جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

مشوِرَپ به حال آمد!

تاریخ بروزرسانی : ۱۹ اردیبهشت

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

سال 1396 بود. همان‌سالِ پُر از اتفاق‌های ریز و دُرُشت. همان سالی که کفه رُخ‌دادهای تلخش به رُخ‌دادهای شیرینش حسابی چربید و باعث شد 96 در فهرستِ سال‌هایی قرار بگیرد که به این زودی‌ها فراموش نشود.

با همه احوالِ آن سال و همه آن‌چه گذشت، دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن، راه‌ حلی برای ادامه‌دادن نبود. مگر نه این‌که بارها دیده‌ایم که روشنی‎ و درخشش در دل سختی‌ها بیش‌تر جلوه می‌کند؟

همان سال بود که نوری از انتهای یک مسیر طولانی و سخت تابید و هرچه گذشت پررنگ‌تر شد. تلخیِ اتفاقات آن‌سال، عزم ما را برای آنکه «کاری» کنیم بیش‌تر کرد. هرچند که این‌کار قرار نبود بتواند برای ما فراموشی به ارمغان آورد، اما ما را ترغیب کرد تا کمک کنیم حالِ همه، کمی بهتر شود.

همین شد که سال 1396 آغاز پا گذاشتنِ ما در مسیری بود که هدف آن تلاش برای ایجاد حالِ خوب تعریف شد. از همان آغاز قرار گذاشتیم تا کاری کنیم که تلخی‌ها اثرِ کمتری روی تک‌تک ما و همه ایرانی‌ها بگذارد. قرار گذاشتیم واسطه‌ای باشیم میان مردم و رسیدن‌شان به حال و هوای بهتر.

اما چطور قرار بود این حالِ خوب را به دست دوست و آشنا و هم‌وطن برسانیم؟

می‌دانستیم که دسترسی به متخصصان حوزه سلامت روان، که همیشه و در شرایط سخت کنار افراد باشند، چندان راحت نیست. متخصصان در دسترس هم، احتمالا یا انتخاب مناسبی برای همه نیستند و یا همیشه در دسترس نخواهند بود.

چه بسا، یک ایرانی که کیلومترها با یک مشاور روان‌شناس خوب فاصله داشته باشد و این فاصله مانعی شود برای رسیدنِ او به حال خوب. دیگر امروز اکثر ما می‌دانیم که عدمِ رسیدگی به مشکلات سلامت جسم و سلامت روان، نه فقط یک انسان که یک جامعه را درگیر خودش می‌کند.

در دسترس نبودن متخصصان حوزه سلامت برای همه و محدود شدنِ جلسه مشاوره به حضور در مطب متخصص، ما را بر آن داشت که اپلیکیشنی طراحی کنیم که هر ایرانی، در هر کجای ایران و جهان که هست، بتواند در هر لحظه مشاوره سلامتی بگیرد.

درنتیجه، اپلیکیشن «مشورپ» حاصلِ تلاش ما برای تکثیرِ حال خوب و سلامت جمعی ایرانی‌ها، پا به میدان گذاشت.

نشست خبری سرویس سلامت حال


تصویر خدمات اقساطی

از یک رویای سه‌نفره تا یک تیمِ هدفمند

مشورپ با 3 نفر کارش را شروع کرد. سه‌نفری که می‌دانستند مسیر ساده‌ای در پیش ندارند و در این مسیر باید خودشان به‌تنهایی رویایشان را محقق کنند.

زمان زیادی نگذشت که این 3 نفر توانستند جایشان را در میان اپلیکیشن‌های مختلف باز کنند. آن‌ها دُرُست حدس زده بودند؛ «حالِ خوب» همان‌چیزی است که همه به دنبال آن هستیم و وقتی یک اپلیکیشن در گوشی هوشمندمان، به سادگی این حال خوب را به دست‌مان برساند از آن استقبال خواهیم کرد.

در ابتدای کارِ مشوِرَپ، ارائه خدمات سلامت روان به شکلِ کاملا آنلاین و در قالب مشاوره متنی، تلفنی و اینترنتی، یک خدمتِ ویژه و نوظهور در میان انواع خدمات آنلاین بود. پس از مدت زمان کوتاهی، مشاوره آنلاین پزشکی نیز به خدمات مشورپ اضافه شد. هم‌زمان مشورپ از 3 بنیان‌گذار به یک تیم بزرگ‌تر رسید که همگی هدف مشترکی را دنبال می‌کردند. در همین راستا و در طی دو الی سه سال، این تیم شاهدِ رشدی 100 تا 200 درصدی بود.

اما آیا ارائه خدمات مشاوره سلامتی برای بالا بُردنِ کیفیت سلامت جامعه کافی بود؟ پاسخ شفاف به این سوال برای ایده‌پردازان اپلیکیشن مشورپ این بود: خیر! همه باید بتوانند به سادگی و بدونِ هزینه‎های اضافه، از تکنولوژی روز دنیا سود ببرند و سلامتی که حق غیرقابل انکارشان است را به راحتی به دست بیاورند.

برای این هدف، مشورپ باید یک گامِ بسیار بلند برمی‌داشت…

 

انقلابِ سلامتی!

هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا، نیازهای سلامتی و پزشکی هم بیش‌تر و بیش‌تر شد. ما در مشورپ تصمیم داشتیم در این دوران سخت بیش‌تر از قبل هوای سلامت هم‌وطنان‌مان را داشته باشیم.

به موازات تصمیمِ ما برای گسترده‌تر کردنِ خدمات سلامت، بزرگ‌ترین شرکتِ پرداخت الکترونیک خاوریانه یعنی آپ (آسان پرداخت) نیز به دنبال راه‌اندازی بخشِ سلامت در اپلیکیشن خود بود.

این هم‌مسیری و هدف مشترک منجر شد که آپ استارتاپ مشورپ را به‌عنوانِ تیمِ سلامت خود برگزیند. درنتیجه، کمی پس از شروع کرونا و با عبور از فراز و نشیب‌های بسیار، مشورپ در سال 1399 به مجموعه «آپ» پیوست.

با پیوستن به آپ، بلافاصله بخش خدمات سلامت کرونای مشورپ، با انجام تست کرونا در منزل، آغاز به کار کرد. ارائه خدمات تست کرونا در منزل با کیفیت بالا، هزینه کم و با موقیعت‌های مکانی متنوع در سراسر ایران و دو کشور دبی و ترکیه، باعث شد که کسب‌وکار مشورپ به رشدی 800 درصدی برسد و بیش از همیشه شناخته شود و جایش را در زندگی مردم باز کند.

بقای یک کسب‌وکار اما به تعریف دوباره اهداف و ارزش‌هایش است. به همین دلیل مشورپ سال 1400 تصمیم گرفت که به عنوان بخش سلامت آپ، تعریف دوباره‌ای از خود بکند و بار دیگر خدمات سلامتی را گسترده‌تر و در دسترس‌تر از همیشه ارائه کند.

نشست خبری سرویس سلامت حال

شروع قرن 1400 و یک حال‌هوای نو!

با شروع سال 1401، نیاز بود که مشوِرَپ تکانی اساسی به خودش بدهد و با قرنِ نو، سالِ نو و خدمات نو، یک لباس نو هم تنش کند. همین شُد که از «مشورپ» به «حال» تغییر نام داد.

حالا ما تیم مشورپ در لباس جدید «حال» به دنبال ارائه همه خدمات سلامتی هستیم. این خدمات شاملِ ارائه «مشاوره روان‌شناسی»، «ارائه مشاوره پزشکی»، «انجام انواع تست پزشکی در منزل یا محل»، «فروش تجهیزات پزشکی»، «خرید آنلاین دارو» و «ارائه خدمات اقساطی در زمینه زیبایی» می‌شوند.

هرچند که همه این خدمات، «حال» را به یک سوپراپلیکیشن سلامتی تبدیل کرده‌اند، اما بنای ما بر این است که هر روز بیش‌تر از قبل سلامتی را در دسترس همه قرار دهیم.

این هدف به جز دنبال کردن 4 ارزش اصلی ما به دست نخواهد آمد. این ارزش‌ها شاملِ همدلی و در کنار هم بودن، پیشرفت روزانه، ایجاد ارزش‌افزوده و ایجاد سلامتی برای همه ایرانی‌هاست.

در پایان باید بگوییم که ما به مناسبت ری‌برندینگ «مشورپ» به «حال» یک قرعه کشی جذاب برای مخاطبان خودمان برگزار می‌کنیم؛ جایزۀ برندگان قرعه‌کشی حال شامل این موارد است: یک جلسۀ رایگان مشاوره پزشکی یا روانشناسی، یک تخفیف 30 هزار تومانی، و یا از همه هیجان‌انگیز‌تر یک گوشی آیفون 13 پرومکس! این شانس را از دست ندهید و جزئیات این قرعه‌کشی را در این صفحه ببینید.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات