جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

یوهمبین

YOHIMBINE

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: YOHIMBINE HYDROCHLORIDE TABLET ORAL 5.4 mg
دسته بندی: ضد افسردگی
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی (Fa)

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

قرص یوهمبین در درمان بیماری‌های مانند اختلالات ادراری، بزاق کم، ورم پاها، بالا رفتن فشار خون، پرفشاری چشم و بیشفعلی استفاده میشود. (Fa)
موارد مصرف

یوهمبین براي درمان ناتواني جنسي در بيماران مبتلا به اختلالات عروقي و ديابت مصرف می-شود. | یوهمبین یک داروی ضد اضطراب و ضد تشنج است که برای درمان برخی از بیماری ها و اختلالات عصبی استفاده می شود. برخی از کاربردهای اصلی یوهمبین عبارتند از: 1. اضطراب: یوهمبین ممکن است برای کاهش اضطراب و تسکین علائم اضطرابی مانند نگرانی، ترس و تنش استفاده شود. 2. اختلالات خواب: این دارو ممکن است در درمان برخی از اختلالات خواب مانند بی خوابی و بیداری شبانه مفید باشد. 3. تشنج: یوهمبین ممکن است به عنوان یک داروی کمکی در درمان برخی از انواع تشنج استفاده شود. 4. اختلالات عصبی دیگر: این دارو ممکن است در درمان برخی از اختلالات عصبی مانند اختلالات رفتاری و اختلالات توجه و کارکرد اجرایی مفید باشد. مهم است که قبل از استفاده از یوهمبین، با پزشک خود مشورت کنید و دستورات و دوزهای تجویز شده را رعایت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف قرص یوهمبین باید به پزشک اطلاع داد که در صورت داشتن بیماری های قلبی، کبدی، کلیه، چشمی، اختلالات غدد درون ریز، بارداری، شیردهی یا مصرف دیگر داروها، بینیکاهی، دارای علائم و نشانه های ضعیفی قوای جنسی، عادت به مصرف الکل یا مواد مخدر است. (Fa)

هشدارها

قرص یوهمبین ممکن است عوارضی مانند تهوع، استفراغ، سردرد، خشکی دهان، آرامش بیش از حد، اسهال، گزش بینی و اختلال در خواب داشته باشد. همچنین ممکن است منجر به افزایش فشار خون و ضربان قلب شود. (Fa)

تداخل دارویی

قرص یوهمبین با داروهای ضد افسردگی، ضد پارکنسون، آنتی هیستامین ها و مایعات ضد سنگ کلیه تداخل دارد. (Fa)

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه