جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

۵ روش آسان برای تبدیل شدن به یک فرد خوش بین

تبدیل-شدن-به-فرد-خوش-بین
تاریخ بروزرسانی : ۰۱ تیر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

در این مقاله به ۵روش آسان و کاربردی از قبیل: تعیین یک قدرت شخصی، تعیین یک هدف قابل دستیابی و توجه به پیشرفت خود، تبدیل کردن شرایط اضطراری به فرصت ها و تمرین کردن تاثیر گذاری بر روی ذهن برای تبدیل شدن به فردی خوش بین که به تفسیر توضیح داده شده است

 هر روز یک رویداد مثبت را شناسایی و بازتاب دهید
این می‌تواند شکل یک یادآوری در یادداشت روزانه تان باشد ، و یا حتی می‌توانید در طی مکالمه با دوستانتان این رویداد را یادآوری کنید. یک یادداشت سپاس روزانه نیز راهی خوب برای ترویج تفکر مثبت مداوم است.
تعیین یک قدرت شخصی
به جای تمرکز بر روی چیزهایی که ممکن است در آنها کمبود داشته باشید، یا بر اشتباهاتی که در طول یک روز مرتکب شده اید ،سعی کنید به نقاط قوت شخصی خود و نحوه استفاده از آن‌ها توجه کنید. شاید  یک استعداد پنهان، حوزه تخصص، یا ویژگی شخصیتی خاص داشته باشید.

 

 تعیین یک هدف قابل دستیابی و توجه به پیشرفت خود
برای شروع احساس اعتماد به نفس و شادی بیشتر ، اهداف قابل دستیابی ( مانند اهداف کوچک ) که برایتان براحتی قابل دستیابی است را تعیین کنید . در پروسه رسیدن به هدفتان هر پیشرفت محسوسی را جشن بگیرید.

 

 تبدیل کردن شرایط اضطراری به فرصت ها
شاید شنیده باشید : وقتی دری بسته میشه ، دری دیگر باز میشه . با این نگرش به مسایلتان بنگرید که ، با وجود این مشکل حتما در جایی دیگر برنده خواهم شد یا از دل این مسیله درسی را یاد خواهم گرفت که بعد ها به دردم خواهد خورد .

 

تمرین کردن تاثیر گذاری بر روی ذهن
بر روی زمان حـال و اینجا به جای گذشته و آینده تمرکز می‌کنید و خودتان را برای لذت بردن از روزهای بهتر و تجربیات جدید آماده ‌کنید. بر پیدا کردن لذت در تمام لحظات کوچک در طول روز خود تمرکزکنید و آگاهانه تصمیم بگیرید که این گونه زندگی کنید.

 

تیم کارشناسی سامانه مشاور آنلاین «حال» می‌تواند شما را با یک کلیک به مشاور وصل کند. ما در «حال» باور داریم حق هر کسی‌ست که امکان مشاوره‌ی امن، راحت و با قیمت مناسب را داشته باشد.
اگر شما هم می‌خواهید از شر فکرهای آزاردهنده و مشکلات فکری راحت شوید، همین الان اپلیکیشن موبایل را نصب کنید.
یا از نسخه‌ی وب آن استفاده کنید و به یکی از مشاوران آنلاین «مشورت»‌ وصل شوید.
تصویر خدمات اقساطی

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

طلای سبز

6 سال پیش

بسیارراهکارهای جالبی بودن سپاسگزارم ازلطفتون
پاسخ دهید
0

مدیریت

6 سال پیش

ممنون از توجه شما.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات