جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

لیزر جوانسازی پوست / بهترین لیزر برای جوانسازی پوست

لیزر جوانسازی پوست
تاریخ بروزرسانی : ۰۱ اردیبهشت

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

لیزر جوانسازی پوست باعث شده تا در مورد پوستتان به چیزی کمتر از بهترین راضی نباشید. اگر برای جوانسازی پوست خود نگران هزینه های انجام آن هستید می‌توانید از بخش جوانسازی پوست اقساطی اقدام کرده و با استفاده از بهترین روش ها و پزشکان منتخب در مجموعه حال یا بخش سلامت در اپلیکیشن آپ، عملیات مربوط به جوانسازی پوست با لیزر را به صورت قسطی انجام دهید. در ادامه بهترین روش های لیزر را معرفی خواهیم کرد.

 


تصویر خدمات اقساطی

بهترین دستگاه لیزر جوانسازی پوست

بهترین دستگاه جوانسازی پوست بسته به نیازها و ترجیحات فردی می تواند متفاوت باشد. با این حال، چندین گزینه محبوب و موثر وجود دارد.

  • لیزرهای CO2 فرکشنال یا لیزرهای اربیوم معمولاً برای درمان مشکلات مختلف پوست مانند چین و چروک، خطوط ریز، اسکارها و بافت ناهموار استفاده می شوند. این لیزرها با برداشتن لایه بیرونی پوست و تحریک تولید کلاژن عمل می کنند.
  • دستگاه های میکرونیدلینگ از سوزن های ریز برای ایجاد آسیب های ریز در پوست استفاده می کنند که باعث تولید کلاژن و بهبود بافت پوست می شود. برخی از دستگاه ها همچنین میکرونیدلینگ را با انرژی فرکانس رادیویی برای مزایای بیشتر ترکیب می کنند.
  • دستگاه های دیود ساطع نور (LED) از طول موج های مختلف نور برای هدف قرار دادن نگرانی های خاص پوست استفاده می کنند. به عنوان مثال، نور آبی می تواند به آکنه کمک کند، در حالی که نور قرمز باعث تولید کلاژن و کاهش علائم پیری می شود.
  • دستگاه‌های RF انرژی گرمایی کنترل‌شده را به لایه‌های عمیق‌تر پوست می‌رسانند و تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و پوست شل را سفت می‌کنند. این دستگاه ها می توانند برای کاهش چین و چروک و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست موثر باشند.
  • فناوری اولتراسوند در برخی از دستگاه های جوان سازی پوست برای تحریک تولید کلاژن و بهبود استحکام پوست استفاده می شود. این دستگاه ها اغلب دارای مزیت افزوده افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست هستند.

اثربخشی هر دستگاه جوانسازی پوست بسته به عواملی مانند نگرانی خاص، شدت بیماری و نوع پوست فردی متفاوت است بنابراین توصیه می شود با یک دکتر پوست آنلاین مشورت کنید و به صورت صوتی یا تصویری از خانه خودتان با او گفتگو و بهترین رشو را برای جوانسازی پوست انتخاب نمتایید.

آیا لیزر جوانسازی پوست خطرناک است؟

استفاده از فناوری لیزر جوانسازی پوست مزایای متعددی از جمله بازیابی کارآمد و سریع همراه با نتایج سریع را دارد. اگرچه لیزر درمانی ممکن است عوارض جانبی بالقوه ای نیز داشته باشد، انتخاب دقیق یک پزشک متخصص و دستگاه مناسب می تواند تا حد زیادی این نگرانی ها را به حداقل برساند. از این رو جای نگرانی نیست. در حالی که ممکن است چند واکنش پوستی موقت مانند خارش، قرمزی، تورم و کبودی های گاه به گاه پس از لیزر رخ دهد، این اثرات گذرا هستند و به تدریج از بین می روند.

جدیدترین متد لیزر جوانسازی پوست

اندولیفت دستگاهی پیشرفته برای جوانسازی صورت و گردن است که از روش لیزر درمانی سرپایی با حداقل تهاجم برای تقویت و احیای بافت های پوست استفاده می کند. این روش درمانی پیشرفته، تأییدیه سازمان معتبر غذا و داروی ایالات متحده (FDA) را به دست آورده است که اعتبار و ایمنی آن را تقویت می کند.

اندولیفت دارای طیف وسیعی از اهداف درمانی است، از جمله بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، اصلاح مشکلات رنگدانه پوست، بهبود سپتوم های همبند، تحریک تولید کلاژن، و حتی کاهش بالقوه چربی اضافی. هدف اولیه EndoLift که برای به حداکثر رساندن نتایج طراحی شده است، افزایش استحکام پوست و مبارزه با اثرات شلی و افتادگی است. این امر با راه‌اندازی فرآیندی به نام نئوکلاژنز، که شامل تولید کلاژن تازه و همچنین فعال کردن عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی (ECM) است، به دست می‌آید.

یکی از جنبه های قابل توجه اندولیفت توانایی آن در هدف قرار دادن انتخابی اجزای ضروری بدن انسان، یعنی آب و چربی با استفاده از پرتوهای لیزر است. این رویکرد هدفمند دقت و کارایی را تضمین می کند و در نتیجه استحکام و جوان سازی قابل توجه پوست را به همراه دارد. اگر به دنبال راه حلی غیرجراحی برای جوانسازی نواحی صورت و گردن خود هستید، اندولیفت یک گزینه ایمن و موثر ارائه می دهد.

بیشتر بدانید: چگونه زاویه فک داشته باشیم

مزایای لیزر جوانسازی پوست

این درمان نوآورانه در مبارزه با چین و چروک پوست بسیار موثر است و در عین حال پوست شما را تقویت و روشن می کند. با اسکار، سوختگی، آکنه و جوش خداحافظی کنید زیرا لیزر جوانسازی پوست در از بین بردن آنها معجزه می کند و نیاز به روش های تهاجمی مانند برش، جراحی یا بیهوشی را از بین می برد.

لیزر جوانسازی پوست، پوست شما را صاف می کند و آن را در حالت طبیعی، احیا می کند. برخلاف روش‌های سنتی، این درمان غیرتهاجمی دارای حداقل زمان بهبودی است و راه‌حلی مناسب برای افراد پرمشغله امروزی ارائه می‌دهد. خطوط ریز اطراف چشم، پیشانی و دهان خود را حذف کنید و با علائم کشش ناشی از بارداری یا چاقی خداحافظی کنید.

راز بازگرداندن جوانی و طراوت با جوانسازی پوست با لیزر امکانپذیر خواهد بود. چه برداشتن خال یا هر ضایعه پوستی دیگری باشد. این فناوری پیشرفته آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی را التیام می بخشد و چهره ای درخشان و بی عیب و نقص را ایجاد خواهد کرد.

انواع لیزر جوانسازی پوست

در ادامه انواع لیزر جوانسازی پوست و معایب و مزایای آن ها را بررسی می‌کنیم.

لیزر جوانسازی پوست co2

لیزر فرکشنال CO2 در سال های اخیر به عنوان یک دستگاه پیشرو در جوانسازی پوست با لیزر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. با توانایی خود در تحریک تولید کلاژن، به طور موثر روند پیری پوست را کند می کند. علاوه بر این، در درمان بیماری هایی مانند جای جوش و جای زخم بسیار موثر است. برای نتایج مطلوب، انجام 3 تا 4 جلسه لیزر جوانسازی پوست در ماه برای درمان پوست صورت توصیه می شود.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه دقت آن در از بین بردن خال بدون هیچ اشتباهی یا به جا گذاشتن هیچ گونه اثری است. تنها در یک جلسه می توان خال های روی صورت یا هر قسمت از بدن را با خیال راحت از بین برد. علاوه بر این، دستگاه لیزر فرکشنال ثابت می کند که در از بین بردن چربی و کیست های زیر جلدی بسیار کارآمد است.

لیزر جوانسازی پوست co2

پس از انجام لیزر درمانی، تمرکز بر مراقبت مناسب از پوست بسیار مهم است. این شامل استفاده منظم از ضد آفتاب و کرم های ترمیم کننده است. پس از یک ماه، توصیه می شود برای هر گونه ترمیم پوستی لازم با یک متخصص مراقبت های بهداشتی پیگیری کنید.

در حالی که روش های جایگزینی برای جوان سازی پوست وجود دارد، شایان ذکر است که آب درمانی یکی دیگر از روش های مورد توجه است. با این حال، لیزر CO2 فراکشنال به عنوان یک دستگاه پیشرفته که نتایج قابل توجهی را در جنبه های مختلف جوانسازی و درمان پوست ارائه می دهد شناخته شده است.

لیزر اندولیفت

اندولیفت، یک روش سرپایی ابتکاری است که راه حلی با حداقل تهاجم برای جوانسازی پوست با لیزر انجام می دهد. این روش پیشرفته برای هدف قرار دادن عیوب مختلف پوست، از جمله لایه های عمیق و سطحی طراحی شده است، در حالی که به طور همزمان پوست را تقویت می کند، تولید کلاژن را تحریک می کند و حتی چربی اضافی را از بین می برد.

تمرکز اصلی اندولیفت سفت کردن پوست صورت، فعال کردن عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارجی سلول ها و افزایش زیبایی کلی چهره شما است. تطبیق پذیری این تکنیک هم برای مردان و هم برای زنان باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

لیزر اندولیفت

یکی از مزایای کلیدی اندولیفت کم تهاجمی بودن آن است که امکان انجام این روش را بدون نیاز به بیهوشی، جراحی، برش یا خونریزی می دهد. یکی دیگر از مزایای قابل توجه این است که اندولیفت دارای حداقل عوارض جانبی است، به این معنی که شما می توانید فعالیت های روزانه خود را تنها در عرض دو روز پس از عمل از سر بگیرید. علاوه بر این، هزینه لیزر جوانسازی پوست با اندولیفت نسبتاً کمتر از روش های جایگزین است و آن را به یک راه حل در دسترس و مقرون به صرفه برای دستیابی به اهداف زیبایی شناختی مورد نظر شما تبدیل می کند.

هایفوتراپی

هایفوتراپی که به عنوان سونوگرافی متمرکز با شدت بالا نیز شناخته می شود، یک روش نوآورانه برای جوانسازی پوست با لیزر است که به طور موثر پوست را سفت می کند. بر خلاف روش های تهاجمی مانند لیفت صورت، هایفو یک جایگزین غیر تهاجمی و بدون درد است. این درمان با استفاده از امواج اولتراسوند، تولید کلاژن را تحریک می‌کند و در نتیجه ظاهری جوان‌تر و با طراوت به دست می‌آورد.

در ابتدا، HIFU در درجه اول برای درمان تومور استفاده می شد. با این حال، در سال 2008، اولین گزارش ظاهر شد که اثربخشی آن را برای اهداف آرایشی نشان می داد. FDA استفاده از هایفو را در سال 2009 برای لیفت ابرو تایید کرد و در سال 2014 تاییدیه خود را برای رفع خطوط و چین و چروک روی گردن و سینه تمدید کرد.

هایفوتراپی

افزایش محبوبیت هایفو و سایر گزینه های لیفت صورت غیر جراحی قابل توجه بوده است. طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، بین سال‌های 2012 و 2017، استفاده از HIFU و روش‌های مشابه شاهد افزایش قابل توجهی نزدیک به 65 درصد بوده است. این افزایش را می توان به توانایی استثنایی هایفو در کاهش چین و چروک، رفع افتادگی پوست در ناحیه گردن، بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها، مشخص کردن خط فک و همچنین جوانسازی پوست و دست ها نسبت داد.

بهترین ویتامین برای پوست صورت را بشناسید

لیزر جوانسازی پوست با اربیوم

با استفاده از فناوری پیشرفته لیزر اربیوم، خطوط و چین و چروک های سطحی، به ویژه آنهایی که عمق کمتری دارند، درمان می‌شود. در حالی که به طور همزمان لایه های نازک پوست را نیز از بین می برد. این روش استثنایی برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر بسیار موثر است. لیزر اربیوم به ویژه به دلیل توانایی استثنایی خود در هدف قرار دادن و درمان چین و چروک های ریز پوست نیز مشهور است.

بهبود منافذ باز صورت، به حداقل رساندن ترک های ناشی از بارداری، درمان موثر اسکارهای آکنه و از بین بردن موفقیت آمیز لک های سرسخت پوست از ویژگی های اربیوم است.

لیزر اسکارلت

لیزر اسکارلت که توسط سازمان معتبر غذا و داروی آمریکا تایید شده است، یک روش درمانی نوآورانه برای جوانسازی پوست بوده و ترکیبی از فواید فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ است و نتایج استثنایی در سفت کردن پوست، درمان آکنه، لکه های صورت و به حداقل رساندن منافذ دارد.

لیزر اسکارلت

مدت زمان درمان و تعداد جلسات مورد نیاز با لیزر اسکارلت به میزان نگرانی پوست شما بستگی دارد. به طور متوسط سه جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب توصیه می شود. نتایج قابل توجه لیزر اسکارلت طولانی مدت است و فواید آن معمولاً بین 6 تا 12 ماه پس از جلسات لیزر باقی می ماند.

با جراحی های سنتی لیفت صورت خداحافظی کنید و از جایگزین ایمن و موثر برای دستیابی به پوستی جوان و درخشان استقبال کنید. لیزر اسکارلت از یک رویکرد پیچیده استفاده می‌کند که در آن سوزن‌های ریز به آرامی زیر پوست فرو می‌روند و انرژی فرکانس رادیویی دقیق را به اعماق هدف می‌رسانند. این تکنیک نوآورانه حداقل عوارض جانبی را داشته و آن را به انتخابی ارجح در میان افرادی که به دنبال جوانسازی پوست هستند تبدیل می کند.

بهترین لیزر جوانسازی پوست کدام است؟

تمامی روش های ذکر شده برای لیزر جوانسازی پوست گزینه های خوبی هستند اما استفاده از روش فرکشنال (RF) برای جوانسازی پوست صورت به دلیل حداقل عوارض جانبی آن را از سایر روش های جوانسازی لیزر متمایز می کند. بر خلاف سایر روش‌های درمانی، RF فرکشنال منجر به التهاب، درد نشده و نیاز به دوره نقاهت پس از کشیدن پوست در طول عمل ندارد. با این حال، درک این نکته مهم است که این روش جوان‌سازی پوست صورت به جلسات متعدد نیاز دارد و ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا با لیزر فرکشنال بهبودهای قابل توجهی در ظاهر پوست مشاهده کنید.

راه های درمان پوست خشک چیست؟

عوارض لیزر جوانسازی پوست

استفاده از فناوری لیزر چندین مزیت از جمله نتایج سریع و بهبودی سریع در یک بازه زمانی کوتاه را دارد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که ممکن است عوارض بالقوه ای در لیزر جوانسازی پوست وجود داشته باشد. با انتخاب پزشک متخصص و دستگاه متناسب با نیازهای فرد، می توان خطر این عوارض را به حداقل رساند و هرگونه نگرانی را برطرف کرد. ذکر این نکته ضروری است که بلافاصله پس از لیزر ممکن است عوارض موقتی خاصی مانند خارش، قرمزی، تورم و کبودی روی پوست تحت درمان ایجاد شود. با این حال، با گذشت زمان، این عوارض جانبی به تدریج از بین خواهند رفت. البته نیاز به برخی داروها نیز ممکن است وجود داشته باشد که می‌توانید آن را از دکتر پوست آنلاین بپرسید.

لیزر جوانسازی پوست

هزینه لیزر جوانسازی پوست

عوامل مختلفی در تعیین هزینه کلی جوانسازی پوست با لیزر نقش اساسی دارند. هزینه نهایی می تواند بر اساس جنبه های مختلفی مانند نوع خاص لیزر مورد استفاده، هزینه ای که توسط پزشک انجام دهنده این روش دریافت می شود، وضعیت پوست شما، تعداد کل جلسات درمانی مورد نیاز و حتی موقعیت جغرافیایی کلینیکی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. این عوامل در مجموع به تخمین هزینه نهایی مربوط به لیزر جوانسازی پوست کمک می کنند. در نهایت می‌توان گفت قیمت هر جلسه می‌تواند از 800 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر باشد.

سوالات متداول

تصویر نویسنده
میلاد توکلی

میلاد توکلی

از سال 95 کار تولید محتوا را شروع کردم و علاوه بر اینکه حدود 5 سال است که در بخش پزشکی فعالیت دارم، علاقمند به تولید محتوا در این زمینه هم هستم.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات