جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

لاغری موضعی: گفتگو با دکتر فاطمه رادخوی کارشناس ارشد تغذیه

لاغری موضعی با دستگاه
تاریخ بروزرسانی : ۲۱ خرداد

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

با سلام دکتر فاطمه رادخوی هستم، کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیۀ  ایران و آمریکا.


تصویر خدمات اقساطی

عوارض چربی زیاد در بدن

افزایش تودۀ چربی در بدن ما می‌تواند عارضه‌های مختلفی را ایجاد کند؛ از جمله، چربی زیاد باعث تولید واسطه‌های التهابی بیشتر در بدن ما می‌شود. این التهاب در اطراف سلول‌های بدن ما می‌تواند بیماری‌های زیادی را ایجاد کند. برای مثال تجمع چربی والتهاب زیاد در اطراف سلول‌ها مقاومت به انسولین را به وجود می‌آورد و در نهایت باعث ایجاد بیماری‌هایی مثل دیابت، مشکلات قلبی-عروقی، سندرم متابولیک و غیره خواهد شد. بنابراین اگر ما بتوانیم با یک روش درست واصولی کاهش وزن و کاهش سایز داشته باشیم، علاوه بر آنکه تناسب اندام را برای خودمان به ارمغان می‌‎آوریم، می‌توانیم در سال‌های آینده زندگی‌مان سلامتی و عدم ابتلا به بیماری‌های مختلف را به همراه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: ابدومینوپلاستی اقساطی

زمان استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی

از معضلاتی که ذهن بسیاری از ما را درگیر می‌کند، این است که چگونه روی لاغری و کاهش سایز ناحیۀ مشخصی از بدنمان کار کنیم. زیرا برنامه‌های غذایی اصولا هوشمند نیستند و به صورت کلی از همۀ قسمت‌های بدن ما چربی کم می‌کنند. اما گاهی افراد می‌گویند: دوست نداریم صورتمان لاغر بشود، فقط می‌خواهیم روی شکم و پهلویمان کار کنیم، دوست نداریم دست‌ها و پاهایمان کاهش سایز داشته باشد و … .

ما در این مواقع از راهکارهای لاغری موضعی استفاده می‌کنیم. یعنی از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنیم که مشخصا برای ناحیه‌های مشخصی مثل شکم، پهلو، ران‌ها، بازوها یا فیلۀ پشت استفاده می‌شوند. با این دستگاه‌ها روی این نواحی کار می‌کنیم و باعث کاهش سایز و کاهش تودۀ چربی در آن می‌شویم.

شما میتوانید از طریق متخصص تغذیه آنلاین سامانه حال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انواع روش های لاغری موضعی با دستگاه

روشی که مجموعۀ ما برای شما کاربران «حال» استفاده می‌کند، دو مکانیزم کویتیشن و RF است. مکانیزم کویتیشن باعث شکستن پیوند میان سلول‌های چربی و پاره شدن دیوارۀ سلول‌های چربی می‌شود؛ در نهایت چربی به شکل مایع درمی‌َآید، از سلول خارج می‌شود و از طریق عروق و ادرار دفع می‌شود. درنتیجه، در آن ناحیه از بدن کاهش سایز و کاهش تودۀ چربی خواهیم داشتیم. علاوه بر آن در هر جلسه، از مکانیزم RF  نیز استفاده می‌کنیم که باعث کلاژن‌سازی زیر پوست و در نتیجه موجب سفتی و لیفتینگ و کشیدگی پوست می‌شود، تا پوست پس از لاغری شل و افتاده نشود.

برای مثال وقتی در ناحیۀ شکم و پهلو کار میکنیم، این ناحیه ضمن کوچک شدن به سمت بالا لیفت می‌شود و ما  دیگر در این ناحیۀ افتادگی نخواهیم داشت. ضمن آنکه این کار در سطح پوست عمل جوان‌سازی را انجام می‌دهد. همچنین با کمک این دستگاه‌ها می‌توانیم به عزیزانی که از وجود سلولیت در پاهایشان رنج می‌برند، در رفع مشکلشان کمک کنیم.

درصورت داشتن هرگونه سوال در زمینه پوست میتوانید از خدمات مشاوره دکتر آنلاین پوست سامانه حال استفاده کنید.

مزایای دستگاه های لاغری موضعی

استفاده از دستگاه‌های کمک لاغری موضعی در مقایسه با عمل‌های جراحی تهاجمی این مزیت را دارد که شما می‌توانید به صورت امن، بدون درد و جراحی و خونریزی و بیهوشی، و اصولاً بدون وجود هیچ خطری، کم کم به اندام مورد علاقه تان نزدیک شوید و خیالتان از بابت سلامتی‌تان راحت باشد.

 

کلام پایانی

سرکار خانم دکتر فاطمه رادخوی کارشناس تغذیه ارائه خدمات تغذیه و رژیم درمانی لاغری با دستگاه کاهش سایز موضعی هستند که از صفحه شخصی ایشان می‌توانید از خدمات لاغری به صورت اقساطی بهره‌مند شوید.

تصویر نویسنده
دکتر فاطمه رادخوی

نویسنده مجله سلامت حال

مقالات دیگر این نویسنده:

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات