جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

کوآموکسی کلاو 156

CO-AMOXICLAV (DAYER DAROU) 156MG/5ML POWDER FOR SUSP

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: CO-AMOXICLAV POWDER, FOR SUSPENSION ORAL 125 mg/31.25 mg/5mL 100MILLILITER
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

پودر, سوسپانسیون

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی ندارد.

محدودیت بارداری: پس از مطالعات وسیعی که درباره این گروه از داروها روی زنان باردار انجام شد، هیچگونه خطری در سه ماهه اول بارداری بر روی جنین مشاهده نشد و به همین جهت مصرف آن‌ها در دوران بارداری بلامانع است. به این گروه دارویی داروهای مجاز در دوران بارداری گویند.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

کوآموکسی کلاو 156 برای درمان عفونت های تنفسی، عفونت های ادراری، عفونت های پوستی و عفونت های دندان استفاده میشود.
موارد مصرف

اين دارو در درمان عفونت هاي مجاري ادراري–تناسلي، گوش مياني، مجاري تنفسي و برونشيت مزمن، سالمونلوز مهاجم، عفونت هاي شكمي، سلوليت، گازگرفتگي حيوانات و عفونت شديد دندان همراه با سلوليت مصرف می شود. به دليل وجود اسيدكلاولانيك، اين دارو در درمان عفونت هاي ناشي از ميكروارگانيسم هاي مولد بتالاكتاماز مؤثر است. | کوآموکسی کلاو 156 یک آنتی‌بیوتیک است که دو ماده موثره، یعنی آموکسی سیلین و کلاوولانیک اسید را در خود دارد. این دارو برای درمان برخی از عفونت‌های باکتریایی استفاده می‌شود، از جمله: 1. عفونت‌های تنفسی مانند عفونت‌های بینی و گلو، سینوزیت، برونشیت و عفونت‌های تنفسی بالایی. 2. عفونت‌های ادراری مانند سیستیتیس، پیلونفریتیس و عفونت‌های ادراری بالایی. 3. عفونت‌های پوستی و بافت نرم مانند زخم‌ها، سوختگی‌ها و عفونت‌های پوستی عمیق. 4. عفونت‌های استخوان و مفصل مانند عفونت‌های استخوان و مفصل. 5. عفونت‌های دندانی مانند عفونت‌های دندان و لثه. 6. عفونت‌های گوارشی مانند عفونت‌های روده و معده. به هر حال، قبل از استفاده از این دارو، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا دستورات و دوز مناسب برای شما تعیین شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف کوآموکسی کلاو 156 باید به پزشک اطلاع دهید اگر دارای حساسیت به آنتی بیوتیک ها، مشکلات کلیوی یا هپاتیک، بیماری لوکمی استئوپنی یا در حال مصرف دیگر داروها هستید.

هشدارها

عوارض کوآموکسی کلاو 156 میتواند شامل عارضه های گوارشی مانند اسهال، تهوع و استفراغ، آلرژی و آرتریت رئوماتوئید باشد.

تداخل دارویی

کوآموکسی کلاو 156 با دیگر آنتی بیوتیک های پنی سیلین، تتراسایکلین ها و مترونیدازول تداخل دارد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه