جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

کپسول پاراداکس 110 میلی گرم

PARADAX 110MG CAP

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: DABIGATRAN ETEXILATE (AS MESYLATE) CAPSULE ORAL 110 mg
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

کپسول

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی

محدودیت بارداری: در این گروه، مطالعاتی بر روی حیوانات باردار انجام شد که نشان از اثرات جانبی بر روی جنین را داشت اما این آزمایشات به صورت گسترده و کافی در مورد جنین انسان انجام نشده است. این گروه از داروها تنها زمانی برای مادران باردار تجویز می‌شوند که منافع آن‌ها از مضراتش بیشتر باشد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

کپسول پاراداکس 110 میلی گرم در درمان بیماری های ناشی از التهاب مانند آرتریت روماتوئید، آرتریت ناشی از آسکولوز، سندرم روده تحریک پذیر، کولیت التهابی، آسم، آلرژی علیه عوامل محرک، ورم ادماتوز، ورم های تلاشی، آبسه ناشی از کبد نشان می دهد.
موارد مصرف

دابیگاتران در پیش گیری از ترومبوآمبولی وریدی، پس از جراحی های جایگزینی کامل لگن و یا زانو استفاده می شود. | کپسول پاراداکس 110 میلی گرم یک داروی تجویزی است که برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. این کپسول معمولاً برای درمان عفونت های باکتریایی مانند عفونت های تنفسی، عفونت های ادراری، عفونت های پوستی و عفونت های گوارشی تجویز می شود. همچنین، این دارو ممکن است برای درمان بیماری های دیگری نیز تجویز شود، اما همیشه بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا داروی مناسب برای شرایط خاص شما تجویز شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

پیش از مصرف کپسول پاراداکس 110 میلی گرم، باید به پزشک اطلاع داده شود در صورتی که قبلاً به تعریف توسط مصرف دارو یا آلرژی به کسی دارند، به طور خاص در مورد هر گونه بیماری یا مشکل قلبی، کلیوی، کبدی، فشار خون بالا یا بیماری های مربوط به تیروئید، استفاده بلند مدت از استروئیدها، بیماری زا، بارداری و شیردهی یا مصرف سایر داروها مشاوره شود.

هشدارها

کپسول پاراداکس 110 میلی گرم ممکن است عوارضی مانند سردرد، گیجی، خستگی، تهوع، استفراغ، کاهش شته، درد معده، اسهال، اختلال در شناخت، تغییرات خواب، آرتریت، سرخک، خشکی دهان و تپش قلب داشته باشد.

تداخل دارویی

کپسول پاراداکس 110 میلی گرم با داروهایی مانند دیورتیک ها، بتابلاکرها، آنتاگونیست های آلفا، آنتی هیستامین ها و آنتی دپرسانت ها تداخل دارد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه