جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

قطره چشمی اف ام ال

FML 5ML OPHTH DROP

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: FLUOROMETHOLONE SUSPENSION, DROPS OPHTHALMIC 0.1 % 5MILLILITER
دسته بندی: استروئیدها
شکل دارو:

سوسپانسیون, قطره

نحوه مصرف:

چشم پزشکی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف سوسپانسیون یا قطره قطره چشمی اف ام ال در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

ندارد

بیماری های مرتبط

سوسپانسیون یا قطره قطره چشمی اف ام ال در درمان عفونت‌های چشمی مانند عفونت‌های باکتریایی، عفونت های قرنیه، کرونوز، کانژونکتیویت و درماتیت پلک استفاده می‌شود.
موارد مصرف

اين دارو در درمان بيماري ‌هاي آلرژیک و التهابي پلك، ملتحمه، قرنيه و قسمت قدامي كره چشم استفاده می ‌شود. | قطره چشمی اف ام ال (FML) یک داروی ضد التهاب است که برای درمان برخی از بیماری‌های چشمی استفاده می‌شود. این قطره معمولاً برای درمان التهابات قسمت جلویی چشم مانند کراتیت، کراتوکونژنکتیویت، اپیسلریت، ایریت، اوتیتیس، کراتوکونژنکتیویت و انواع التهابات دیگر استفاده می‌شود. همچنین، FML ممکن است برای کنترل التهابات پس از عمل جراحی چشمی نیز تجویز شود. با این حال، قبل از استفاده از هر نوع داروی چشمی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف سوسپانسیون یا قطره قطره چشمی اف ام ال، باید به پزشک در مورد همه داروهای دیگری که استفاده می‌کنید، بیماری‌های سابقه، حساسیت‌ها، بارداری، شیردهی، و هرگونه علامت ناعادی یا دردهای قبلی چشمی خود اطلاع دهید.

هشدارها

سوسپانسیون یا قطره قطره چشمی اف ام ال ممکن است عوارضی مانند سوزش، خارش، قرمزی، تورم، تحریک و درد چشمی، حساسیت و تغییرات بینایی ناشی از تداخل با چشم وجود داشته باشد. هشدارهایی مانند عدم استفاده از لنزهای تماسی و ضدآفتاب در طول مصرف این دارو نیز وجود دارد.

تداخل دارویی

سوسپانسیون یا قطره قطره چشمی اف ام ال ممکن است با برخی داروها مانند بتا بلوکرها، آمینوگلیکوزیدها و مکرریدها تداخل داشته باشد.

نکات قابل توصیه

در بيماران ديابتي يا بيماران مبتلا به بيماري ‌هاي نازك‎كننده قرنيه و صلبيه باید با احتياط فراوان مصرف شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه