جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

کوریونیک گنادوتروفین (انسانی) 1500

CHORIONIC GONADOTROPHIN (HUMAN) 1500U

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: CHORIONIC GONADOTROPHIN (HUMAN) INJECTION, POWDER, FOR SOLUTION PARENTERAL 1500 [iU]
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

تزریق, پودر, ترکیبی

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف این دارو در دوران شیردهی محدودیت ندارد.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

برای درمان ناباروری در زنان وی با عوارض همراه میتوان استفاده کرد.
موارد مصرف

گنادوتروپين جفتي در تشخيص و درمان كريپتوركيديسم (نهان بيضگي) قبل از بلوغ كه به -دليل انسداد آناتوميك نباشد، درمان ناباروري ناشي از بي‎كفايتي عملكرد هيپوفيز در مردان و نيز نازایي در خانم‌ ها به تنهايي و يا در تركيب با مونوتروپين ‎‌ها يا كلوميفن مصرف می ‌شود. این دارو در تشخيص كم كاري غدد جنسي در مردان، نارسايي جسم زرد و نيز به منظور تحريك تخمك ‎گذاري در باروري خارج از بدن (IVF) نيز كاربرد دارد. | کوریونیک گنادوتروفین (انسانی) 1500 یک داروی هورمونی است که برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود. این دارو در درمان مشکلات ناباروری در زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این دارو ممکن است در درمان بیماری هایی مانند هیپوگونادیسم (کاهش فعالیت غده های تولید هورمون جنسی)، تاخیر در بلوغ جنسی، سندرم تخمدان پلی کیستیک و درمان برخی از مشکلات هورمونی مرتبط با تولید هورمون های جنسی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، این دارو ممکن است در برخی از موارد دیگر به تجویز شود، اما همیشه باید توسط پزشک تجویز شود و دستورات و راهنمایی های مربوطه را رعایت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از استفاده از این دارو باید به پزشک اطلاع دهید اگر دارای بیماری های قلبی، کلیوی، کبدی، بیضه، یا سابقه آلرژی به هورمون های جنسی هستید.

هشدارها

عوارض شایع شامل سوزش و آتش زدن در محل تزریق، تورم و سفید شدن اعضای تناسلی و عوارض نادر شامل تب و تنگی نفس میتواند داشته باشد.

تداخل دارویی

تداخل دارویی در مورد این دارو مشخص نشده است.

نکات قابل توصیه

1- براي درمان كامل ممكن است به مصرف طولاني مدت دارو نياز باشد. 2- بايد به بيمار توصيه شود تا پس از مصرف دارو، زمان مقاربت و نيز درجه حرارت بدن را به طور روزانه ثبت نمايد

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه