کنید قیمت واکسن گارداسیل 1402 به این ترتیب است. واکسن گارداسیل 2 ظرفیتی حدود یک میلیون تومان، واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی امریکایی حدود 5 میلیون تومان و واکسن گارداسبل 9 ظرفیتی امریکایی حدود 12 میلیون تومان است. قیمت دقیق، پس از ثبت درخواست به شما اعلام خواهد شد زیرا قیمت ها مانند سایر کالاها در ایران دچار تورم هستند و احتمالا افزایش خواهند یافت.

قیمت گارداسیل با بیمه

در حال حاضر بیمه‌های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و انواع بیمه‌های تکمیلی هزینه خرید واکسن گارداسیل را پوشش نمی‌دهند. پس نرخ اعلام‌ شده از سوی داروخانه‌ها برای خرید این واکسن به صورت آزاد است و حتی با گرفتن فاکتور و ارائه آن به بیمه‌ای که تحت پوشش آن قرار دارید هم نمی‌توانید بخشی از هزینه پرداختی را از بیمه دریافت کنید.

قیمت واکسن گارداسیل خارجی

قیمت داروهای خارجی با نوسان قیمت ارز تغییر می‌کند. واکسن گارداسیل خارجی هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول در سال ۱۴۰۰ با قیمت بیش از یک میلیون تومان به فروش می‌رسید که با توجه به افزایش نرخ دلار در سال جدید، واکسن‌های گارداسیل در حال حاضر با قیمتی بیش از دو میلیون تومان به فروش می‌رسند. که نوع 4 ظرفیتی آن حدود 5 میلیون تومان و 9 ظرفیتی آن حدود 12 میلیون تومان می‌باشد.

واکسن hpv خارجی

قیمت گارداسیل خارجی 1402

قیمت واکسن گارداسیل هم مانند سایر کالاها در ایران دچار افزایش قیمت بوده و با افزایش قیمت دلار و یا تورم کشور قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در حال حاضر قیمت واکسن گارداسیل خارجی 1402 با قیمت 5/300/000 تومان به فروش می‌رسد که این قیمت با توجه به ظرفیت های واکسن و داخلی یا خارجی بودن آن تغییر می‌کند. البته قیمت ها ممکن است در ماه های آینده با توجه به نرخ تورم در کشور باز هم افزایش داشته باشند و بهترین کار استعلام آن از داروخانه آنلاین حال می‌باشد.

قیمت واکسن گارداسیل در داروخانه 13 آبان

قیمت واکسن گارداسیل در داروخانه 13 آبان نیز مانند سایر کالاها در ایران افزایش قیمت داشته است. با افزایش ارزش دلار یا تورم در داخل کشور، قیمت واکسن افزایش می یابد. هم اکنون واکسن گارداسیل با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد. که البته از نوع 4 ظرفیتی بوده و نوع 9 ظرفیتی آن حدود 12 میلیون تومان است. توجه به این نکته ضروری است که قیمت ممکن است بسته به ظرفیت واکسن و اینکه تولید داخلی یا وارداتی آن متفاوت باشد، متفاوت باشد.

قیمت واکسن گارداسیل در داروخانه 13 آبان

البته شایان ذکر است که این قیمت ها در ماه های آینده به دلیل تورم ممکن است دوباره افزایش یابد. برای به دست آوردن دقیق ترین و به روزترین اطلاعات، توصیه می شود از پشتیبانی برای قیمت سوال کنید و یا پس از ثبت خرید واکسن گارداسیل از همینجا، قیمت برای شما ارسال خواهد شد.

قیمت واکسن گارداسیل ۴ ظرفیتی

واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی واکسنی است که به محافظت در برابر گونه های خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) که می تواند باعث سرطان دهانه رحم، مقعد و سایر نواحی شود، کمک می کند. به این دلیل “4 ظرفیتی” نامیده می شود که چهار سویه خاص (6، 11، 16 و 18) از ویروس HPV را هدف قرار می دهد که شناخته شده است و باعث حدود 80٪ سرطان های دهانه رحم و 90٪ موارد زگیل تناسلی می شود.

به طور کلی، نشان داده شده است که واکسن 4 ظرفیتی گارداسیل یک روش ایمن و موثر برای محافظت در برابر انواع خاصی از HPV است که می تواند منجر به بیماری های جدی شود. این یک ابزار مهم در مبارزه با سرطان های دهانه رحم، مقعد و سایر انواع سرطان های ناشی از HPV است.

قیمت واکسن گارداسیل ۴ ظرفیتی در سال 1402 حدود 5/300/000 تومان است که این قیمت ممکن است با تورم افزایش پیدا کند.

واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل بهتره یا پاپیلوگارد

به طور کلی واکسن پاپیلوگارد و گارداسیل هر دو بر روی گونه های ۱۶ و ۱۸ ویروس پاپیلومای انسانی که بیشترین سهم را در بروز سرطانهای دهانه رحم دارند، اثر داشته و یکسان هستند اما واکسن نوع خارجی 9 ظرفیتی نیز موجود است که قطعا قیمت بالاتری دارد. برخی از افراد از اثر بهتری گارداسیل حکایت می‌کنند و برخی دیگر نیز متعتقدند تفاوت چندانی وجود ندارد.

اگر خرید واکسن گارداسیل برای شما مقدور نیست می‌توانید واکسن پاپیلوگارد را خریداری کرده و آن را تزریق نمایید. بهترین راه این است که با یک دکتر عفونی آنلاین این مسئله را مطرح کرده و از او کمک بخواهید.

خرید واکسن گارداسیل

فروش واکسن گارداسیل

فروش واکسن گارداسیل در کشومران به علت تحریم ها و نبود مقدار کافی این واکسن فقط در داروخانه های خاص و یا مراکزی مانند هلال احمر انجام می‌شود. از آنجا که این واکسن تحت پوشش بیمه نیست و هزینه آن به صورت آزاد محاسبه می‌شود، اگر در تهران هستید می‌توانید برای خرید واکسن HPV از طریق داروخانه “حال” یا همان داروخانه موجود در بخش سلامت اپلیکیشن آپ اقدام به خرید مطمئن کرده و با خیال راحت از اصل بودن آن، مراحل تزریق را انجام دهید.

از مزایای این روش این است که دیگر نیازی نیست در گرما و سرما و در داروخانه ‌های سراسر کشور به دنبال واکسن گارداسیل باشید و تنها با ثبت یک درخواست، واکسن برای شما ارسال خواهد شد. اگر در شهرستان هستید باید فردری آشنا را در تهران داشته باشید تا واکسن را تحویل بگیرید زیرا ارسال آن با توجه به یخچالی بودن گارداسیل، امکانپذیر نیست.

فروش واکسن گارداسیل

نحوه ارسال پس از خرید آنلاین واکسن گارداسیل

پس از ثبت درخواست و تقاضای خرید واکسن گارداسیل، ارسال آن در شهر تهران در عرض 2 تا 3 ساعت انجام خواهد شد و واکسن در شرایط کاملا ایمن و حفاظت شده از نظر سرما برای شما ارسال می‌شود. در صورتی که در شهر ساکن هستید و تمایل به خرید واکسن HPV دارید بهتر است آدرس یکی از دوستان یا آشنایان خود در تهران را ثبت کنید تا برای او ارسال شده و شما از او تحویل بگیرید. علت آن نیز این است واکسن باید در سرمای یخچال نگهداری شود و امکان ارسال آن به شهر دیگر برای ما میسر نیست.

واکسن گارداسیل چند دوره است؟

به طور کلی برای خرید واکسن گارداسیل باید بدانید که 3 عدد از آن برای تزریق مورد نیاز است و باید پس از خرید در یخچال نگهداری شود. اگر فرد اولین دوز را قبل از 15 سالگی خود دریافت کرده باشد، تنها به دو دوز واکسیناسیون نیاز دارد. نوجوانان و جوانانی که واکسیناسیون را در سنین 15 تا 26 سالگی آغاز می کنند، به سه دوز واکسن HPV نیاز دارند. کودکان 9 تا 14 ساله که دو دوز واکسن HPV را در مدت کمتر از 5 ماه دریافت کرده اند، نیاز به نوبت سوم دارند. علاوه بر این، به افراد 9 تا 26 ساله که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند، توصیه می شود سه دوز از واکسن را دریافت کنند.

تزریق گارداسیل

خرید واکسن گارداسیل در ایران

بهترین راه پیشگیری است، مانند کرونا که بهترین راه نجات از آن تزریق واکسن است، بیماری hpv نیز شامل این قضیه می باسد و بهت است برای پیشگیری از این بیماری هرچه سریعتر اقدام شود.

خرید واکسن گارداسیل در ایران کار چندان سختی نیست، هرچند تهیه نوع خارجی آن کمی مشکل است. البته این مشکل از طریق خرید از داروخانه آنلاین حال برطرف شده و شما می توانید با سفارش این دارو از این داروخانه واکسن گارداسیل خارجی را به راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل تهیه کرده و تحویل بگیرید. البته اگر از شهرستان می‌خواهید این واکسن را سفارش دهید باید بدانید که امکان ارسال از تهران برای شما مقدور نمی‌باشد زیرا این واکسن باید در یخچال نگهداری شود و امکان ارسال به مسافت طولانی را ندارد.

خرید واکسن گارداسیل خارجی در تهران

شانس شما برای خرید واکسن گارداسیل خارجی در تهران بیش‌تر از سایر شهرها است؛ اما به دلیل گستردگی شهر و پراکندگی داروخانه‌ها در سطح آن، دسترسی به این واکسن ممکن است کار زمان‌بر و سختی به نظر برسد. گاهی ممکن است شما برای خرید آن مجبور شوید به چندین داروخانه مراجعه کنید.

اگر به دنبال ساده‌ترین راه برای خرید واکسن گارداسیل در تهران هستید، داروخانه آنلاین حال را امتحان کنید. شما می‌توانید از طریق این داروخانه، همه داروهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین بخرید و آن را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

خرید واکسن گارداسیل خارجی در تهران

مراکز فروش واکسن گارداسیل در تهران

در تهران مراکز زیادی وجود دارد که واکسن hpv یا واکسن گارداسیل را می‌فروشند. به عنوان مثال می‌توانید قیمت واکسن گارداسیل در هلال احمر را از آن‌ها سوال کنید و در صورتی که موجود باشید آن را خریداری کنید. ممکن است برخی از داروخانه ها در تهران و شهرهای دیگر نیز واکسن گارداسیل خارجی یا ایرانی را موجود داشته باشند اما نیاز به صرف زمان و گشت و گذار در شهر و داروخانه‌ها است. به همین دلیل به جای مراجعه به مراکز فروش واکسن گارداسیل در تهران می‌توانید برای خرید واکسن گارداسیل از داروخانه آنلاین حال اقدام کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

ضمن اینکه می‌توانید برای تزریق آن نیز از خدمات تزریقات در منزل حال استفاده کنید زیرا واکسن به سرعت استعلام شده و به محل مورد نظر شما ارسال می‌شود. اما مراکز فروش واکسن گارداسیل شامل داروخانه 13 آبان و داروخانه حلال احمر است که معمولا نیاز به انتظار زیاد داشته و در بیشتر مواقع واکسن موجود نیست!.

بنابراین توصیه می‌شود از خانه یا محل کار خود و البته به صورت آنلاین اقدام به تهیه واکسن HPV کنید.

خرید واکسن گارداسیل

خرید گارداسیل شرق تهران

مجموعه حال علاوه بر خدمات پزشکی در منزل برای تزریق آمپول گارداسیل در تمام نقاط تهران خرید آن را تیز در شرق تهران بسیار راحت کرده است. زیرا از لینک مشخص شده می‌توانید در هر نقطه از شرق تهران مانند افسریه، تهرانپارس، استخر، پیروزی ، نبرد ، بلوار ابوذر ، مشیریه ، نارمک ، علم و صنعت ، رسالت ، دلاوران ، هنگام ، مجیدیه ، امام حسین ، نیرو هوایی، تهران نو، شمیران نو ، فرجام ، منطقه 4، منطقه 14 ، منطقه 15 برای خرید آنلاین واکسن گارداسیل اقدام کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

تهیه واکسن گارداسیل در غرب تهران

در هر نقطه از غرب تهران مانند دادمان ، مرزداران ، گیشا ، دهکده المپیک ، تهرانسر ، شهران، شهرک غرب ، سعادت آباد ، پونک ، کوهک ، ونک ، ایوانک  ، شهر زیبا ، اکباتان ، شهرک گلستان، صادقیه، جنت آباد، طرشت ، چیتگر می‌توانید برای خرید واکسن گاردایل اقدام کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش واکسن گارداسیل شمال تهران

مناطقی مانند منطقه 1 ، منطقه 3 ، منطقه 2 ، شامل : تجریش ، ولنجک ، قلهک ، زعفرانیه ، کامرانیه ، جماران ، پاسداران ، شریعتی ، میرداماد ، ، قیطریه ، جردن ، دارآباد ، اقدسیه ، الهیه ، فرمانیه ، سوهانک، اختیاریه، دیباجی ، اندرزگو ، نیاوران ، نوبنیاد ، یوسف آباد ، فرشته ، هروی ، خیابون دولت ، اوین ، ازگل ، دزاشیب ، جمشیدیه ، درکه و نلسون ماندلا که در شمال تهران هستند نیز خرید واکسن 4 ظرفیتی یا 9 ظرفیتی و حتی پاپیلوگارد فراهم شده است. به همین جهت هم اکنون می‌توانید از لینک مشخص شده یا از طریق بخش سلامت در اپلیکیشن آپ از بخش داروخانه آنلاین این واکسن را ثبت سفارش کنید.

خرید واکسن hpv

نحوه خرید گارداسیل

اگر به دنبال بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید واکسن گارداسیل هستید، به شما توصیه می‌کنیم که داروخانه آنلاین حال را امتحان کنید و بدون مراجعه به انواع داروخانه ها آن را درب منزل تحویل بگیرید. با توجه به کاهش ورود این واکسن و کمیاب‌شدن آن در داروخانه‌های سراسر کشور، احتمالا خرید حضوری آن کار دشواری خواهد بود. از سوی دیگر، از آن‌جا که این واکسن باید در دمای یخچال نگهداری شود، پس از خرید باید آن را به سرعت به منزل منتقل و در یخچال قرار دهید تا خراب نشود.

اگر نسخه پزشک دارید می‌توانید آن را آپلود کنید و منتظر استعلام از داروخانه باشید. اگر نسخه ندارید نیز می‌ـوانید عکس یا نام دارو را وارد کنید و منتظر استعلام از داروخانه های اطراف خود باشید. به این ترتیب در زمانی کوتاه واکسن hpv خارجی یا ایرانی را خریداری و تحویل خواهید گرفت.

در صورت خرید آنلاین گارداسیل، خیال شما از بابت انتقال واکسن در محیط استاندارد و دمای مناسب راحت خواهد بود. در این روش، داروهای خریداری‌شده از جمله واکسن گارداسیل را در دمای مناسب آن نگهداری و به آدرس مشتری ارسال می‌کنند

خرید واکسن زگیل تناسلی

افراد متعددی از خرید آنلاین گارداسیل استقبال کرده‌اند و یک سوال تکراری مطرح می‌کنند: امروزه واکسن گارداسیل را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ خوشبختانه، یک راه‌حل راحت وجود دارد و آن تحویل درب منزل است. با این حال، اطمینان از اصالت و کیفیت واکسن نیاز به یک رویکرد دقیق دارد. “حال” با سابقه گسترده در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، با پرهیز از فروش واکسن های تقلبی یا قدیمی زگیل تناسلی، شهرت و یکپارچگی خود را در اولویت قرار می دهد، بنابراین، داروخانه آنلاین حال را به عنوان منبع خود برای خرید واکسن گارداسیل انتخاب کنید.

خرید واکسن زگیل تناسلی

نحوه نگهداری واکسن گارداسیل در خانه

پس از خرید واکسن گارداسیل باید بدانید که به طور کلی واکسن های یخچالی نباید زمان زیادی را بیرون از یخچال باشند اما در مورد نگهداری واکسن گارداسیل در خانه باید گفت: واکسن گارداسیل باید در دمای 2 الی 8 درجه سانتی‌گراد باشد. در صورت رفتن برق و خاموش شدن یخچال و یا باز نشدن درب یخچال، دمای داخلی آن تغییر زیادی نخواهد کرد و البته این زمان بیشتر از 2 یا 3 ساعت نباید باشد زیرا ممکن است دمای محیط با دمای یخچال یکی شود.

مشاوره پزشکی برای خرید واکسن گارداسیل

در سال‌های اخیر و با آگاهی بیش‌تر جامعه درباره بیماری HPV، تلاش خانواده‌ها برای دسترسی به روش‌های جلوگیری از آن افزایش یافته است.

در حال حاضر، واکسن گارداسیل به عنوان یک روش ایمن و موثر می‌تواند شانس ابتلا به انواع مختلفی از ویروس HPV را کاهش دهد و از تبدیل این عفونت‌ها به بیماری‌های خطرناکی مثل انواع سرطان در زنان و مردان جلوگیری کند. چنان‌چه نیاز دارید درباره این بیماری با پزشکان متخصص و مجرب گفت‌و‌گوی محرمانه داشته باشید، می‌توانید همین حالا از پزشک آنلاین در مجموعه حال استفاده کنید و با پزشک مورد نظر گفتگو کنید.

منابع:

cdc.gov

mayoclinic.org

gardasil9.com

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

4 روز پیش

سلام واکسن گارداسیل ۹ظرفیتی یه دوز اش ۱۲تومنه یا سه دوزاش.؟
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

2 روز پیش

سلام و وقت بخیر بله واکسن های 9 ظرفیتی هر یک دز این مبلغ هست.
پاسخ دهید
0

امیرحسین شیرزاد

3 هفته پیش

سلام من مازندران زندگی می کنم ونیاز به واکسن ۴ ظرفیتی دارم.ممکنه برام ارسال بکنید .اینجا متاسفانه وجود نداره.
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

2 هفته پیش

سلام و وقت بخیر درصورت موجود بودن ارسال در شهر تهران هست
پاسخ دهید
0

فراهانی

2 ماه پیش

سلام.قیمت 9 ظرفیتی امریکایی هنوز 12 تومنه؟ قیمت چنده؟ سپاس
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

2 ماه پیش

سلام و وقت بخیر بله واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی 12 تومن هستش.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات