جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

خرید واکسن پاپیلوگارد / بهترین راه تهیه واکسن ایرانی پاپیلوما

خرید واکسن پاپیلوگارد زمانی نیاز است که هنوز فرد، به ویروس HIV مبتلا نشده است. زیرا پاپیلوما واکسنی است که برای کمک به محافظت در برابر ویروس پاپیلومایی، که به نام HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) می شود، ساخته شده است و تنها واکسن است که می تواند از انواع سرطان، از جمله سرطان دهانه رحم، ایجاد کند. ، پیشگیری کند. واکسن Papilloguard هم برای پسران و هم برای دختران 9 سال به بالا توصیه می شود.

HPV یک ویروس رایج است که از طریق تماس جنسی منتشر می شود و می تواند باعث ایجاد انواع مشکلات سلامتی از جمله زگیل تناسلی و سرطان شود. تخمین زده می شود که در حال حاضر بیش از 79 میلیون آمریکایی به HPV آلوده هستند و هر سال حدود 14 میلیون نفر جدید نیز رخ می دهد. البته برای تشخیص این بیماری در خودتان می‌توانید از بخش تست HPV در منزل نیز استفاده کنید و در خانه خودتان آزمایش را انجام دهید.

 


تصویر خدمات اقساطی

واکسن پاپیلوگارد چیست

واکسن پاپیلوگارد با وارد کردن یک نوع ضعیف از ویروس به بدن عمل می کند که ایمنی طبیعی بدن را برای مبارزه با ویروس تحریک می کند. این کار به محافظت در برابر عفونت های آینده کمک می کند، اما عفونت های موجود را درمان نمی کند. واکسن پاپیلوگارد برای پسران و دختران 9 سال با بالا توصیه می شود. این واکسن معمولاً در سه دوز در یک دوره شش ماهه تجویز می شود. زمانی که تمام دوزها مصرف شوند مؤثرتر خواهد بود و واکسن پاپیلوگارد باید قبل از شروع فعالیت جنسی تزریق شود. می‌توانید برای تست HPV در منزل از این بخش کمک بگیرید و در منزل تست بدهید.

مزایای واکسن پاپیلوگارد یا پاپیلوما

پاپیلوگارد واکسنی است که برای محافظت در برابر تعدادی از گونه های مختلف ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) طراحی شده است که می تواند باعث ایجاد طیف وسیعی از سرطان ها و سایر بیماری ها شود.  مزایای خرید واکسن پاپیلوگارد و تزریق آن بسیار زیاد است، زیرا می تواند به پیشگیری از چندین نوع سرطان و سایر بیماری های جدی کمک کند. HPV یک ویروس بسیار شایع است و می تواند باعث انواع مختلفی از سرطان از جمله سرطان دهانه رحم، مقعد و آلت تناسلی شود. همچنین می تواند باعث زگیل تناسلی نیز بشود. واکسن پاپیلوگارد می تواند به محافظت در برابر سویه های HPV که باعث این نوع بیماری ها می شوند کمک کند.

یکی دیگر از مزایای واکسیناسیون پاپیلوگارد توانایی آن در کمک به کاهش شیوع بیماری های مرتبط با HPV در بین افراد است. با واکسینه کردن افراد توسط واکسن پاپیلوگارد، می‌توان به کاهش شیوع ویروس HPV در کل جمعیت کمک کرد. واکسن پاپیلوگارد به طور کلی بی خطر و موثر در نظر گرفته می شود و عوارض جانبی کمی دارد. از مزایای دیگر آن می توان به موارد زیر اشاره کردک

  • پیشگیری از بدخیم شدن سلول‌های رحم و دهانه رحم
  • افزایش ایمنی
  • جلوگیری از سرطان مقعد، واژن، دهان و حلق
  • جلوگیری از پیشرفت ضایعات سرطانی در رحم

مزایای واکسن پاپیلوگارد

در حالی که خرید واکسن پاپیلوگارد و تزریق آن می‌تواند در پیشگیری از ویروس اچ پی وی بسیار موثر است، می تواند به عوارض خاصی نیز منجر شود. درک خطرات احتمالی مرتبط با واکسن قبل از خرید واکسن پاپیلوگارد و واکسینه شدن بسیار مهم است.

واکسن پاپیلوگارد از پروتئین های گونه های مختلف ویروس پاپیلومای انسانی تشکیل شده است و زمانی که این پروتئین ها وارد بدن می شوند، بدن پاسخ ایمنی تولید می کند. در حالی که این برای محافظت در برابر ویروس مفید است،

می تواند منجر به برخی عوارض نیز شود. شایع ترین عوارض جانبی واکسن پاپیلوگارد شامل درد و تورم در محل تزریق، تب، سردرد و خستگی است. این عوارض معمولاً در عرض چند روز برطرف می‌شوند و اکثر افراد هیچ عارضه جدی را تجربه نمی‌کنند. با این حال، خطر کمی برای ایجاد عوارض جدی تر، مانند واکنش آلرژیک، آنافیلاکسی، یا سندرم گیلن باره وجود دارد که بسیار نادر است.

درباره طریقه تزریق آمپول بیوتین و بپانتین در منزل بیشتر بدانید.

شما میتوانید از بخش سوال رایگان از پزشک سایت حال با پزشکان و روانشناسان آنلاین به صورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

افرادی که نباید واکسن پاپیلوگارد تزریق کنند

خرید واکسن پاپیلوگارد و یا تزریق آن برای افرادی که شامل موارد زیر می‌شوند ممنوع می‌باشد

  • مادران شیرده و یا زنان باردار
  • کودکانی که سن آن‌ها کمتر از 9 سال است
  • افرادی که به مخمر آلرزی و حساسیت دارند
  • افرادی که علائم تب را دارند
  • افرادی که سیستم دفاعی بدنشان ضعیف می‌باشد

ترکیبات تشکیل دهنده واکسن پاپیلوگارد

مواردی که برای هر دوز (0/5 میلی لیتر) در واکسن پاپیلوگارد وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • ۲۰ میکروگرم پروتئین L1 پاپیلوما انسانی نوع ۱۶
  • ۲۰ میکروگرم پروتئین L1 پاپیلوما انسانی نوع ۱۸
  • ۵۰ میکروگرم مونو فسفوریل لپید-آ
  • ۵/۰ میلی گرم آلومینیوم هیدروکسید هیدراته

تزریق واکسن پاپیلوگارد

تزریق واکسن پاپیلوگارد روشی ایمن و موثر برای محافظت در برابر hpv است. این واکسن حاوی باکتری‌ها و ویروس‌های غیرفعال است که سیستم ایمنی بدن را برای تولید آنتی‌بادی‌هایی که از عفونت محافظت می‌کنند، تحریک می‌کند. تزریق واکسن نسبتا ساده است و به حداقل آموزش پزشکی نیاز دارد.

پس از خرید واکسن پاپیلوگارد برای تزریق آن این مراحل را طی کنید:

  • محل تزریق را آماده کنید. ناحیه ای از بدن را انتخاب کنید که تمیز، خشک و عاری از هر گونه زخم باز باشد. ناحیه مورد نظر را با یک سواب ضد عفونی کننده یا محلول تمیز کنید تا خطر عفونت کاهش یابد.
  • واکسن را آماده کنید. مقدار مناسب واکسن را داخل سرنگ بکشید. تاریخ انقضای واکسن را بررسی کنید و هر دوز تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید.
  • واکسن را تزریق کنید. سوزن را با زاویه 90 درجه در محل تزریق قرار دهید. پیستون را به آرامی فشار دهید تا زمانی که تمام واکسن تزریق شود. سپس سوزن را بردارید و محل تزریق را با الکل ضد عفونی کنید

به طور کلی بهتر است این کار توسط پرستار و یا تزریقاتچی انجام شود که برا یان کار می‌توانید از بخش تزریقات در منزل نیز استفده کنید و منتظر باشید تا فرد آموزش دیده به منزل شما آمده و تزریق واکسن پاپیلوگارد را انجام دهد.

مدت زمان ایمن ماندن بعد از واکسن پاپیلوگارد

مطالعات ایمنی در مورد واکسن پاپیلوگارد و یا HPV در هزاران زن در سراسر جهان قبل از صدور مجوز انجام شده است. نتایج مطالعات در ایران نیز نشان داد كه خرید واكسن پاپیلوگارد و تزریق آن نتایج مثبتی به همراه داشته است. تدارم اثر واکسن پاپیلوگارد نیز تقریبا هشت سال اعلام شده است.

تاثیر واکسن پاپیلوگارد بر زگیل تناسلی

واکسن پاپیلوگارد با تحریک سیستم ایمنی بدن برای ایجاد آنتی بادی هایی عمل می کند که با ویروس مبارزه می کند. اگر فردی قبل از تزریق واکسن در معرض HPV قرار گرفته باشد، ممکن است آنقدر موثر نباشد. اگر واکسن پاپیلوگارد قبل از قرار گرفتن در معرض آن تزریق نشود، ممکن است همچنان بتواند خطر ابتلا به زگیل تناسلی را کاهش دهد. مطالعات نشان می دهد که گارداسیل حدود 90 درصد در پیشگیری از زگیل تناسلی ناشی از انواع HPV 6، 11، 16 و 18 موثر است.

توجه به این نکته ضروری است که اثرات واکسن پاپیلوگارد ممکن است دائمی نباشد. واکسن ممکن است در درازمدت محافظتی در برابر زگیل تناسلی ایجاد نکند و افراد باید بدانند که برای حفظ محافظت ممکن است نیاز به خرید واکسن پاپیلوگارد و واکسیناسیون مجدد داشته باشند.

درباره آزمایش اچ پی وی و نحوه انجام آن بیشتر بدانید

واکسن HPV بخش مهمی از محافظت از سلامت شما است، زیرا به جلوگیری از انتشار ویروس پاپیلومای انسانی کمک می کند. HPV یک ویروس بسیار مسری است که می تواند باعث انواع مشکلات جدی سلامتی از جمله سرطان دهانه رحم، زگیل تناسلی و انواع دیگر سرطان شود. خوشبختانه، واکسن پاپیلوگارد طور گسترده ای در دسترس است و راه های مختلفی برای خرید آن وجود دارد که بهترین راه آن خرید آنلاین از داروخانه آنلاین حال است.

اما قیمت واکسن پاپیلوگارد ایرانی نسبت به واکسن گارداسیل خارجی کم‌تر است و در حال حاضر حدود 900 هزار تومان است که البته این قیمت می‌توانید با افزایش ارز، تغییر پیدا کند. بنابراین اگر نیاز به خرید واکسن پاپیلوگارد دارید حتما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را خریداری کنید تا هزینه کمتری نیز پرداخت نمایید. برای خرید واکسن گارداسیل نیز می‌توانید از این بخش اقدام کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

رایج ترین راه برای خرید واکسن پاپیلوگارد از طریق نسخه پزشک یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است. اکثر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واکسن پاپیلوگارد را ارائه می دهند و می توانند اطلاعاتی در مورد واکسن از جمله هزینه و هرگونه عوارض جانبی احتمالی در اختیار شما قرار دهند. اگر با پزشک خود در مورد واکسن صحبت نمی کنید، می توانید با بخش بهداشت محلی خود نیز تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین در وب سایت «حال» مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس درخواست خود را برای خرید واکسن پاپیلوگارد اعلام کنید تا واکسن برای شما ارسال شود.

خرید واکسن پاپیلوگارد

اگر به پزشک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی دسترسی ندارید، می توانید برای خرید واکسن پاپیلوگارد به صورت آنلاین اقدام کنید. در داروخانه آنلاین حال، واکسن پاپیلوما و واکسن گارداسیل نیز موجود است که با ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن می‌‌توانید آن را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. با این روش بدون نیاز به خروج از منزل یا صرف زمان زیاد برای جستجو و پیدا کردن واکسن پاپیلوگارد به سرعت آن را سفارش داده و تحویل می‌گیرید. ضمن اینکه از اصالت کالا نیز اطمینان خواهید داشت.

خرید واکسن پاپیلوگارد تهران

گزینه دیگر برای خرید واکسن پاپیلوگارد، خرید از از طریق داروخانه محلی شما است. اما مشکل اینجاست که ممکن است بسیاری از داروخانه ها این واکسن را نداشته باشند و شما مجبور هستید زمان بسیار زیادی را برای جستجو و پیدا کردن واکسن پاپیلوگارد تلف کنید. اما  شهروندان تهرانی در این زمینه بسیار راحت تر هستند زیرا در زمانی کمر از 3 ساعت می‌توانند واکسن پاپیلوگارد را از داروخانه آنلاین حال سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند. ارسال واکسن نیز از طریق پیک موتوری و بسیار سریع خواهد بود.

خرید واکسن پاپیلوگارد اصفهان

برای خرید واکسن پاپیلوگارد یک نکته ضروری است. این واکسن نباید در هوای محیط قرار بگیرد و باید در فضایی خنک باشد. به همین دلیل ارسال آن به شهر اصفهان کار چندان آسانی نیست. اگر شخصی را در تهران می‌شناسید منی‌توانید برای خرید واکسن پاپیلوگارد اصفهان اقدام کنید و آن را در تهران تحویل بگیرید تا فرد مورد نظر این واکسن را برای شما به همراه یخ ارسال کرده یا بیاورد.

خرید واکسن پاپیلوگارد ایرانی

داروخانه های آنلاین به طور فزاینده ای محبوب شده اند و به مصرف کنندگان راهی آسان و راحت برای خرید داروهای مورد نیاز خود ارائه می دهند. خرید واکسن پاپیلوگارد به صورت آنلاین دارای چندین مزیت از جمله هزینه کمتر و عدم نیاز به جستجو در داروخانه های کشور است. داروخانه آنلاین با اجازه دادن به مشتریان برای سفارش و دریافت داروهای خود بدون خروج از خانه، در زمان صرفه جویی می کنند. برای خرید واکسن پاپیلوگارد ایرانی می‌توانید از داروخانه آنلاین حال اقدام به خرید کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

“مراقبت از سلامت فردی یک امر مهم انسانیست، زیرا بر فرصت‌های ما برای پیگیری اهداف زندگی تأثیر مستقیم دارد؛ درد و رنج را کاهش داده و شرایط مورد نیاز برای برنامه ریزی درباره آینده را فراهم می‌کند. «حال» با شعار حال خوب برای همه شکل گرفت تا خدمات پزشکی به شکلی کامل و جامع در اختیار همه افراد قرار بگیرد”

 

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

امید

3 هفته پیش

درود ... وقت بخیر با توجه به اینکه استفاده از واکسن HPV حدودا تا 45 سال توصیه میشود ... آیا استفاده از واکسن HPV در سنین بالاتر و حدود 55 سال منع استفاده از واکسن وجود دارد ؟ دلیل پزشکی آن را میفرمایید ؟ سپاس از جنابعالی و راهنمایی های ارزشمند شما در سایت
پاسخ دهید
0

مدیریت سایت

3 هفته پیش

سلام وقت بخیر منع پزشکی نداره ولی بیشتر برای اینکه افراد در این سنین فعالیت جنسی کمتر و اینکه هنوز اثر بخشی بالای ۴۵ سال مشخص نشده معمولا نمیزنن
پاسخ دهید
0

حسین سیفی زاده

12 ماه پیش

من دز اول واکسن های HPV رو واکسن پاپیلوگارد زدم الان بخوام دز دوم رو گارداسیل بزنم مشکلی نداره؟
پاسخ دهید
2

مدیریت سایت

10 ماه پیش

سلام و وقت بخیر این دو واکسن که عنوان کردید ساختار و عملکردشان یکی است و تفاوت آنها فقط در کشورهای سازنده است. در واقع به واکسن HPV خارجی گارداسیل گفته می شود و نوع ایرانی آن را پاپیلوگارد می نامند. هر دوی این واکسن ها برای ایمن سازی زنان و مردان در برابر برخی از سویه های پرخطر ویروس (HPV)پاپیلوم انسانی است.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات