جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

ابدوکسو

EBEDOXO

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: DOXORUBICIN HYDROCHLORIDE INJECTION, POWDER, FOR SOLUTION PARENTERAL 50 mg
دسته بندی: ضد نئوپلاستیک ها
شکل دارو:

تزریق, پودر, ترکیبی

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

تزریق، پودر، ترکیبی ابدوکسو در درمان بیماری‌هایی مانند التهاب مفاصل، عفونت تنفسی، درد عضلانی و التهاب پروستات استفاده می‌شود.
موارد مصرف

| ابدوکسو (Abdoxu) یک نام تجاری برای داروی دوکسی سایکلین است. دوکسی سایکلین یک آنتی بیوتیک از خانواده تتراسایکلین ها است که برای درمان بسیاری از عفونت ها استفاده می شود. برخی از بیماری هایی که ممکن است با استفاده از ابدوکسو درمان شوند عبارتند از: 1. عفونت های تنفسی: مانند عفونت های بالا و پایین تنفسی، عفونت های گوش و حلق و عفونت های سینوسیتیس. 2. عفونت های ادراری: مانند التهاب مجاری ادراری، التهاب کلیه و التهاب پروستات. 3. عفونت های پوستی: مانند آکنه، زخم های عفونی و عفونت های پوستی دیگر. 4. عفونت های عفونی: مانند عفونت های چشمی، عفونت های دندانی و عفونت های گوارشی. 5. بیماری لایم: دوکسی سایکلین نیز برای درمان بیماری لایم که توسط کنه های بیماری زا منتقل می شود، استفاده می شود. مهم است که قبل از استفاده از هر دارویی، با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین درمان را برای شرایط خاص شما تعیین کند.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف تزریق، پودر، ترکیبی ابدوکسو باید به پزشک در مورد همه داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، وضعیت بارداری یا شیردهی، بیماری‌های مزمن و آلرژی‌های خاص اطلاع داد.

هشدارها

تزریق، پودر، ترکیبی ابدوکسو ممکن است عوارضی مانند گیجی، نفس‌کشیدن مشکل، تهوع، استفراغ و آلودگی خون داشته باشد.

تداخل دارویی

تزریق، پودر، ترکیبی ابدوکسو با داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، آنتی‌کوآگولانت ها و داروهای مسدودکننده پلاکت تداخل دارد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه