جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

اسپری سرتاید 250 میکروگرم

SERETIDE 25/250MCG

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: SALMETEROL (AS XINAFOATE) / FLUTICASONE PROPIONATE AEROSOL, METERED RESPIRATORY 25 ug/250 ug/1{dose} 120DOSE
دسته بندی: استروئیدها
شکل دارو:

هواپخش, اندازه گیری شده

نحوه مصرف:

تنفسی

محدودیت برای شیردهی:

مصرف هواپخش، اندازه گیری شده اسپری سرتاید 250 میکروگرم در دوران شیردهی مجاز است.

محدودیت بارداری: در این گروه از داروها، مطالعات و آزمایشاتی روی حیوانات باردار انجام گرفت و نتایج آن نشان از بی خطری دارو برای جنین بود اما این آزمایشات هنوز به صورت گسترده بر روی نوزاد انسان انجام نشده است و نظر قطعی درباره آن‌ها وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

هواپخش، اندازه گیری شده اسپری سرتاید 250 میکروگرم برای درمان بیماری‌هایی مانند آسم، برونشیت مزمن، غشاء بلع، و التهاب دیواره بینی استفاده می‌شود.
موارد مصرف

تركيب سالمترول و فلوتيكازون در درمان نگه‌دارنده و طولانی‌مدت آسم و نيز بيماري‎‌هاي برگشت‎پذير انسدادي مجاري هوايي در بيماران با سن 4 سال يا بزرگ‌تر كاربرد دارد. | اسپری سرتاید 250 میکروگرم یک نوع داروی ضد التهاب است که برای درمان بیماری هایی مانند آسم و برونشیت مزمن استفاده می شود. این دارو با کاهش التهاب و تورم در مجاری هوایی، علائم ناشی از این بیماری ها را کاهش می دهد و به بهبود عملکرد ریه ها کمک می کند. قبل از استفاده از این دارو، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش درمانی را برای شما تعیین کند.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف هواپخش، اندازه گیری شده اسپری سرتاید 250 میکروگرم باید به پزشک اطلاع داده شود در صورت داشتن بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت، هیپوفیز، آدنوم هیپوفیزی، تیروئید و درمان دیگر بیماری‌ها.

هشدارها

هواپخش، اندازه گیری شده اسپری سرتاید 250 میکروگرم ممکن است عوارض ناخواسته مانند خشکی دهان و گلو، التهاب کوچکی در دهان، بینی و یا حلق، سهولت ابتلا به عفونت، تغییر در طعم و بو، سردرد، ترومبوز و خونریزی از بینی یا لثه را داشته باشد.

تداخل دارویی

هواپخش، اندازه گیری شده اسپری سرتاید 250 میکروگرم با داروهای حاوی استروئید سیستمیک مانند پردنیزون، متیل‌پردنیزولون تداخل دارد.

نکات قابل توصیه

1- رشد كودكان مصرف‌کننده اين دارو به‌طور مرتب تحت نظر قرار داده شود. 2- اين دارو براي كنترل بيماري آسم و پيشگيري از حملات آسم تجویزشده است از مصرف آن براي تسكين حمله آسم اجتناب شود. براي تسكين حملات همواره اسپري سريع‎الاثر سالبوتامول به همراه بیمار باشد. 3- اگر علائم آسم بیمار بهبود نيافته و مجبور به استفاده مكرر از اسپري سريع‎الاثر سالبوتامول خود براي تسكين حملات آسم هست، اين يك هشدارها براي خروج بيماري از كنترل بوده، سريعاً به پزشك مراجعه شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه