جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

مشاور تحصیلی کنکور / با کمک مشاورین کنکور بده

مشاوره تحصیلی کنکور
تاریخ بروزرسانی : ۱۰ اسفند

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

مشاور تحصیلی کنکور یک راهنمای واقعی است. او به افراد کمک می‌کند تا هدف خود را پیدا کنند، بر اساس آن درس بخوانند و وارد دانشگاه شوند. خدماتی که یک مشاور تحصیلی کنکور به دانش آموزان ارائه می‌دهد، کاملا تخصصی اما متنوع است.

هر دانش آموز با توجه به این نکات و اجرای آن‌ها می‌تواند در دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره تحصیلی این است که بهره‌مندی از تجربیات مشاور باعث می‌شود شانس بیش‌تری برای موفق شدن داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که چطور به ساده‌ترین روش به یک مشاوره تحصیلی آنلاین دسترسی پیدا کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند.


تصویر خدمات اقساطی

وظایف مشاور تحصیلی کنکور

یک مشاور تحصیلی کسی است که به دانش آموزان کمک می‌کند تا به نتایج دلخواه خود در مدرسه یا دانشگاه دست پیدا کنند. اما مشاور تحصیلی کنکور یک مشاور حرفه‌ای کنکور است که از شما پشتیبانی می‌کند تا به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن وارد دانشگاه شوید. او از طریق راهکارهای مختلف در جلسات مشاوره، برای درس خواندن و پیشرفت شما برنامه‌ریزی می‌کند. سپس با دقت به شما برای دستیابی به هدف نهایی‌تان کمک خواهد کرد. به طور کلی یک مشاور تحصیلی کنکور کسی است که این خدمات را ارائه می‌کندک

نظارت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز

یک مشاور تحصیلی کنکور به شما کمک می‌کند تا برای موفقیت در کنکور برنامه‌ریزی کنید و بر اساس دستورالعمل‌هایی که ارائه می‌کند، به مطالعه دروس، استفاده از منابع کمکی و… بپردازید. سپس این مشاور وضعیت شما را بر اساس نتایجی که تا این لحظه به دست آورده‌اید ارزیابی می‌کند و میزان پیشرفت تحصیلی و نزدیک شدن به اهداف‌تان را به شما اعلام می‌کند.

کمک به دانش آموزان در یافتن فرصت‌ها 

یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند پس از گفت‌و‌گو با یک دانش آموز، از علائق و استعدادهای او مطلع شود. سپس بر اساس استعدادهای هر دانش‌ آموز، مسیر مناسبی را برای رسیدن به دانشگاه و انتخاب رشته تحصیلی پیش پای دانش آموز قرار دهد. این کار از اتلاف انرژی و ورود به رشته‌هایی که با علائق و استعداد‌های آن‌ها منطبق نیست جلوگیری می‌کند.

ایجاد مسیر موفقیت برای دانش آموزان

یک مشاور تحصیلی کنکور حرفه‌ای و باتجربه از بروز اشتباه و تکرار آن در مرحله آماده سازی کنکور جلوگیری می‌کند. سپس به دانش آموزان کمک می‌کند تا در مسیر درست پیش بروند. آن‌ها با ترسیم شغل و آینده دانش آموزان، آن‌ها را با فردای فارغ‌التحصیلی از دانشگاه روبه‌رو می‌کنند و باعث می‌شوند دانش آموزان بتوانند تصمیمات درست‌تری بگیرند.

مشاور تحصیلی کنکور

تحصیل در ایران یا خارج از کشور؟

تصمیم‌گیری در مورد این که برای ورود به دانشگاه‌های ایران آماده شوید یا خارج از کشور، عوامل مختلفی بستگی دارد. وضعیت تحصیلی، شرایط مالی خانواده و تسلط بر زبان کشور مقصد از مهم‌ترین آن‌ها هستند. اگر قصد دارید که قطعا برای تحصیل به خارج از ایران بروید، باید از مدت‌ها قبل برای امکانات و شرایط آن برنامه ریزی کنید. باید توجه کنید که در برخی از کشورها لازم است پیش از ورود به دانشگاه، دوره دو ساله کالج را بگذرانید و سپس در کنکور شرکت کنید. در هر صورت شانس بورسیه شدن برای ورود به دانشگاه بعد از دبیرستان بسیار کم است. به همین دلیل احتمالا تامین هزینه‌های تحصیل در دوره لیسانس در کشورهای خارجی برای بسیاری از خانواده‌ها سنگین خواهد بود.

خوشبختانه در حال حاضر دانشگاه‌های معتبری در کشور ما وجود دارد که پذیرای دانش آموزان کوشا و موفق از سراسر ایران هستند. اگر می‌خواهید در داخل کشور کنکور بدهید و وارد یکی از این دانشگاه‌ها شوید، می‌توانید با کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی کنکور، اهداف خود را مشخص کرده و بر اساس آن به پیش بروید. بعد از گرفتن مدرک لیسانس، در صورتی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، شانس بیش‌تری برای دریافت بورسیه خواهید داشت و در این صورت، هزینه شما برای تحصیل در کشور مورد نظرتان احتمالا کم‌تر خواهد بود.

آماده شدن برای کنکور با مشاور تحصیلی کنکور

اگر در منابع مختلف آماده سازی کنکور جست‌وجو کنید، احتمالا به این نتیجه می‌رسید که اولین گام آماده شدن برای کنکور، برنامه ریزی درست است. اما همین برنامه ریزی بدون راهنمای آگاه و مناسب می‌تواند باعث سردرگمی و آشفتگی در دانش آموزان شود. پس توصیه ما به شما این است که پیش از شروع برنامه‌ریزی برای کنکور، یک مشاور تحصیلی مجرب و آگاه انتخاب کنید و بعد از مشورت با او و تعیین اهداف و اولویت‌های تحصیلی خود، برای طی مراحل زیر اقدام کنید:

برنامه‌ریزی مناسب با کمک مشاور تحصیلی کنکور

هر برنامه‌ای بدون داشتن طرح و نقشه مناسب محکوم به شکست است. شما با یک برنامه ریزی تحصیلی درست می‌توانید به اهداف خود به راحتی دست پیدا کنید و در مسیر آماده شدن برای کنکور، دچار اشتباه، سردرگمی و تکرار اشتباهات قبلی نشوید. در این برنامه باید حداکثر زمانی که می‌توانید برای مطالعه اختصاص دهید، برنامه کلاس‌های تقویتی و سایر فعالیت‌های شما به صورت هدفمند ذکر شود. برای ارزیابی برنامه هم می‌توانید میزان دستیابی به اهداف کوتاه و بلندمدت‌تان را در پایان هر روز، هفته و ماه یادداشت کنید و برای دوره‌های بعدی اقدام به اصلاح مشکلات برنامه خود کنید. ای کار توسط مشاور تحصیلی کنکور برای شما انجام خواهد شد

داشتن نظم کافی

بی‌نظمی را می‌توان یکی از جدی‌ترین موانع برای دستیابی به اهداف تحصیلی و ورود به رشته و دانشگاه مطلوب دانست. عدم وجود نظم و هماهنگی در برنامه‌ها باعث می‌شود تا علاوه بر ایجاد سردرگمی، تمرکز شما در هنگام مطالعه دروس هم کاهش یابد و از مسیر درست موفقیت خارج شوید.

آماده شدن برای کنکور

 

داشتن پشتکار و انگیزه

مسیر شما برای عملی‌ کردن برنامه ریزی تحصیلی‌تان همیشه هموار نخواهد بود. گاهی مشکلات، خستگی و ناامیدی به سراغ‌تان می‌آید و ممکن است سرعت رسیدن شما به اهداف‌تان را کُند کند. در چنین شرایطی به خود زمان بدهید و بعد از کمی استراحت، مجددا به مسیر صحیح برنامه‌ ریزی برگردید و پرقدرت به پیش بروید. برای آشنایی با راه‌های ایجاد انگیزه این مطلب را بخوانید.

استفاده از امکانات آموزشی مناسب

شاید تصور کنید که هر چه کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی و معلم‌های خصوصی بیش‌تری در اختیار شما باشد، شانس موفقیت‌تان بالاتر خواهد رفت. اما این یک دیدگاه اشتباه است! گاهی تنوع کلاس‌ها و منابع آموزشی به جز سردرگمی و آشفتگی ذهنی، هیچ نتیجه‌ای برای بهبود یادگیری دانش آموزان ندارد. پس بهتر است با کمک مشاور تحصیلی خود، بهترین معلم‌های خصوصی و منابع آموزشی مورد نیازتان را پیدا کنید و به صورت بهینه از این امکانات استفاده کنید.

مدیریت استرس با مشاور تحصیلی کنکور

دوران کنکور یکی از پراسترس‌ترین دوران زندگی هر دانش آموزی است. هر چه دانش آموزان کنترل بهتری بر شرایط روحی خود و اضطراب این دوران داشته باشند، بر امور تحصیلی و آموزشی خود مسلط‌تر خواهند بود. ارائه تکنیک‌های مدیریت استرس یکی از وظایف مشاور تحصیلی کنکور است که در جلسات منظم و با توجه به شرایط روانی دانش آموز، به او آموزش می‌دهد.

گفتگوی آنلاین با مشاور تحصیلی کنکور

کمبود وقت از مهم‌ترین معضلات پیش روی دانش آموزان برای مشاوره منظم با مشاور تحصیلی کنکور است. شما برای آماده شدن، رسیدن به مرکز مشاوره، ماندن در سالن انتظار، برگزاری جلسه و بازگشت به منزل نیاز به صرف وقت زیادی دارید. هر دقیقه از زمانی که شما در ترافیک و… از دست می‌دهید، بخشی از زمان طلایی و ارزشمندی است که می‌توانید برای آماده سازی کنکور صرف کنید.

گفتگوی آنلاین با مشاور تحصیلی کنکور راهکاری است که از سوی سامانه «حال» به دانش آموزان سراسر کشور ارائه شده تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، به بهترین مشاوران تحصیلی دسترسی داشته باشند. از دیگر مزایای مشاوره تحصیلی آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در هزینه از طریق حذف هزینه حمل و نقل و…
  • امکان گفت‌و‌گوی مشاور با پدر و مادر و سایر اعضای خانواده و ارائه توصیه‌های لازم به آن‌ها
  • مشاوره در محیط امن و راحت منزل
  • امکان مشاوره در هر ساعت و هر روز هفته
  • دسترسی به بهترین مشاور تحصیلی کنکور برای همه دانش آموزان حتی در مناطق محروم و دوردست

مشاور تحصیلی آنلاین

کلام پایان درباره مشاور تحصیلی کنکور

گذر از مرحله کنکور و ورود به دانشگاه یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین راه‌های پیش روی دانش آموزان برای ساخت آینده خود است. به همین دلیل، داشتن برنامه‌ای منظم و دقیق مبتنی بر اهداف هر شخص به او کمک می‌کند تا بدون اشتباه یا با کم‌ترین خطا در مسیر موفقیت گام بردارد. بهره‌مندی از راهنمایی یک مشاور تحصیلی کنکور راهکاری است که هر دانش آموز در سال‌های پایانی دبیرستان به آن نیاز دارد. اگر می‌خواهید همین حالا به مجموعه‌ای از بهترین مشاوران تحصیلی آنلاین دسترسی داشته باشید، از سامانه حال کمک بگیرید.

“مراقبت از سلامت فردی یک امر مهم انسانیست، زیرا بر فرصت‌های ما برای پیگیری اهداف زندگی تأثیر مستقیم دارد؛ درد و رنج را کاهش داده و شرایط مورد نیاز برای برنامه ریزی درباره آینده را فراهم می‌کند. «حال» با شعار حال خوب برای همه شکل گرفت تا خدمات پزشکی به شکلی کامل و جامع در اختیار همه افراد قرار بگیرد”

منابع

https://www.ivywise.com/ivywise-knowledgebase/resources/article/the-benefits-of-academic-advising/

https://www.sienaheights.edu/benefits-of-academic-advising/

 

 

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

جستجو

جدیدترین مقالات