جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

سیلدنافیل سیترات 25 م گ قرص

SILDENAFIL CITRATE 25MG TAB

خرید دارو
مشخصات
نام عمومی: SILDENAFIL (AS CITRATE) TABLET ORAL 25 mg
شکل دارو:

قرص

نحوه مصرف:

دهانی

محدودیت برای شیردهی:

محدودیت شیردهی

محدودیت بارداری: این گروه از داروها شامل داروهایی است که اختلالات، آسیب‌ها و مشکلات آن بر روی جنین کاملا تایید شده است و احتمال خطر برای جنین با این داروها بسیار زیاد است. به همین جهت مصرف این گروه دارویی در دوران بارداری ممنوع می‌باشد.
مصرف دامپزشکی:

دارد

بیماری های مرتبط

قرص سیلدنافیل سیترات 25 میلی گرم قرص برای درمان بیماری هایی مانند اختلال نعوظ جنسی مردانه به عنوان داروی یاری استفاده می شود.
موارد مصرف

اين دارو از راه خوراکي براي درمان اختلالات نعوظ در مردان و پرفشاری خون شریان ریوی مصرف مي شود. | سیلدنافیل سیترات یک داروی معروف است که برای درمان اختلالات نعوظ جنسی مردانه مانند ناتوانی جنسی (ضعف جنسی) و اختلال نعوظ جنسی عملکردی (ED) استفاده می شود. این دارو با افزایش جریان خون به قسمت هایی از بدن که نیاز به خون بیشتری دارند، از جمله قلب و عروق خونی و عضلات صاف موجود در دیواره عروق خونی، عملکرد جنسی را بهبود می بخشد.

عوارض و هشدار ها

عوارض

قبل از مصرف قرص سیلدنافیل سیترات 25 میلی گرم باید به پزشک اطلاع داده شود اگر شما مبتلا به هر نوع بیماری قلبی، کبدی، کلیوی یا مشکلات بینایی دارید. همچنین مصرف همزمان داروهای نیترات یا آلفا بلوکرها نیز باید به پزشک گزارش شود.

هشدارها

قرص سیلدنافیل سیترات 25 میلی گرم قرص ممکن است عوارضی مانند سردرد، سرگیجه، تهوع، کهیر، بینایی غیرعادی، ناراحتی معده و تورم صورت داشته باشد.

تداخل دارویی

قرص سیلدنافیل سیترات 25 میلی گرم قرص با داروهای نیترات، آلفا بلوکرها، آنتی بیوتیک های سیپروفلوکساسین و ایتراکونازول تداخل می کند.

نکات قابل توصیه

1- در صورت بروز ناگهانی درد قفسه سینه، گیجی، صدای غیرعادی درگوش، اختلال بینایی و تغییر شنوایی هنگام مصرف این دارو، باید مصرف آن قطع شود. 2- در صورت تداوم نعوظ برای مدتی بیش از 4 ساعت باید به اورژانس مراجعه شود.

مشاوره سریع

داروها و مکمل های مرتبط

دسترسی سریع

پزشکان مرتبط

حوزه های مرتبط

تشخیص تداخل دارویی

شما از این بخش میتونید وجود یا عدم تداخل دارویی بین دو دارو را بررسی کنید

مشاهده نتیجه