جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

فلوسینوز

FLUSINOSE

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: FLUTICASONE PROPIONATE SPRAY NASAL 50 ug/1{Puff} 100PUFF
دسته بندی: استروئیدها
شکل دارو:

اسپری

نحوه مصرف:

بینی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف اسپری فلوسینوز در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: در این گروه از داروها، مطالعات و آزمایشاتی روی حیوانات باردار انجام گرفت و نتایج آن نشان از بی خطری دارو برای جنین بود اما این آزمایشات هنوز به صورت گسترده بر روی نوزاد انسان انجام نشده است و نظر قطعی درباره آن‌ها وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

اسپری فلوسینوز در درمان بیماری‌های آلرژیک مانند رینیت آلرژیک (آلرژی در بینی)، آستم و سینوزیت (عفونت در حفرات بینی) استفاده می‌شود.
موارد مصرف

| فلوسینوز یک داروی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است که برای کاهش التهاب و درد در برخی از بیماری ها استفاده می شود. برخی از بیماری ها و شرایطی که ممکن است فلوسینوز برای درمان آنها استفاده شود عبارتند از: - التهاب مفاصل مزمن مانند آرتریت روماتوئید و آرتریت جوانان - آرتروز (سایر نام های آن شامل ارتوز، ارتریت، ارتریت دگرسانی، ارتریت مفصلی و ارتریت مفصلی مزمن است) - التهاب مفاصل ناشی از آسیب مفصلی یا آسیب ورزشی - التهاب مفاصل ناشی از بیماری های التهابی مانند سندرم ریتر، سندرم بکتریویید، و سندرم ریتر-بکتریویید - التهاب مفاصل ناشی از بیماری های التهابی روده مانند کولیت التهابی و بیماری کرون - درد عضلانی و التهاب عضلانی ناشی از آسیب ورزشی یا فعالیت بدنی شدید - درد ناشی از دوران زایمان یا عمل جراحی - درد ناشی از دوران قاعدگی (دوران قاعدگی) - درد ناشی از التهاب و آسیب در ناحیه دندانی همچنین، فلوسینوز ممکن است در برخی از شرایط دیگر نیز توسط پزشک تجویز شود. مهم است که همیشه با پزشک خود در مورد استفاده این دارو و دلایل تجویز آن در مورد شرایط خاص خود صحبت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف اسپری فلوسینوز، به پزشک باید اطلاع داد در صورتی که داروهای دیگری مصرف می‌کنید، بیماری های شدیدی مانند عفونت آبستنی یا سل گرم، باردار هستید یا قصد بارداری دارید، دارای عوارض قبلی از مصرف این دارو بوده‌اید، یا در حال شیردهی هستید.

هشدارها

برخی از عوارض اسپری فلوسینوز شامل خشکی و تحریک در گلو، عفونت قارچی دهانی، سردرد، دلیریوم (ترشح مایع مخاطی)، افزایش خطر عفونت، تاری دید و نفخ معده می‌تواند باشد.

تداخل دارویی

اسپری فلوسینوز با برخی داروها مانند کتیکونازول، ریتوناویر و داروهای مهارکننده پمپ پروتون تداخل دارد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه