جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

عشقم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

عشقم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟
تاریخ بروزرسانی : ۱۴ آذر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

در ابتدای رابطه‌ پیام‌های متنی زیادی از عشقتان دریافت می‌کردید ولی با گذشت زمان پیام‌های متنی کمتری می‌فرستد و به شما زنگ نمی‌زند؟ آیا این اعتراض رو دارین که عشقم بهم زنگ نمی زنه؟ اگر فکر می‌کنید که دیگر مثل قبل برای او جذاب نیستید یا هر روزی که میگذرد از خودتان میپرسید «چرا عشقم بهم زنگ نمیزنه؟» این مطلب را از دست ندهید. امروز قصد داریم در مورد جواب سوالتان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.


تصویر خدمات اقساطی

چرا عشقم بهم زنگ نمیزنه؟

اینکه عشقتان به شما زنگ نزند و پیامهایتان را خیلی کوتاه جواب دهد؛ ترسناک است ولی قبل از اینکه دچار اضطراب و نگرانی شوید؛ بیایید دلایل این رفتارش را پیدا کنیم. برخی از دلایل این رفتار عبارت هستند از:

  • یک طبیعت انکارناپذیر

معمولا در آغاز رابطه پرشور و حرارت آغاز می‌شوند و با گذشت زمان افراد به حضور هم عادت می‌کنند. تماس تلفنی بخشی از پویایی رابطه است ولی میتوان این مرکز پویایی را تغییر دارد. مردان به اندازه زنان از ارتباطات تلفنی استقبال نمی‌کنند. مردان بصری هستند و خانمها گوش‌هایی شنوا و مشتاق دارند بنابراین میتوانید به جای انتظار تماسهای پی در پی از ملاقات‌های حضوری برای پویایی روابط عاشقانه‌تان استفاده کنید.در این حالت هم انتظارات شما برآورده می‌شود و هم طرف مقابلتان.

بیشتر بخوانید: تست کرونا در منزل

  • فراموش کاری مردانه

واقعیت این است که اغلب مردان یادشان می‌رود به همسر خود تلفن کنند. ممکن است شما ساعت‌های زیادی در روز حواستان به گوشی تلفن باشد که تماسی از عشقتان دریافت کنید و وقتی انتظارتان براورده نمی‌شود در اولین دیدار این دلخوری را مطرح کنید. ممکن است احساس کنید رابطه سرد شده است. اما در کمال تعجب به شما میگوید که بیش از حد واکنش نشان میدهید و تلفن نکردن خیلی مسئله مهم و بزرگی نیست. اگر در چنین زمان‌هایی روی تلفن کردنهای مداوم تاکید کنید؛ او تصور میکند که فردی وابسته هستید و جز پرداختن به این رابطه هیچ کار دیگری ندارید. احتمالا دوست ندارید عشقتان چنین فکری درباره‌تان داشته باشد!

عشقم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

طبیعت مردان و زنان متفاوت است و باعث ایجاد سوتفاهم می‌شود.

  • او فقط مشغول است

تا به حـال این احتمال را در نظر گرفته‌اید که عشقتان مشغول انجام کاری است؟ اینطور نیست که تمام وقت درگیر شغلش باشد ولی ممکن است زمانی برای گپ زدن نداشته باشد. اگر به خاطر شغلش به صورت دیوانه واری باید با مشتری‌ها سر و کله بزند یا شیفت‌های کاری طولانی و خسته کننده دارد؛ حتما فکرش اینقدر مشغول است که بر تمایلش بر صحبت با شما فایق می‌آید.

مشغله کاری

عدم برقراری تماس ممکن است به دلیل مشغله کاری باشد.

  • یک دوست دختر دارد

یک میلیون دلیل برای کم شدن تماس‌های تلفنی عشقتان وجود دارد ولی طبیعتا یکی از این یک میلیون دلیل میتواند وجود فرد سوم باشد. برای اینکه مطمئن شوید؛ به غیبت‌هایش دقت کنید. تازگی‌ها چند روز یکبار به تماس‌هایتان جواب می‌دهد؟ در ساعات عجیبی برایتان پیامک ارسال میکند؟ تماسهایتان را مسدود کرده ولی بعدا وانمود می‌کند که تلفنش مشغول بوده است؟ اینها نشانه‌هایی از وجود یک یا چند فرد جدید هستند.

عشقم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

وجود فرد سوم در رابطه ممکن است دلیل سردی رابطه شما باشد.

اگر چنین حدسی میزنید بهتر است به او فرصتی برای توضیح دهید. در این بین او را به چیزی متهم نکنید ولی در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق دوستانش کمی پرس و جو کنید. ممکن است مقاله بازسازی روابط بعد از خیانت برای شما مفید باشد. همچنین مشاوره خیانت نیز می‌تواند از کارتان گرهی باز کند.

بیشتر بخوانید: بعد از خیانت همسر چه کنیم

  • چندان مهم نیستید

این یک نتیجه بسیار محتمل است و البته نتیجه‌ای که نمیخواهید آن را بشنوید اما شاید غیبت‌های طولانی و دوری کردن از تماس‌های تلفنی به این معنی باشد که چندان به رابطه‌تان دلبسته نیست. شاید هم توجهات اولیه عشقتان آن طور که شما تصور می‌کنید، عشق نباشد. این تله ای است که به آن عشق یک طرفه همراه با تعبیر نادرست می‌گویند. در حقیقت شما توجهات شخصی را به عشق تعبیر کردید وحالا به دلیل کمرنگ شدن ارتباط یک سری انتظارات در وجودتان شکل گرفته است.

  • دوری چند روزه!

در یک رابطه عاشقانه سالم گاهی آدم‌ها به فضا نیاز دارند. ممکن است بخواهند زمانهایی را با دوستان هم جنس خود سپری کنند تا به مسائل خانوادگی‌شان بپردازند، سفر کاری بروند و غیره. تمامی این فعالیت‌ها میتواند منجر به دوری از تماس‌های تلفنی برای یک بازه زمانی کوتاه مدت شود. کافی است کمی صبور باشید. مطمئنا اگر مدت طولانی در رابطه باشید بالاخره برمی‌گردد. همینطور اتفاقات غیر منتظره زیادی در آینده رخ می‌دهند که به جای ترس و نگرانی به درایت و هوشمندی‌تان برای حل و فصل کردن آن‌ها نیاز دارید.

شوهرم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

چند روزی از عشقتان بی‌خبرید یا شوهرتان زنگ نمیزند؛ باید چکار کرد؟ اگر زنی نیستید که صبور باشید و انتظار بکشید، باید خودتان امور را به دست بگیرید و کاری انجام دهید. پس یک بار یا شاید دو بار (نه بیشتر) به او پیامک بدهید یا به تلفنش زنگ بزنید. زیرا اگر بیش از این پافشاری کنید نمیتوانید در کنترل شرایط موفق شوید. برای شروع میتوانید خبری بگیرید. مثلا پیامی را برای سلام و احوال پرسی بفرستید و به او فرصتی برای پاسخ دهید. بعد از چند روز میتوانید دوباره از او خبر بگیرید و ببینید اوضاع در چه حـال است.

عشقم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

سعی کنید در برقراری تماس با همسر خود تعادل را برقرار نمایید.

اگر در این حالت هیچ پاسخی دریافت نکردید وقت آن است که جلو بروید و با واقعیت رو برو شوید. در این زمان نه او به مسافرت رفته و نه مشغول فعالیتی است. پس محتمل‌ترین گزینه بی‌علایقگی می‌باشد. حداقل متوجه می‌شوید که علاقه‌ای به شما ندارد و وقتتان را تلف نمی‌کنید. در این زمان میتوانید ناراحت شوید و عزاداری کنید ولی بعد از مدتی متوجه می‌شوید که مستحق یک رابطه شاد و بدون تنش هستید، به جای اینکه همیشه در انتظار باشید.

پیشنهاد حالی

کسی را می‌شناختم که همسرش دو شیفت کار میکرد و زمانی که بعد از یک روز طولانی و خسته کننده به امید کمی آرامش به منزل می‌رسید، بخاطر اینکه در طول روز با او تماس نگرفته گله و شکایت می‌کرد. در حالی که برای داشتن روابط سالم و شاد گاهی باید به خودمان رجوع کنیم، تفاوت‌های رفتاری خودمان و عشقمان را بشناسیم، موقعیت‌های غیرمنتظره را در نظر بگیریم و با درک بیشتری ارتباطمان را مدیریت کنیم.مجموعه این سبک از رفتارها به بقا و دوام روابط عمیق و پایدار کمک می‌کنند.

فراموش نکنید در مسائل عاطفی ممکن است بسیاری از جنبه‌ها از دید شما که پنهان می‌ماند و میزان هیجان آنقدر بالاست که نمی‌توانید درست مسائل را ببینید. در این شرایط بهترین کاری که می‌توانید از آن طریق به رابطه‌تان رنگ و بو ببخشد کمک گرفتن از مشاور است. تعلل نکنید و خود را از نگرانی‌هایتان خلاص کنید.

سوالات متداول

چرا مردان کمتر از زنان زنگ می‌زنند؟

طبیعات زنان و مردان متفاوت است. معمولا مردان بصری هستند در صورتی که زنان شنودی هستند. این یکی از دلایلی است که زنان  ممکن است بیشتر از مردان به برقراری تماس تلفنی علاقه نشان دهند.

چرا شوهرم زنگ نمی زند؟

طبیعت انکار ناپذیر، دغدغه ها و درگیری ها و فراموشی های مردانه از عوامل احتمالی هستند.

برای بی توجه همسرم به چه مشاوری مراجعه کنم؟

سرد شدن رابطه و بی توجهی زوجین نسبت به هم دلایل گوناگونی دارد که از چشم ما دور می‌ماند اما یک مشاوره زوج درمانی می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

ناشناس

11 ماه پیش

فک کنم برا این بهم پی ام نمیده چون می خواد من رابطه ی نو شروع کنم ممنون عزیزم (چه قدر بدم میاد از اینا که شکل زنان)
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات