جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

قبل از بله گفتن چه چیزهایی رو بسنجیم؟

کرمی پیش از ازدواج
تاریخ بروزرسانی : ۲۸ آذر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

بدون اغراق ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیم های زندگی است و در صورتی که درست و به جا نباشد، می‌تواند در ادامه زندگی چالش‌های زیادی را سر راه‌مان قرار دهد.

بهتر است قبل از دادن پاسخ مثبت یا پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواجپاسخ منفی به پیشنهاد ازدواج، آگاهی‌های لازم رو بسنجیم و مولفه‌هایی که نیاز است برای اخذ این تصمیم مورد توجه قرار دهیم.

در این ویدئو با آقای کرمی، مشاور خانواده درباره ملاک‌های نیازمند پیش از ازدواج به صحبت نشستیم و مطمئن هستیم که با به‌کارگیری این راهکارها از تصمیم‌های خود خرسند خواهید بود.

یکی دیگر از پیشنهادات همیشگی ما مشاوره پیش از  ازدواج است که سبب می‌شود اطمینان بیشتری به تصمیم‌مان به دست بیاوریم.

 

تصویر خدمات اقساطی

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

محسن

4 سال پیش

سلام ، بسیار عالی بود بنظر من ویژگیهای شخصیتی انسان به این سادگیها شناخته نمیشه شاید شناسایی بشه ولی وقتی کاربرد داره که انسان پذیرش اون ویژکی رو داشته باشه (اگه اون ویزگی اسیب رسان باشه برای شریک زندگی) و بتونه نسبت به تغییر مثبت قدم برداره . با تشکر از استاد کرمی
پاسخ دهید
0

مدیریت

4 سال پیش

بله همین طور است، اگر فردی برای داشتن زندگی زناشویی موفق تر، ویژگی های منفی خود را شناسایی و درجهت رفع آنها تلاش کند، این امر نشان دهنده بلوغ عاطفی و اجتماعی او می باشد.در مقالات بعدی در مورد ویژگی های مختلف شخصیتی، مطالب بیشتری خواهیم گذاشت.از همراهی شما متشکریم.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات