جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

پروژسترون

PROGESTERONE (SEPIDAJ) POW BULK

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: NALTREXONE HYDROCHLORIDE CAPSULE ORAL 50 mg
شکل دارو:

کپسول

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیتی در مصرف کپسول پروژسترون در دوران شیردهی مشاهده نشده است.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

کپسول پروژسترون در درمان نارسایی تخمدان، علائم اختلال قاعدگی و کیست تخمدان استفاده میشود.
موارد مصرف

| پروژسترون یک هورمون تولید شده توسط تخمدان ها است و در درمان بسیاری از بیماری ها و شرایط به کار می رود. برخی از کاربردهای پروژسترون عبارتند از: 1. درمان نارسایی تخمدان: پروژسترون ممکن است به عنوان جایگزین تخمدان ها در زنانی که تخمدان هایشان کار نمی کنند، استفاده شود. 2. درمان علائم پیش از قاعدگی: پروژسترون ممکن است برای کنترل علائمی مانند درد سینه، تورم و تنش قبل از قاعدگی استفاده شود. 3. درمان ناراحتی های منطقه تناسلی: پروژسترون ممکن است در درمان علائمی مانند خشکی و خارش در منطقه تناسلی زنان استفاده شود. 4. درمان عدم قاعدگی: پروژسترون ممکن است برای تنظیم دوره قاعدگی و درمان عدم قاعدگی استفاده شود. 5. درمان عفونت های رحم و مجاری تناسلی: پروژسترون ممکن است در درمان عفونت های رحم و مجاری تناسلی استفاده شود. 6. درمان علائم پس از بارداری: پروژسترون ممکن است برای کنترل علائمی مانند تهوع، استفراغ و خستگی پس از بارداری استفاده شود. 7. درمان بیماری های تخمدان پلی کیستیک: پروژسترون ممکن است در درمان بیماری های تخمدان پلی کیستیک استفاده شود. مهم است که قبل از استفاده از پروژسترون، با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش درمانی برای شما تعیین شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف کپسول پروژسترون باید به پزشک در مورد بارداری، شیردهی، داروهایی که استفاده میکنید، حساسیت ها و مشکلات سلامتی خود اطلاع داد.

هشدارها

کپسول پروژسترون ممکن است عوارضی مانند درد شکمی، سردرد، تغییر در عادت قاعدگی و تورم ناشی از نگهداری آب در بدن داشته باشد.

تداخل دارویی

کپسول پروژسترون ممکن است با برخی از داروهای ضدصرع، ضدافسردگی و موجودات مختلف تداخل داشته باشد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه