جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

سیلدنافیل

SILDENAFIL

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: SILDENAFIL (AS CITRATE) TABLET ORAL 25 mg
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی.

محدودیت بارداری: اطلاعاتی در رابطه با موارد مصرف در بارداری وجود ندارد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

قرص سیلدنافیل برای درمان اختلالات نعوظ جنسی مردانه مثل ناتوانی جنسی (دیس‌فانکشن ارکتیل) استفاده میشود.
موارد مصرف

اين دارو از راه خوراکي براي درمان اختلالات نعوظ در مردان و پرفشاری خون شریان ریوی مصرف مي شود. | سیلدنافیل یک داروی معروف است که برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود. این دارو در اصل برای درمان ناتوانی جنسی مردان (اختلال نعوظ جنسی) استفاده می شود. با این حال، سیلدنافیل همچنین ممکن است در درمان برخی از بیماری های دیگر نیز مفید باشد، از جمله: 1. فشار خون بالا در ریه (هیپرتانسیون پلمونری) 2. اختلالات عروقی در ریه (دیستروفی عروقی ریه) 3. اختلالات عروقی در قلب (دیستروفی عروقی قلب) 4. اختلالات عروقی در مغز (دیستروفی عروقی مغزی) 5. اختلالات عروقی در دیگر مناطق بدن همچنین، سیلدنافیل ممکن است در برخی از موارد غیر پزشکی مورد استفاده قرار گیرد، مانند افزایش عملکرد ورزشی. با این حال، قبل از استفاده از سیلدنافیل یا هر داروی دیگر، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف قرص سیلدنافیل باید به پزشک اطلاع داد در مورد: سوابق بیماریها، داروهای مورد مصرف دیگر، آلرژی‌ها و حالت بهداشتی عمومی.

هشدارها

عوارض قرص سیلدنافیل ممکن است شامل سردرد، سرگیجه، احساس تهوع، قرمزی صورت، اختلال دید،گیجی، عصبی شدن، دیسپپسی، اسهال و افزایش سرعت ضربان قلب باشد. همچنین باید توجه داشت که قرص سیلدنافیل ممکن است بر روی بینایی تاثیر بگذارد و موجب تغییر پاشنگی بینایی شود.

تداخل دارویی

قرص سیلدنافیل با داروهای نیتراتی مانند نیتروگلیسرین تداخل دارد و باعث افزایش خطر افت فشار خون ناگهانی میشود.

نکات قابل توصیه

1- در صورت بروز ناگهانی درد قفسه سینه، گیجی، صدای غیرعادی درگوش، اختلال بینایی و تغییر شنوایی هنگام مصرف این دارو، باید مصرف آن قطع شود. 2- در صورت تداوم نعوظ برای مدتی بیش از 4 ساعت باید به اورژانس مراجعه شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه