جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

ویاگرا

VIAGRA

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: SILDENAFIL (AS CITRATE) TABLET ORAL 100 mg
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

safe

محدودیت بارداری: در این گروه از داروها، مطالعات و آزمایشاتی روی حیوانات باردار انجام گرفت و نتایج آن نشان از بی خطری دارو برای جنین بود اما این آزمایشات هنوز به صورت گسترده بر روی نوزاد انسان انجام نشده است و نظر قطعی درباره آن‌ها وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

اختلالات نعوظ در مردان فشار خون بالا فشار خون پایین
موارد مصرف

اين دارو از راه خوراکي براي درمان اختلالات نعوظ در مردان و پرفشاری خون شریان ریوی مصرف مي شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

در صورت وجود فشار خون پایین، مشکلات قلبی و عروقی، بيماران مبتلا به نارسايي کليه و کبد، اختلالات هماتولوژيک و آناتوميک با احتياط فراوان مصرف شود.

هشدارها

در صورت وجود فشار خون پایین، مشکلات قلبی و عروقی، بيماران مبتلا به نارسايي کليه و کبد، اختلالات هماتولوژيک و آناتوميک با احتياط فراوان مصرف شود.

تداخل دارویی

سیلدنافیل، ممکن است اثرات کاهنده فشار خون نیترات ها را تشدید نماید. سیلدنافیل نباید با فاصله 4 ساعت از مصرف یک داروی مسدد گیرنده آلفا، تجویز شود. مصرف این دارو با داروهای کاهنده‏ فشار خون و الکل، احتمال کاهش شدید فشار خون را افزایش می‏ دهد. مصرف همزمان سیلدنافیل با داروهای مهارکننده آنزیم های کبدی ممکن است سبب کاهش کلیرانس سیلدنافیل شود.

نکات قابل توصیه

1- در صورت بروز ناگهانی درد قفسه سینه، گیجی، صدای غیرعادی درگوش، اختلال بینایی و تغییر شنوایی هنگام مصرف این دارو، باید مصرف آن قطع شود. 2- در صورت تداوم نعوظ برای مدتی بیش از 4 ساعت باید به اورژانس مراجعه شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه