جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

یوریناسین

URINACINE

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: SOLIFENACIN SUCCINATE TABLET ORAL 10 mg
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف قرص یوریناسین در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: در این گروه از داروها، مطالعات و آزمایشاتی روی حیوانات باردار انجام گرفت و نتایج آن نشان از بی خطری دارو برای جنین بود اما این آزمایشات هنوز به صورت گسترده بر روی نوزاد انسان انجام نشده است و نظر قطعی درباره آن‌ها وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

قرص یوریناسین برای درمان بیماری‌های زیر استفاده می‌شود: حساسیت‌ها و عوارض آن در برابر استیک اسید در اختلالات گوارش فرار کرئل، پنوریا و یوتیکاریا.
موارد مصرف

این دارو در کنترل تکرر ادرار، احساس فوری دفع ادرار و بی ‏اختیاری ادرار مصرف می شود. | یوریناسین (Urinase) یک داروی پیشنهادی برای درمان عفونت‌های مجاری ادراری است. این دارو برای درمان عفونت‌های ادراری ناشی از باکتری‌ها مانند عفونت‌های مثانه، ادرار کمرنگ، ادرار کم‌مقدار و سایر علائم مرتبط با عفونت‌های مجاری ادراری استفاده می‌شود. با این حال، قبل از استفاده از هر دارویی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین درمان را برای شرایط خاص خودتان دریافت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف قرص یوریناسین باید به پزشک اطلاع داده شود اگر تاری دید، قرمزی و تورم چشم، دردهای قفسه سینه، ضربان نامنظم، حس بی‌توجهی، تشنج یا ضربان قلب سریع داشته باشید یا در صورت داشتن بیماری کبدی، هپاتیت، سرفه خونی، ادرار دهانه ‌فایبروز، آسم و تاریخچه آلرژی قبلی.

هشدارها

عوارض و هشدارهای ممکن قرص یوریناسین عبارت‌اند از: خواب آلودگی، خشونت، هیپوتانسیون، تضعیف توانایی رانندگی، طولانی‌مدت به کارگیری وسایل نیازمند دقت، تاری دید و تاریخچه نارساخوابی.

تداخل دارویی

قرص یوریناسین با داروهای زیر تداخل دارد: آرامبخش‌ها، الکل، سایر دارو‌های ضد عفونی‌کننده و استروئیدهای پائین‌کثافت.

نکات قابل توصیه

1- این دارو بهتر است روزانه یک بار و با معده خالی مصرف شود. در صورت ایجاد ناراحتی معده می ‏توان آن را همراه غذا مصرف کرد. 2- قرص ‏های این دارو بدون خرد شدن یا شکسته شدن و به ‏صورت کامل و همراه مایعات باید بلعیده شود. 3- این دارو موجب یبوست می ‏شود، در صورت تداوم یبوست برای بیش از 3 روز باید به پزشک مراجعه شود. 4- در صورت بروز درد ناگهانی چشم، تورم زبان یا حلق یا مشکل شدن تنفس، درد شدید شکم و عدم توانایی ادرار کردن مصرف دارو باید قطع شود. 5- این دارو می‏ تواند منجر به تاری دید شود. هنگام رانندگی یا کارهایی که نیاز به دقت دارند باید احتیاط شود. 6- بیمار باید از انجام فعالیت های بدنی شدید درهوای گرم یا مرطوب خودداری کند.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه