جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

لوپیروکس

LOPIROX

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: PIROXICAM INJECTION PARENTERAL 20 mg/1mL
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

تزریق

نحوه مصرف:

وریدی

محدودیت برای شیردهی:

ندارد

محدودیت بارداری:
مصرف دامپزشکی:

ندارد

موارد مصرف

پيروكسيكام در درمان درد و التهاب بيماري‌ هاي روماتيسمي و استئوآرتريت مصرف می ‌شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

در صورت وجود سابقه بيماري هاي گوارشي، پرفشارخونی، بيماري هاي قلبي و حالات منجر به احتباس آب و نمك در بدن با احتياط فراوان مصرف شود.

هشدارها

در صورت وجود سابقه بيماري هاي گوارشي، پرفشارخونی، بيماري هاي قلبي و حالات منجر به احتباس آب و نمك در بدن با احتياط فراوان مصرف شود.

تداخل دارویی

مصرف پیروكسیكام به همراه دارو‌های مهاركننده ACE، سبب مقابله با اثر ضدپرفشاری خون‌ آن ها گردیده و خطر بروز نارسایی كلیه و افزایش پتاسیم خون را افزایش می‌ دهد. اثر دارو‌های پایین ‎آورنده قندخون (سولفونیل اوره) ممكن است به وسیله این دارو افزایش یابد. مصرف همزمان این دارو با سیكلوسپورین خطر سمیت كلیوی را افزایش می ‌دهد.

نکات قابل توصیه

1- در صورت مصرف اين دارو در درمان آرتريت، دوره درمان بايد كامل شود. جهت دستيابي به پاسخ مطلوب، ممكن است حداقل 2 هفته زمان نياز داشته باشد. 2- اشکال خوراکی دارو بهتر است همراه با غذا مصرف شود تا تحريك گوارشي كاهش يابد. 3- در صورت مشاهده علائم شبه آنفولانزا (لرز، تب يا درد عضلاني) قبل يا همزمان با بثورات جلدي، بايد به پزشك مراجعه شود. 4- هر گونه خونريزي غيرعادي مانند استفراغ خوني، خون در ادرار و خون در مدفوع باید به پزشک گزارش شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه