سلام خسته نباشید.
تقریبا 2سال ازدواج کردم خودم 22و همسرم23.
اصلا علاقه ای به بچه دار شدن ندارم و نتونستم هم بااین موضوع کنار بیام هرچقد سعی کردم علاقه مند بشم نمیتونم حداقل تا 2،3سال دیگم مدنظرم چون درس میخونم و نمیخام
اما همسرم خیلی بچه دوست دارن و سر این موضوع خیلی اختلاف داریم حاضر به جدایی هم نیست اما نمیتونه حرفشم نزنه
الان چطور فعلا راضیش کنم بزاریم تا یکی دو سال دیگه؟