جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

جراحی بینی نیمه فانتزی / عمل بینی نیمه فانتزی چگونه است؟

جراحی بینی نیمه فانتزی
تاریخ بروزرسانی : ۳۱ تیر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

جراحی بینی نیمه فانتزی از محبوب‌ترین روش‌های عمل زیبایی بینی به ویژه در میان جوانان است. تغییرات یک بینی نیمه فانتزی بعد از عمل نه به اندازه جراحی بینی طبیعی به فرم اصلی بینی نزدیک است و نه تغییرات اغراق‌آمیزی مثل جراحی بینی فانتزی دارد.

در واقع بینی کسی که چنین عملی را انجام می‌دهد، کمی کوچک‌تر از اندازه معمول است، اما تغییرات آن نسبت به فرم بینی فانتزی ملایم‌تر و طبیعی‌تر است. برای داشتن یک بینی نیمه فانتزی زیبا مهم است که عمل جراحی بینی شما توسط کدام پزشک انجام شود. پس به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام انتخاب پزشک تمرکز خودتان را بر روی مهارت و تخصص او قرار دهید و زیبایی و سلامت بینی خود را فدای هزینه پایین‌تر جراحی نکنید.

بهترین پزشک را انتخاب کنید و پرداخت هزینه‌های عمل را از بخش عمل بینی اقساطی درخواست کنید. با این کار می‌توانید عمل جراحی خود را در بهترین کلینیک‌ها و توسط حرفه‌ای‌ترین پزشکان انجام دهید و هزینه آن را به تدریج در چند قسط پرداخت کنید.

 


تصویر خدمات اقساطی
ثبت درخواست

جراحی بینی نیمه فانتزی چیست؟

جراحی بینی نیمه فانتزی یک روش جراحی بینابینی است که فرم نهایی آن بین بینی طبیعی و فانتزی قرار دارد. حتما می‌دانید که جراح در عمل بینی طبیعی، کم‌ترین تغییرات را در ظاهر بینی ایجاد می‌کند و فقط ایرادهای آن را برطرف می‌کند. اما در جراحی بینی فانتزی، اندازه بینی از مقدار معمول کوچک‌تر است و فرم مصنوعی و عروسکی به خود می‌گیرد.

عمل بینی نیمه فانتزی بین این دو مدل بینی قرار دارد و اگر چه به اندازه مدل طبیعی ساده نیست، اما تغییرات اغراق آمیز مدل فانتزی را هم ندارد. زاویه پشت لب و نوک بینی در فرم نیمه فانتزی به طور میانگین ۱۰۰ درجه (بین ۹۰ تا ۱۰۵ درجه) است و بینی، کوچک و سربالا بوده و قوس کم‌تری در مقایسه با بینی فانتزی دارد.

اگر چه همه می‌توانند بینی خود را به این شکل عمل کنند، اما انجام آن برای صورت‌های باریک و کوچک دارای بینی استخوانی مناسب‌تر است. نوع و فرم اولیه بینی تاثیر چشم‌گیری بر نتیجه نهایی عمل دارد؛ پس حتما پیش از انجام آن با پزشکتان مشورت کنید.

بینی نیمه فانتزی چیست

اقدامات قبل از جراحی بینی نیمه فانتزی

بعد از انتخاب جراح بینی مورد نظرتان معمولا لازم است چند جلسه ویزیت شوید و در مورد فرم بینی و جراحی بینی نیمه فانتزی و تناسب آن با صورت و… با او صحبت کنید. بهتر است به توصیه پزشک و تجربه او اعتماد کنید و در صورتی که پزشکتان جراحی نیمه فانتزی را مناسب فرم بینی یا تناسب چهره شما نمی‌داند، بر موضع خود پافشاری نکنید.

عمل بینی نیمه فانتزی برای بینی‌های گوشتی و صورت‌های بزرگ و پهن مناسب نیست و ممکن است بعد از عمل چهره شما نامتناسب به نظر برسد. پس از تصمیم‌گیری نهایی، گذر از مراحل زیر پیش روی شما قرار دارد:

  • ابتدا پزشک از شما می‌خواهد که چند آزمایش مختلف را انجام دهید و نتیجه را به او اطلاع دهید
  • پس از این که پزشک به شما اطمینان داد که همه چیز در شرایط خوب و مناسب برای انجام عمل قرار دارد، باید تاریخ عمل و محل انجام آن تعیین شود
  • در نهایت لازم است در روز عمل بدون هیچ نوع آرایش یا ریش و سبیل به بیمارستان یا کلینیک تعیین شده برای جراحی مراجعه کنید
  • حتما از قبل در مورد داروها و مکمل‌های مصرفی خود به پزشک اطلاع دهید و مصرف رقیق‌کننده‌های خون مثل آسپرین و وارفارین، ضدالتهاب‌ها مثل ایبوپروفن، دخانیات و الکل را از چند روز قبل قطع کنید.

از کجا بفهمیم پولیپ بینی داریم

چه افرادی برای عمل بینی نیمه فانتزی مناسب هستند؟

اگر رشد شا کامل شده و از 20 سال بیشتر سن دارید و در سلامتی کامل قرار دارید یک گزینه مناسب برای این جراحی هستید. البته نیاز است که واقع بینانه به قضیه نگاه کنید و از توقعات بی جا دوری کنید. برای این موضوع مشاوره با دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین و تماشای تصاویر عمل های بیماران و اینکه بینی شما به چه شکلی خواهد شد، اهمیت بسیاری دارد.

جراحی بینی نیمه فانتزی زنانه

خانم‌ها بیش‌ترین متقاضی جراحی بینی نیمه فانتزی هستند. البته آقایان هم می‌توانند آن را به دلخواه خود انجام دهند و محدودیتی وجود ندارد. با این حال با توجه به ظرافت این فرم بینی، سر بالا بودن و لزوم تناسب چهره با اندازه بینی، خانم‌ها بیش‌تر از آقایان علاقه‌مند به انجام آن هستند.

در عمل بینی نیمه فانتزی زنانه، اندازه بینی کمی کوچک‌تر از جراحی بینی طبیعی است. به همین دلیل خیلی غیر طبیعی و فانتزی به نظر نمی‌رسد. پزشکان در این مدل جراحی بینی تلاش می‌کنند تا تناسب، تقارن و حفظ عملکرد بینی را به بهترین شکل رعایت کرده و از انجام تغییرات بیش از حد خودداری کنند.

درباره تغذیه بعد از عمل بینی بیشتر بدانید

عمل بینی نیمه فانتزی زنانه

عمل جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه است؟

طبق اعلام سایت ariamedtour انتخاب بهترین روش برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی به فرم اولیه بینی، ایراداتی که باید اصلاح شود و مهارت پزشک بستگی دارد. به طور کلی پزشکان از دو روش زیر برای این کار استفاده می‌کنند:

عمل بینی نیمه فانتزی به روش باز

پزشکان معمولا این روش را برای جراحی بینی‌هایی که نیاز به ظرافت بیش‌تری دارد، مثل جراحی نیمه فانتزی استفاده می‌کنند. در این روش به جز شکاف‌های معمول بینی که در عمل طبیعی رایج است، برش دیگری در قسمت جلوی آن ایجاد می‌کنند. این برش باعث می‌شود تا پزشک بتواند با برداشتن پوست بینی، بر ساختار داخلی آن تسلط بیش‌تری داشته باشد. در عمل باز بینی، محدودیت دامنه دید پزشک کم‌تر است و راه او برای ایجاد تغییرات ظریف و پیچیده در بینی هموارتر خواهد بود.

هزینه عمل دماغ گوشتی چقدر است؟

عمل بینی نیمه فانتزی به روش بسته

در روش جراحی بینی نیمه فانتزی به روش بسته، شکاف‌های ایجاد شده برای دسترسی پزشک به ساختار داخلی بینی، درونی است. این موضوع ممکن است باعث ایجاد محدودیت‌هایی در عمل‌های جراحی ظریف شود. این روش را می‌توان مناسب‌ترین شیوه جراحی بینی برای کسانی دانست که بینی آن‌ها نیازی به تغییرات زیادی ندارد و اصلاح فرم بینی بدون تسلط بر بخش‌های داخلی آن امکان‌پذیر است. روش جراحی بسته بینی معمولا برای عمل بینی طبیعی استفاده می‌شود. ‌اما برخی پزشکان با توجه به مهارت خود و وضعیت اولیه بینی بیمار می‌توانند آن را برای عمل هم انتخاب کنند.

جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه است

تفاوت جراحی بینی نیمه فانتزی و فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی و فانتزی دو اصطلاحی هستند که برای توصیف رویکردهای مختلف جراحی زیبایی بینی استفاده می شوند. در حالی که هدف هر دو روش بهبود ظاهر بینی است، اما در سطح واقع گرایی و میزان تغییرات ایجاد شده متفاوت هستند.

رینوپلاستی نیمه فانتزی به یک روش ظریف تر و طبیعی تر برای تغییر شکل بینی اشاره دارد. هدف بهبود هماهنگی و تعادل کلی ویژگی‌های صورت و در عین حال حفظ یک نتیجه واقعی و متناسب است. این روش معمولاً شامل رفع نگرانی‌های خاص مانند قوز روی پل، افتادگی نوک یا عدم تقارن است. جراح در محدوده ساختار بینی موجود بیمار کار می کند و تنظیماتی را انجام می دهد که با زیبایی شناسی صورت فرد همخوانی دارد. تاکید بر دستیابی به نتیجه ای است که طبیعی به نظر می رسد و ظاهر کلی فرد را تکمیل می کند.

از طرف دیگر، عمل بینی فانتزی شامل تغییرات چشمگیرتر و غیر متعارف تری در بینی است. مشخصه آن انحراف از هنجارهای سنتی زیبایی است و هدف آن ایجاد زیبایی شناسی منحصر به فرد و اغلب اغراق آمیز است. این روش ممکن است شامل تغییر شکل بینی برای شبیه شدن به یک شخصیت یا مفهوم خاص، مانند یک موجود افسانه ای یا یک شخصیت خیالی باشد. رینوپلاستی فانتزی اغلب شامل عناصری مانند نوک های کشیده، باریک یا پهن شدن شدید بینی، یا خطوط نامتعارف است. تمرکز بر ایجاد ظاهری متمایز و تخیلی به جای پایبندی به استانداردهای زیبایی مرسوم است.

به طور خلاصه، جراحی بینی نیمه فانتزی بر روی پیشرفت های ظریف و حفظ ظاهر طبیعی تمرکز دارد، در حالی که جراحی بینی فانتزی شامل تغییرات چشمگیرتر برای ایجاد زیبایی منحصر به فرد و تخیلی است.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی نیمه فانتزی

عمل بینی  طبیعی و جراحی بینی نیمه فانتزی دو رویکرد متفاوت برای روش های تغییر شکل بینی هستند که هدف آنها دستیابی به نتایج زیبایی شناختی متمایز است.

عمل طبیعی بر بهبود ظاهر بینی و حفظ تعادل هماهنگ با بقیه اجزای صورت تمرکز دارد و هدف ایجاد نتیجه ای است که به نظر می رسد می تواند به طور طبیعی رخ داده باشد، بدون هیچ نشانه آشکاری از مداخله جراحی. رینوپلاستی طبیعی معمولاً شامل تغییرات جزئی در شکل، اندازه یا نسبت بینی است، مانند اصلاح نوک بینی، کاهش قوز یا اصلاح عدم تقارن. جراح از نزدیک با بیمار همکاری می کند تا نتیجه مورد نظر خود را درک کند و از تکنیک هایی استفاده می کند که یکپارچگی ساختاری بینی را برای یک نتیجه محافظه کارانه تر و واقعی تر حفظ می کند.

از طرف دیگر، جراحی بینی نیمه فانتزی یک رویکرد خلاقانه تر و غیر متعارف است که امکان بیان هنری و فردیت بیشتری را فراهم می کند. این تکنیک شامل فشار دادن مرزهای زیبایی شناسی سنتی است و ممکن است شامل تغییرات چشمگیرتری در شکل، اندازه یا نسبت بینی باشد. رینوپلاستی نیمه فانتزی اغلب عناصر فانتزی یا هوس انگیز را در بر می گیرد، مانند ایجاد یک نوک رو به بالا یا نوک تیزتر، اضافه کردن خطوط یا منحنی های منحصر به فرد، یا حتی ترکیب مواد غیر سنتی مانند جواهرات یا فلزات در طراحی. تاکید بر دستیابی به ظاهری متمایز و چشم نواز است که ممکن است از استانداردهای زیبایی مرسوم منحرف شود.

به طور خلاصه، رینوپلاستی طبیعی با هدف بهبود ظریف و متعادل بینی انجام می شود، در حالی که رینوپلاستی نیمه فانتزی رویکردی خلاقانه تر و غیر متعارف را در بر می گیرد و اجازه می دهد تا تغییرات جسورانه تر و چشمگیرتری در ظاهر بینی ایجاد شود. انتخاب بین این دو تکنیک در نهایت به ترجیحات شخصی، نتیجه مطلوب و تخصص جراح در اجرای رویکرد خاص بستگی دارد.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی

هزینه‌ای که شما بابت جراحی بینی نیمه فانتزی پرداخت می‌کنید به عوامل مختلفی مثل نوع کلینیک، تخصص پزشک، نوع عمل و فرم اولیه بینی بستگی دارد. هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ از حدود ۱۴ میلیون تومان شروع می‌شود. اما گاهی افراد با توجه به شرایط مختلف مبلغ ۸۰ میلیون یا بیش‌تر بابت عمل بینی خود می‌پردازند.

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

البته مبلغی که به عنوان نرخ پایه عمل ذکر شد، حداقل هزینه است. هر چه عملی بینی شما به ظرافت بیش‌تری نیاز داشته باشد، احتمالا بر هزینه نهایی پرداختی تاثیر خواهد گذاشت. فراموش نکنید که باید به این مبلغ، هزینه‌های قبل و بعد از جراحی را هم اضافه کنید. این هزینه‌ها شامل ویزیت منظم توسط پزشک، انجام آزمایش، عکس‌برداری و… هستند.

اگر قصد دارید بینی خود را به شکل نیمه فانتزی عمل کنید و نگران هزینه‌های آن هستید، می‌توانید از بخش عمل بینی اقساطی استفاده کنید. در این روش وام 50میلیونی در دو روز برای انجام عمل به شما تعلق می گیرد که پس از انجام عمل در طول شش ماه یا یک سال قادر به تسویه آن خواهید بود. عمل بینی اقساطی بهترین روش برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی است. چون شما می توانید بدون نگرانی و تحمل فشار مالی، عمل خود را تحت نظر بهترین پزشکان در کلینیک‌های تخصصی انجام دهید و بهترین نتیجه را بگیرید.

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات