جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

لورلین دپوت 3.75 م گ ویال

LORELIN DEPOT 3.75MG VIAL

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: LEUPRORELIN ACETATE INJECTION, POWDER, FOR SUSPENSION, EXTENDED RELEASE PARENTERAL 3.75 mg
دسته بندی: ضد نئوپلاستیک ها
شکل دارو:

تزریق, پودر, سوسپانسیون, تمدید شده

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

contraindicated

محدودیت بارداری: این گروه از داروها شامل داروهایی است که اختلالات، آسیب‌ها و مشکلات آن بر روی جنین کاملا تایید شده است و احتمال خطر برای جنین با این داروها بسیار زیاد است. به همین جهت مصرف این گروه دارویی در دوران بارداری ممنوع می‌باشد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

بلوغ زودرس فیبروم سرطان سینه سرطان پروستات
موارد مصرف

اين دارو در درمان علامتي سرطان پيشرفته پروستات، درمان اندومتريوز، درمان بلوغ زودرس مركزي و در درمان کم خونی ناشي از Liomyomas رحم به كار مي ‌رود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

1- استفاده از فراورده‌ هاي دپو ممكن است منجر به كاهش چگالی استخوان شود. 2- احتمال فشردگی ستون فقرات با مصرف این دارو برای مردان وجود دارد.

هشدارها

1- استفاده از فراورده‌ هاي دپو ممكن است منجر به كاهش چگالی استخوان شود. 2- احتمال فشردگی ستون فقرات با مصرف این دارو برای مردان وجود دارد.

نکات قابل توصیه

1- طی مصرف این دارو بيمار بايد از روش ‌هاي جلوگيري از بارداري غيرهورموني استفاده نمايد. 2- در ناحية تزريق ممكن است سوزش، خارش يا خیز رخ دهد. 3- در دورة اوليه درمان سرطان پروستات، افزايش درد استخوان و اشکال در دفع ادرار ممكن است رخ دهد. 4- در درمان بلوغ زودرس، ممكن است در ابتدا قاعدگي يا لكه بيني رخ دهد. اگر علائم طي 2 ماه برطرف نشد، مراتب بايد به پزشك اطلاع داده شود. 5- سيكل قاعدگي در خانم ‌ها طي درمان بيماري اندومتريوز و leiomyomata رحمي متوقف می شود. در صورت وقوع خونريزي بايد مراتب بايد به پزشک اطلاع داده شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه