جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play
ویتامین D
آیا باید در زمستان ویتامین D بیشتری مصرف کنیم؟

ممکن است لازم باشد دوز ویتامین D خود را در ماه های زمستان افزایش دهید. ویتامین D به طرق مختلف بدن شما را سالم نگه می دارد. ماهیچه ها، اعصاب و استخوان های شما همگی برای عملکرد به مواد مغذی بستگی دارند. همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند. شما می‌توانید ویتامین D را از طریق چندین غذا و همچنین با گذراندن وقت در آفتاب دریافت کنید.

میلاد توکلی
افزایش خطر خونریزی بینی و مشکلات پوستی در زمستان!

فصل زمستان با آب و هوای سرد و خشک خود، تغییرات بزرگی در محیط زندگی ما ایجاد می‌کند. این تغییرات هوا ممکن است بر روی سلامتی و ظاهر پوست ما تأثیرات قابل توجهی داشته باشد. در این فصل، خشکی پوست، ترک‌های پوست، خارش و حتی خونریزی بینی از جمله مشکلات شایعی هستند که ممکن است تجربه کنیم. 

تیم تحریریه
مبارزه با سرطان پروستات
راه جدید و امیدوارکننده برای مبارزه با سرطان پروستات

سالانه بیش از 65 هزار مرد در آلمان به سرطان پروستات مبتلا می شوند. 12 هزار نفر از آنها به شکل مقاوم در برابر درمان مبتلا می شوند که در نهایت به مرگ ختم می شود.

مدیریت سایت
مطالعه درباره خطر سرطان سینه
صدها ماده شیمیایی مرتبط با خطر سرطان سینه شناسایی شد

آمارهای اخیر نشان می دهد که سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان و عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در میان زنان در سراسر جهان است. در ایالات متحده، خطر ابتلا به سرطان سینه در طول زندگی زنان دو برابر خطر ابتلا به سرطان ریه است.

تیم تحریریه
ترکیب سیر در عسل
آیا ترکیب سیر در عسل واقعا سرماخوردگی را درمان می‌کند؟

ترکیب سیر در عسل به عنوان یک درمان سرماخوردگی و آنفولانزا در شبکه های اجتماعی مطرح شده است، اما آیا واقعا این ترکیب، اثربخش است؟

تیم تحریریه