جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

لورلین دپوت 3.75 م گ ویال

LORELIN DEPOT 3.75MG VIAL

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: LEUPRORELIN ACETATE INJECTION, POWDER, FOR SUSPENSION, EXTENDED RELEASE PARENTERAL 3.75 mg
دسته بندی: ضد نئوپلاستیک ها
شکل دارو:

تزریق, پودر, سوسپانسیون, تمدید شده

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

contraindicated

محدودیت بارداری: این گروه از داروها شامل داروهایی است که اختلالات، آسیب‌ها و مشکلات آن بر روی جنین کاملا تایید شده است و احتمال خطر برای جنین با این داروها بسیار زیاد است. به همین جهت مصرف این گروه دارویی در دوران بارداری ممنوع می‌باشد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

بلوغ زودرس فیبروم سرطان سینه سرطان پروستات
موارد مصرف

اين دارو در درمان علامتي سرطان پيشرفته پروستات، درمان اندومتريوز، درمان بلوغ زودرس مركزي و در درمان کم خونی ناشي از Liomyomas رحم به كار مي ‌رود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

1- استفاده از فراورده‌ هاي دپو ممكن است منجر به كاهش چگالی استخوان شود. 2- احتمال فشردگی ستون فقرات با مصرف این دارو برای مردان وجود دارد.

هشدارها

1- استفاده از فراورده‌ هاي دپو ممكن است منجر به كاهش چگالی استخوان شود. 2- احتمال فشردگی ستون فقرات با مصرف این دارو برای مردان وجود دارد.

نکات قابل توصیه

1- طی مصرف این دارو بيمار بايد از روش ‌هاي جلوگيري از بارداري غيرهورموني استفاده نمايد. 2- در ناحية تزريق ممكن است سوزش، خارش يا خیز رخ دهد. 3- در دورة اوليه درمان سرطان پروستات، افزايش درد استخوان و اشکال در دفع ادرار ممكن است رخ دهد. 4- در درمان بلوغ زودرس، ممكن است در ابتدا قاعدگي يا لكه بيني رخ دهد. اگر علائم طي 2 ماه برطرف نشد، مراتب بايد به پزشك اطلاع داده شود. 5- سيكل قاعدگي در خانم ‌ها طي درمان بيماري اندومتريوز و leiomyomata رحمي متوقف می شود. در صورت وقوع خونريزي بايد مراتب بايد به پزشک اطلاع داده شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه