جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی

HYDROCORTISONE ACETATE 1percent 3G OPH OINT

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: HYDROCORTISONE ACETATE OINTMENT OPHTHALMIC 1 % 3GRAM
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

پماد

نحوه مصرف:

چشم پزشکی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف پماد هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

پماد هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی در درمان بیماری هایی مانند التهاب های عفونی و غیر عفونی بینایی، التهاب های پیشرونده چشمی، عفونت های باکتریایی و ویروسی چشمی، شرایط التهابی چشمی و آبسه تحتین استفاده میشود.
موارد مصرف

این دارو برای پيشگيري و درمان عفونت هاي خارجي مجراي كانال گوش، پيشگيري و درمان التهاب مزمن گوش، اگزماتوئيد خارجي، پيشگيري و درمان اوتيت سبورئيك خارجي مصرف می شود. | هیدروکورتیزون 1 درصد پماد چشمی معمولاً برای درمان التهابات چشمی مانند التهاب قرنیه، التهاب ملتحمه، التهاب پلک و التهاب کراتیت استفاده می شود. این پماد می تواند به کاهش التهاب، خارش و قرمزی چشم کمک کند. با این حال، قبل از استفاده از هر نوع داروی چشمی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف پماد هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی نیاز است به پزشک اطلاع داده شود در صورت وجود مشکلاتی از قبیل عفونت یا جراحی قبلی در چشم، عوارض یا حساسیت به هیدروکورتیزون یا دیگر داروها، استفاده از لنزهای تماسی یا راهنمایی های دیگری که پزشک به شما داده است.

هشدارها

عوارض و هشدارهای ممکن از استفاده از پماد هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی شامل افزایش فشار داخل چشم، التهاب چشم، عفونت، خارش و قرمزی پوست هستند.

تداخل دارویی

پماد هیدروکورتیزون 1درصد پماد چشمی با داروهایی مانند آمفوتریسین ب، سایکلوسپورین، فورشتین، ادوکاین، لیدوکاین و چندین محصول دارویی دیگر تداخل دارد.

نکات قابل توصیه

- در صورت عفونت گوشي درمان نشده يا سوراخ بودن پرده گوش دارو با احتیاط مصرف گردد. 2- به منظور برقراري بهترين سطح تماس بين دارو و منطقه عفوني در گوش، بايد قبل از مصرف دارو گوش از سرومن و ترشحات توسط پزشك به دقت پاك گردد. 3- محلول هاي گوشي را مي توان مستقيماً به داخل مجرای گوش تجويز کرد يا از يك گاز اشباع شده با محلول كه مي تواند قبل از وارد شدن به مجراي گوش یا بعد از ورود اشباع گردد، استفاده کرد. این گاز پس از 24 ساعت خارج مي گردد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه