جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

کوآموکسی کلاو 625

CO-AMOXICLAV (JABER) 625MG TAB

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: CO-AMOXICLAV TABLET ORAL 500 mg/125 mg
دسته بندی: بدون دسته بندی
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف قرص کوآموکسی کلاو 625 در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

قرص کوآموکسی کلاو 625 در درمان بیماری‌هایی مانند التهابات تنفسی، عفونت های دستگاه ادراری، التهاب‌های پوست و بافت نرم و عفونت‌های استئوآرتیکولار و دندانی استفاده میشود.
موارد مصرف

اين دارو در درمان عفونت هاي مجاري ادراري–تناسلي، گوش مياني، مجاري تنفسي و برونشيت مزمن، سالمونلوز مهاجم، عفونت هاي شكمي، سلوليت، گازگرفتگي حيوانات و عفونت شديد دندان همراه با سلوليت مصرف می شود. به دليل وجود اسيدكلاولانيك، اين دارو در درمان عفونت هاي ناشي از ميكروارگانيسم هاي مولد بتالاكتاماز مؤثر است. | کوآموکسی کلاو 625 یک آنتی‌بیوتیک است که دو ماده موثره به نام‌های آموکسی سیلین و کلاوولانیک اسید را در خود دارد. این دارو برای درمان عفونت‌های باکتریایی مختلف استفاده می‌شود، از جمله: 1. عفونت‌های تنفسی مانند عفونت‌های بینی، گلو، حلق و برونشیت. 2. عفونت‌های ادراری مانند التهاب مجاری ادراری و التهاب کلیه. 3. عفونت‌های پوستی و بافت نرم مانند زخم‌ها، سوختگی‌ها و عفونت‌های پوستی عمیق. 4. عفونت‌های دندانی و لثه‌ای مانند عفونت‌های دندان و لثه و عفونت‌های پس از عمل جراحی دندانی. 5. عفونت‌های استخوان و مفصل مانند عفونت‌های استخوان و التهاب مفصل. 6. عفونت‌های گوارشی مانند التهاب معده و روده. مهم است که قبل از استفاده از این دارو، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا دوز و مدت زمان مصرف مناسب برای شما تعیین شود.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف قرص کوآموکسی کلاو 625 باید به پزشک اطلاع داده شود در صورت داشتن بیماری‌های کبد، کلیه یا معده، حساسیت به آنتی‌بیوتیک‌های پنی‌سیلین یا سفالوسپورین ها، تاریخچه دیابت یا فراوانی نکروزیس همولیتیک و آنمی در تاریخچه فامیلی

هشدارها

قرص کوآموکسی کلاو 625 میتواند عوارضی مانند تهوع، استفراغ، اسهال، عفونت قارچی، التهاب روده، آلرژی‌های جلدی و حساسیت آنافیلاکتیک را داشته باشد.

تداخل دارویی

قرص کوآموکسی کلاو 625 با داروهای آب میعانات‌زا، ضد اسیدهای معده، اعتیادزا، وارفارین و آمینوگلیکوزیدها تداخل دارد.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه