جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

رینگر 1000م اینفوزیون

RINGERS 1L INF P-BOTTLE

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: RINGERS INJECTION, SOLUTION INTRAVENOUS 147 meq/4.5 meq/4 meq/156 meq/1L 1000MILLILITER
دسته بندی: مواد معدنی
شکل دارو:

تزریق, ترکیبی

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

بیماری هایی که تزریق ترکیبی رینگر 1000م اینفوزیون در درمان آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از: نارسایی کلیه، نارسایی قلبی، ترشح زیاد هورمون وازوپرسین و کم خونی.
موارد مصرف

اين فراورده به عنوان محلول ايزوتونيك برای جانشيني آب و املاح مصرف می‌شود. | رینگر 1000م اینفوزیون یک نوع داروی تزریقی است که برای درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. این دارو بیشتر برای درمان بیماری‌های التهابی مانند آرتریت روماتوئید، آرتریت پس از عمل جراحی، آرتریت پس از آسیب و التهاب مفاصل استفاده می‌شود. همچنین، رینگر 1000م اینفوزیون ممکن است در درمان برخی از بیماری‌های التهابی روده مانند کولیت التهابی و بیماری کرون نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، همواره بهتر است با پزشک خود در مورد استفاده این دارو و درمان مناسب برای شرایط خاص خود صحبت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

پیش از مصرف تزریق, ترکیبی رینگر 1000م اینفوزیون باید به پزشک در مورد همه داروها، بیماری‌های مزمن، حالت بارداری، شیردهی، حساسیت‌های دارویی و همچنین عملکرد کلیه و کبد خود اطلاع دهید.

هشدارها

عوارض ممکن شامل عفونت‌های مجاری ادراری، تغییرات در سطح مواد معدنی خون، اختلالات در عملکرد کلیه و ناراحتی‌های معده و روده است.

تداخل دارویی

تزریق, ترکیبی رینگر 1000م اینفوزیون با دیگر داروهای محتوی کلسیم و بیسفسفنات تداخل دارد.

نکات قابل توصیه

1- توصيه می‌شود كه انفوزيون وريدي اين دارو از طريق يك وريد سطحي صورت گيرد. استفاده از عروق پا ممكن است شيوع عواقب ترومبوتيك را افزايش دهد. 2- طي انفوزيون وريدي، بيمار بايد بدون حركت بماند.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه