IOS
اندروید
خانه > تست کرونا در منزل
ایده اولیه راهاندازی این مجموعه در سال 1396 شکل گرفت. زمانی که احساس کردیم، نیاز به خدمات پزشکی و درمانی درحال افزایش است و این نیاز میتواند در قالب یک بستر آنلاین به بهترین شکل اجرا شود. در سال 97 وب سایت و اپلیکیشن «مشورپ» متولد شد که هدف از آن نیز ایجاد یک پلتفرم کامل و جامع در زمینه خدمات پزشکی برای تمام افراد بود.
پس از بزرگتر شدن خانواده «مشورپ» توسط پزشکان و مشاوران، بیماری کرونا هم در سال 98 وارد کشور شد و مسئولیت ما در قبال سلامتی جامعه را افزایش داد. زیرا نیاز مردم به مشاوره پزشکی و آزمایش در منزل، بسیار بیشتر از گذشته شد. به این ترتیب، همکاری ما با مجموعه «آپ» شکل گرفت تا با کمک هم بتوانیم خدمات جامعتر و کاملتری ارائه کنیم.
در سال 1401 سرویس «مشورپ» با امکاناتی جدید و اهدافی بزرگتر، به «حال» تغییر نام داد و در حال حاضر با شعار حال خوب برای همه، در بخش سلامت اپلیکیشن آپ نیز حضور دارد.
سرویس آنلاین پزشکی و سلامت «حال»، انواع خدمات پزشکی، مشاوره آنلاین و بسیاری از خدمات سلامت را در محیطی امن و مطمئن به کاربران ارائه میدهد. متقاضیان دریافت خدمات این سامانه پس از ورود به سایت و یا اپلیکیشن «حال» به صدها پزشک متخصص در تمامی حوزههای تخصصی، دسترسی خواهند داشت و میتوانند بهترین گزینه را انتخاب و مراحل درمان را طی کنند. اما این تمام ماجرای «حال» نیست.
از آنجا که یکی از سیاستهای شکلگیری «حال» ایجاد یک شرایط مساعد برای بهرهمندی همه افراد از خدمات پزشکی و سلامت بود، یک بخش جدید با عنوان «خدمات اقساطی سلامت» به بخش خدمات مجموعه «حال» اضافه شد که در آن، همه افراد میتوانند برای دریافت کلیه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، جراحی و حتی زیبایی، درخواست خود را ثبت کرده و پس از دریافت خدمت مورد نظر، مبلغ آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند. از مزایای این سرویس میتوان به آنلاین بودن مراحل کار، عدم نیاز به ضامن و دسته چک و همچنین روند بسیار سریع انجام آن اشاره کرد.
مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص
مشاوره آنلاین با روانشناسان
خدمات اقساطی پزشکی و سلامت
خدمات آزمایش و تست در منزل
خدمات پزشکی و پرستاری در منزل
اطلاعات پزشکان، بیماریها و داروها
نوبت دهی مراکز و مطب های پزشکی
سفارش تجهیزات پزشکی
خدمات سازمانی پزشکی سلامت
مشاوره متنی، تلفنی و ویدیویی
خدمات دامپزشکی
استعلام دارو از داروخانه های محل سکونت
بازگشت وجه به کاربر ناراضی
امکان برگشت هزینه پرداختی به کاربر در صورت عدم رضایت از خدمات
هزینه به صرفه خدمات
پرداخت مبلغ کمتر نسبت به ویزیت حضوری
متخصصان برتر حوزه سلامت
دریافت خدمات سلامت از متخصصان آگاه و متعهد
خدمات 24 ساعته
امکان دریافت خدمات در تمام ساعات شبانه روز
ارتباط با سامانه مشاوره آنلاین پزشکی «حال» به شکلهای گوناگونی امکانپذیر است. شما میتوانید از طریق یکی از روش های زیر، با ما ارتباط برقرار کنید.
پشتیبانی 24 ساعته
02143032000
پست الکترونیک
info@haal.ir
آدرس
تهران، خ ولیعصر، نرسیده به پارک وی، خ مهناز، پ 8، طبقه 6