خانه » faq

پرسش های متداول

در این بخش می‌توانید پرسش‌های متداول در مورد خدمات حال را مطالعه نمایید. همچنین از منوی سمت چپ نیز می‌توانید به دسته‌بندی پرسش موردنظرتان بروید.

faq-page-top-illustration

پرسش های متداول مشاوره آنلاین

doctor-illustration

زمان انتظار برای پاسخگویی و تایید یا لغو مشاوره توسط مشاور بین 20 دقیقه تا 3 ساعت است. پیشنهاد حال این است که شما درخواست مشاوره خود را برای سه ساعت آینده رزرو کنید تا جلسه مشاوره سر وقت برگزار شود.

پزشک موظف است تا حداکثر 8 ساعت، پاسخگوی سوالات بیمار باشد. اگر زمان انتظار بیش از این شد، با پشتیبانی تماس بگیرید.

الصاق فایل برای کاربران اندروید، از طریق علامت پیوست که در پایین کادر قرار دارد مقدور است. اما کاربران ios برای این کار باید از طریق وب سایت حال اقدام کنند.

سامانه حال رابط بین شما و مشاور است. 15 دقیقه پیش از شروع مشاوره پیغامی دریافت خواهید کرد که از شما درخواست کرده تا در ساعت مقرر در سامانه حضور داشته باشید.

بخشی از مشاوره که به صورت تماس تلفنی انجام شده با تعرفه تماس تلفنی و بخش چت و ویس هم با تعرفه مشخص آن محاسبه می شود.

شما می توانید اعتبار خود را به اندازه مشاوره 40 دقیقه ای افزایش داده و گفت و گوی خود را تا زمان اتمام اعتبار ادامه دهید.

البته. شما می توانید پس از انتخاب نوع و زمینه مشاوره، مشاور مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس روی دکمه شروع کلیک کرده و از بین گزینه های برای خودم یا دیگران، گزینه دوم را انتخاب و شماره مورد نظرتان را وارد کنید.

خیر. این سیستم تنها به صورت الکترونیکی قادر به ارائه خدمات است.

البته. برای این کار کافی است که در قسمت چت، بر روی گیره (الصاق) کلیک کرده و از گالری یا دوربین، تصویر مورد نظرتان را ارسال کنید.

بله. در صورتی که فرد اقدام به توهین یا طرح سوالات ناشایست کند، حساب کاربری او مسدود شده و دیگر قادر به دریافت خدمات از این سامانه نخواهد بود.

ارتباط کاربر و پزشک از طریق سیستم برقرار می شود. در واقع سیستم اپلیکیشن، رابط بین مشاور و کاربر خواهد بود.

زمان انتظار برای مشاوره به طور متوسط بین 20 دقیقه تا سه ساعت است. اگر بعد از گذشت این مدت تماس برقرار نشد، برای پیگیری بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

زمان انتظار برای مشاوره به طور متوسط بین 20 دقیقه تا سه ساعت است. اگر بعد از گذشت این مدت تماس برقرار نشد، برای پیگیری بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

پشتیبانی سامانه در چنین شرایطی می کوشد تا مشکلات احتمالی در سیستم را به سرعت برطرف کند.

هزینه بسته ها به تخصص مشاور (متخصص یا فوق تخصص) و شکل ارتباطی مورد نظر شما بستگی دارد. تمام مبالغ در هنگام انتخاب مشاور برای شما قابل مشاهده است.

می توانید زمان قبلی را کنسل کرده و زمان جدیدی را برای مشاوره رزرو کنید.

البته. از بخش آفلاین می توانید برای هماهنگی و موارد دیگر با پزشکتان در ارتباط باشید.

اگر اصرار به مشاوره با ایشان دارید، می توانید با شکیبایی بیشتر و در روزها و ساعات آینده درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. در غیر این صورت، سایر مشاوران این سامانه، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

با عرض پوزش از شما کاربر گرامی، به مشاور مربوطه تذکر داده خواهد شد.

با عرض پوزش از شما کاربر گرامی، علت این مسئله از طریق سیستم پشتیبانی پیگیری خواهد شد.

پرسش های متداول تست (کرونا) در منزل

حدود چهار ساعت پس از ثبت درخواست آزمایش، پیامک هماهنگی برای کاربر ارسال می شود. این مسئله بستگی به زمان ثبت درخواست دارد. اگر درخواست آزمایش پیش از ظهر ثبت شود، ارسال نمونه گیر در عصر همان روز امکان پذیر است. اما در صورتی که درخواست آزمایش بعد از ساعت ۱۲ تا ۱ ظهر ثبت شود، ممکن است ارسال نمونه گیر و انجام آزمایش به روز بعد موکول شود. اگر ساعت ۱۸ به بعد درخواست خود را ثبت کنید، جدا از اینکه آزمایش شما روز بعد انجام می‌شود، ممکن است پیامک هماهنگی شما نیز روز بعد به دستتان برسد.

پاسخ پشتیبانی: ارسال جواب آزمایش های انجام شده در شهر تهران و کرج به حدود ۳۰ ساعت زمان نیاز دارد. در سایر شهرها هم فاصله دریافت نمونه و ارسال جواب حدود ۴۸ ساعت است. در صورتی که آزمایش نیاز به تکرار داشته باشد، حال به صورت رایگان تکرار آزمایش را انجام خواهد داد. در چنین شرایطی طبیعتا ارسال جواب با کمی تاخیر همراه خواهد بود.

بله. پس از آماده شدن جواب و ارسال فایل آن به کاربر، می توان برای هماهنگی جهت دریافت نسخه چاپی و یا رسید فاکتور اقدام کرد.

دریافت نمونه آزمایش به هر دو شکل (هم مخاط دهان و هم بینی) امکان پذیر است.

خیر، هیچ آزمایشگاهی از نظر قانونی اجازه این کار را ندارد. حال امکان دسترسی شما را به مجموعه ای از پزشکان متخصص به صورت آنلاین فراهم می کند.

کارشناسان حال در تیم پشتیبانی آماده انجام هماهنگی و ثبت درخواست های شما هستند. در صورتی که نیاز به پاسخ فوری از تیم پشتیبانی دارید، می توانید با شماره ……………… تماس بگیرید.

می‌توانید به بخش مشاوره کرونا در اپلیکیشن مراجعه کنید و درباره نتیجه آزمایش خود با پزشکان مربوطه مشورت کنید.

پرسش های متداول خدمات پزشکی در منزل

چهار ساعت پس از ثبت سفارش در سامانه، اولین تماس یا پیامک جهت هماهنگی برقرار خواهد شد و پس از آن، در کوتاه ترین زمان ممکن، گروه مورد نظر برای ارائه خدمات اعزام می شوند.

این کار به شرطی امکان پذیر است که در بخش ثبت درخواست، هر دو گزینه سرم تراپی و تزریقات (نه تزریقات اضافی) را انتخاب کرده باشید. اگر تنها گزینه سرم تراپی را انتخاب کرده اید، امکان تزریقات وجود ندارد.

برای این کار لازم نیست که چند بار گزینه تزریقات را انتخاب کنید. شما می توانید پس از یک بار درخواست تزریقات، به تعداد مورد نظر تزریقات اضافی را انتخاب نموده و هزینه کمتری پرداخت کنید.

پرسش های متداول همکاری با حال

doctors-illustration

شما می توانید از طریق بخش ویترین در اپلیکیشن آپ و یا بخش جذب همکار یا پزشک در اپلیکیشن حال، رزومه خود را ارسال کرده و درخواست همکاری خود را ثبت نمایید.

جذب نیرو در اپلیکیشن به صورت ماهانه و بر اساس عملکرد مشاوران است. در صورتی که عملکرد مشاوری از هر تخصصی، مطلوب نباشد، غیر فعال شده و مشاور جدید از آن تخصص، جذب و جایگزین خواهد شد. پس ممکن است هر ماه به برخی از تخصص ها نیاز داشته و برخی دیگر در صف انتظار باقی بمانند. اما مطمئن باشید که رزومه شما حتما بررسی می شود و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

شماره تماس فرد توسط همکاران کال سنتر به بخش ساپلای ارجاع داده می شود و پس از گفت و گو و در صورت نیاز به تخصص فرد، او به پرسنل مجموعه اضافه خواهد شد.

خیر، شرط اصلی همکاری با سامانه حال، داشتن مدارک رسمی و معتبر و یا پروانه کار است.

پرسش های متداول خدمات سازمانی حال

support-illustration

شماره تماس مسئول شرکت و راه ارتباطی او از کال سنتر به کارشناس فروش ارائه می شود. سپس کارشناس فروش سامانه با او تماس گرفته و موقعیت شرکت، تعداد افراد و زمان درخواستی انجام تست را چک کرده و از آزمایشگاه استعلام می گیرد. پس از هماهنگی ها و توافقات مالی، مبلغ مورد نظر به حساب حال واریز شده و هماهنگی های لازم انجام می شود یا کد تخفیف در اختیار مسئول شرکت قرار می گیرد تا ثبت درخواست با تخفیف ویژه داشته باشد.

اطلاعات تماس شرکت در اختیار کارشناس فروش قرار می گیرد. سپس تماس با شرکت مورد نظر توسط کارشناس فروش برقرار شده و گفت و گویی در زمینه چگونگی استفاده از خدمات، موضوعات مالی، فنی، اتوماسیون اداری و… بین مدیریت مجموعه و کارشناس فروش برقرار می گردد. پس از توافق نهایی در تمام زمینه ها، چنین امکاناتی کاملا قابل اجرا خواهد بود.

هنوز جواب سوالت رو پیدا نکردی؟

از طریق شماره زیر می‌توانید با پشتیبانی ٢۴ ساعته حال تماس بگیرید و سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید

پشتیبانی حال

contact-us-img