جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play
جدیدترین
پربازدیدترین

87951723

3 روز پیش

سلام من ۲۵سالمه و با آقایی ۲۷ساله ۴ساله که در ارتباطیم .توی این ۴سال ما با تمام اخلاقی‌ات خوب و بد هم آشنا هستیم و خب هر طرف سعی می‌کنیم که عیب های خودمون رو اصلاح کنیم که طرف مقابل اذیت نشه و یا وقتایی سازش کنیم .در شرف ازدواج هستیم برای مشاوره رفتیم تست mmpi2 رو از ما گرفتن و تمام ابعاد شخصیتی که از هم مطلع بودیم رو به ما گفتن و صرفا بر اساس همون تست گفتن به هم نمیخورین .ایا فقط همین تست برای ازدواج کافیه نباید تست های دیگه ای میگرفتن ؟در حالیکه ما این ابعاد رو میدونیم و به سازش یا اصلاح در اون ها با هم رسیدیم .ممنون میشم راهنمایی کنین
توسط متخصص پاسخ داده شده است.
مشاهده پاسخ ها (5)
پاسخ دهید
3 نفر

62184354

3 روز پیش

سلام برای منافذ باز پوست چی خوبه ؟ میشه راهنمایی کنید
مشاهده پاسخ ها (3)
پاسخ دهید
0 نفر

سمانه

3 روز پیش

سلام. نوزاد ۴ ماه و ۱۲ روزه ای دارم که چند وقته اشتهاش به شدت کم شده و از شیر خوردن امتناع میکنه علتش چیه؟ ریفلاکس آشکار داشت از بد تولد دارو میخوره خیلی بهتره و دیگه بالا نمیاره..کولیک هم داره الان مشکلی که جدیدا پیدا کرده نخوردن شیر هست ۶.۷ ساعت شیر نمیخوره با سرنگ بهش میدم.در ضمن شیرخشک میخوره...وزنش هم ۵۲۰۰ هست و کمبود وزن داره سقف دهنش هم زخم شده مثل آفت ینی ممکنه بخاطر اون باشه؟
توسط متخصص پاسخ داده شده است.
مشاهده پاسخ ها (3)
پاسخ دهید
1 نفر

سها

3 روز پیش

عروس هلندی 6 ماهه نر اینکه برای تغذیه فقط ارزن رو خیلی دوست داره و میخوره و از میوه و میلورم تشویقی و غذای مخلوط دوری میکنه و نمیخوره اصلا (فقط ارزناشو جدا میکنه و میخوره) و اینکه بلغور جو رو هم الان میخوره و دوست داره ولی توجه کردم کلا از چیزای خیس خوشش نمیاد برای از قفس بیرون اوردنش نیاز به این هست که ببرمش دامپزشکی پر های پروازی رو کوتاه کنم؟؟ و اینکه یه انگشت نداره بعد از دو روز که اوردمش متوجه شدم ممنون میشم راهنماییم کنید
توسط متخصص پاسخ داده شده است.
مشاهده پاسخ ها (2)
پاسخ دهید
0 نفر

94703144

4 روز پیش

سلام وقت بخیر من سه ماهه قرص روکین از روز سوم پریودی استفاده میکنم بعد از رابطه هم اورژانسی استفاده کردم سه روزه قرص روکینم تموم شده تست هم زدم منفی بود اما هنوز پریود نشدم ایا همچنان احتمال بارداری هست یا بخاطر قرصی ک استفاده کردم پریودم نامنظم شده؟
توسط متخصص پاسخ داده شده است.
مشاهده پاسخ ها (3)
پاسخ دهید
0 نفر

کشاورز

4 روز پیش

سلام، دختر من ۱۶ساله شه، وقتی جوش می زنه جای جوش بعد مدتی لکه تیره رنگی میشه، و مدتی طولانی می مونه می خواستم بدونم از چه کرم یا دارویی برای رفع این تیرگی استفاده کنم.
مشاهده پاسخ ها (2)
پاسخ دهید
0 نفر

مقالات مرتبط

مشاهده همه
درخواست گزارش محتوای نامناسب شما ثبت شد

کارشناسان ما به زودی درخواست شما را بررسی و در صورت لزوم محتوا حذف خواهد گردید.

ثبت پرسش