جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

افزایش میل جنسی با دارو / قرص افزایش میل زنان

قرص افزایش میل جنسی زنان
تاریخ بروزرسانی : ۱۴ آبان

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر، بیشتر در میان زوج‌ها و پیرامون روابط جنسی آن‌ها مشاهده می‌شود، عدم تمایل جنسی یک یا هر دو طرف و استفاده از قرص افزایش میل زنان و یا مردان است. موضوعی که می‌تواند به طور جدی باعث آسیب دیدن روابط زن و شوهر و در ادامه ضربه وارد شدن به پایه‌های زندگی آن‌ها را با خود به دنبال داشته باشد. در چنین شرایطی، بدون تردید زوج‌ها به سراغ درمان خواهند رفت تا این مشکل را مدیریت و حل کنند.

در صورتی که دلیل عدم تمایل از سوی زن و جسمی باشد، پزشک داروهایی را برای رفع این مشکل تجویز می‌کند. مهم‌ترین دارویی که در این رابطه مورد استفاده قرار می‌گیرد، قرص فلیبانسرین است. اگرچه این دارو صد درصد پاسخگوی مشکل نیست اما تا حد زیادی موثر خواهد بود. عوارضی نظیر سرگیجه، خوب‌آلودگی، خستگی و تهوع برای این دارو گزارش شده است. در کنار داروهای شیمیایی، داروهای گیاهی نظیر قرص جنسینگ و عصاره گل سرخ نیز می‌تواند برای رفع مشکل، کارساز باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

حتما این واقعیت را می‌دانید که داشتن رابطه جنسی مطلوب تا چه حد در حفظ روابط زناشویی مهم است. با گسترش فضاهای مجازی و انتشار نتایج تحقیقات علمی در این فضاها، کمتر کسی است که نداند یک رابطه جنسی سالم و افزایش میل جنسی زنان تا چه حد در پایدار ماندن روابط زناشویی و حتی حفظ روابط عاطفی میان زن و مرد، اهمیت دارد. اما همیشه هم اوضاع بر وفق مراد نیست و دستیابی به این شرایط سختی‌های خاص خودش را دارد.

گاهی اوقات یکی از دو طرف و گاهی هم هر دوی آن‌ها، برای برقراری رابطه با مشکل مواجه‌اند؛ به‌طوری که زندگی آن‌ها تا حد زیادی در معرض خطر قرار می‌گیرد. اما در این شرایط چه باید کرد؟ در چنین موقعیت‌هایی، با مشاوره جنسی آنلاین، روانپزشک و روانشناس، راهکارهای متعددی در اختیارتان افراد قرار می‌گیرد. در این میان، اگر مشکل اصلی عدم تمایل زن به رابطه باشد، مصرف قرص افزایش میل جنسی در زنان یکی از راهکارهاست. اما آیا درباره این قرص اطلاعاتی دارید؟ آیا از فواید و عوارض آن آگاهید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی پیرامون این دارو در اختیارتان بگذاریم.


تصویر خدمات اقساطی

دلایل کاهش میل جنسی زنان

تغییر میل جنسی بخشی طبیعی از زندگی است، گاهی اوقات با شناخت دلیل این تغییر، به سرعت و خیلی راحت می‌توان آن را برطرف کرد. اما همیشه هم این طور نیست، برخی از زنان هستند که به بیماری اختلال کم فعالی میل جنسی زنان مبتلا هستند؛ اختلالی که از آن با عنوان بی‌میلی جنسی زنان نیز یاد می‌شود.

این اتفاق به عنوان یک اختلال عملکرد جنسی ذهنی و جسمی تعریف می‌شود که در آن زنان برای حداقل شش ماه انگیزه یا تمایل خود به برقراری رابطه جنسی را از دست می‌دهند؛ طبیعی است که وجود چنین اختلالی باعث ناراحتی یا مشکلاتی در روابط زنان با پارتنرشان می‌شود. در مطلب مشخص شده می‌توانید درباره اعتیاد به رابطه جنسی نیز اطلاعاتی بدست آورید.

حدود ۱۰ درصد از زنان مبتلا به بی‌میلی جنسی هستند و همان‌طور که گفته شد، این وضعیت می‌تواند بر کیفیت زندگی و سلامت روان آن‌ها تأثیر بگذارد و ممکن است قرص افزایش میل زنان به آناه توصیه شود.

بر اساس مقاله معتبری که در سال ۲۰۱۹  در یک نشریه مامایی و زنان منتشر شد، به نظر می‌رسد که بی‌میلی جنسی زنان ناشی از عدم تعادل در مسیرهای عصبی در مغز آن‌ها است. محققانی که این مقاله را منتشر کرده‌اند، می‌گویند: «این عدم تعادل می‌تواند منجر به افزایش بازداری، کاهش تحریک و کاهش پاسخگویی به نشانه‌های جنسی شود».
عوامل متعددی وجود دارند که ممکن است زنان را در معرض ابتلا به بی‌میلی جنسی قرار دهند؛ از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • عملکرد جنسی اشتباه همسر
  • شرایط پزشکی مانند دیابت
  • عوارض جانبی دارویی مانند داروهای ضد افسردگی رایج یا داروهای فشار خون
  • مشکلات رایج در یک رابطه، از جمله آزار عاطفی یا فیزیکی
  • مشکلات روانپزشکی مانند اضطراب و افسردگی
  • یائسگی

برای مشاوره پزشکی و روان‌شناسی به منظور حل مشکل بی‌میلی جنسی می‌توانید از حال کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید مشاوره جنسی آنلاین بگیرید.

کاهش میل جنسی زنان

قرص افزایش میل زنان

در حـال حاضر دو داروی تجویزی به عنوان قرص افزایش میل جنسی زنان در بازار وجود دارد که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان بی‌میلی جنسی زنان تایید شده است. گفتنی است این دو دارو، تنها برای زنان قبل از یائسگی تجویز می‌شوند.
از این قرص افزایش میل جنسی با عنوان «ویاگرای زنانه» نیز یاد می‌شود. این دو دارو به روش‌های مختلف در بدن کار می‌کنند و همچنین به طور متفاوتی تجویز میشوند. یکی از این دو دارو قرص و دیگری تزریقی است؛ اگرچه عنوان مقاله ما معرفی قرص است اما برای اطلاع شما از داروهای موجود در بازار برای این اختلال، داروی دیگر را نیز معرفی می‌کنیم تا بتوانید به‌راحتی از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

قرص فلیبانسرین

یکی از این دو دارو، قرص فلیبانسرین است که با عنوان Addyi هم شناخته می‌شود و به آن قرص افزایش میل زنان فوری نیز می‌گویند. برای درمان، هر شب باید این دارو را مصرف کرد. اگرچه تحقیقات مفصلی روی این دارو انجام شده اما با این حال، هنوز هم با قطعیت نمی‌توان از تاثیر صد درصدی آن سخن گفت و همچنان تردیدها درباره آثار مثبت آن پابرجاست. برای خرید قرص فلیبانسرین می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین حال اقدام کنید و دارو را پس از خرید درب منزل تحویل بگیرید.

درباره فتیش جنسی و انواع آن بیشتر بدانید

قرص فلیبانسرین

قرص افزایش میل جنسی فلیبانسرین

برملانوتید

داروی دیگری که به عنوان داروی افزایش میل جنسی شناخته می‌شود، برملانوتید است که از نام Vyleesi هم برای آن استفاده می‌شود. این دارو را فرد پیش از رابطه جنسی، خودش تزریق می‌کند. این داروها را نیز مانند هر داروی دیگر، باید پزشک متخصص تجویز کند. میزان و زمان مصرف را نیز پزشک تعیین خواهد کرد. بی‌شک مصرف خودسرانه دارو ممکن است عوارض جانبی شدیدی با خود به دنبال داشته باشد. برای تهیه برملانوتید می‌توانید با استفاده از داروخانه آنلاین حال آن را تهیه و درب منزل تحویل بگیرید

قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه

Vyleesi یا برملانوتید درواقع قویترین داروی افزایش میل زنان در داروخانه است که برای درمان میل جنسی کم در زنانی که یائسه نشده اند و البته در گذشته میل جنسی پایینی نداشته اند استفاده می شود. این دارو باید فقط برای درمان میل جنسی کم که با هر نوع فعالیت جنسی، در هر موقعیت جنسی یا با هر شریک جنسی رخ می دهد استفاده شود.

این دارو نباید برای درمان میل جنسی کم ناشی از مشکلات رابطه، مشکلات سلامتی، بیماری روانی استفاده شود. درواقع این دارو برای استفاده در مردان یا زنانی که یائسگی را پشت سر گذاشته اند نمی باشد. برملانوتید نباید برای بهبود عملکرد جنسی استفاده شود.

داروی افزایش میل زنان چگونه عمل می‌کند

طبق گفته محققان، این دو دارو یعنی آدی و ویلسی هر دو متفاوت از ویاگرا هستند. اما اگر می‌خواهید بدانید که این دو دقیقا چه‌طور برای افزایش میل زنان عمل می‌کنند، در ادامه همراهمان باشید.

  • آدی

قرص میل جنسی Addyi، یک عامل سروتونرژیک چندوجهی است که در اصل برای درمان اختلال افسردگی اساسی ساخته شده است. برخلاف ویاگرا که بر روی اندام‌های مردانه کار می‌کند، آدی انتقال‌دهنده‌های عصبی سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین را هدف قرار می‌دهد.
اگرچه قرص افزایش میل جنسی آدی در کارآزمایی‌های بالینی برای درمان افسردگی ناموفق بود، اما طبق مقاله‌ای در سال ۲۰۱۷، منتشر شد، درمان بی‌میلی جنسی زنان از آثار مفید این دارو بوده است.

  • ویلسی

داروی تزریقی Vyleesi در دسته‌ای از داروها به نام آگونیست‌های گیرنده ملانوکورتین قرار دارد. این دارو قابل تزریق است و با فعال کردن گیرنده ملانوکورتین که به تعدیل عملکرد جنسی کمک می‌کند، کار خود را انجام می‌دهد.

ویتامین‌های مؤثر در افزایش میل جنسی زنان

البته توجه داشته باشید که ویتامین ها به تنهایی ممکن است راه حل درمانن و یا افزایش میل جنسی زنان نیست. میل جنسی تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله رفاه جسمی و عاطفی، تعادل هورمونی، پویایی روابط و عادات سبک زندگی است. با این حال، برخی ویتامین‌ها و مکمل‌ها وجود دارند که ممکن است از سلامت کلی جنسی حمایت کرده و به طور بالقوه میل جنسی را افزایش دهند.

  • ویتامین C: این ویتامین آنتی اکسیدانی به بهبود جریان و گردش خون کمک می کند که می تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد جنسی داشته باشد.
  • ویتامین E: از تولید هورمون حمایت می کند و در حفظ بافت های سالم واژن نقش دارد. علاوه بر این، دارای خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است سلامت کلی جنسی را تقویت کند.
  • ویتامین های B کمپلکس: ویتامین های B مانند B6، B9 (فولات)، و B12 در تنظیم هورمون ها نقش دارند و می توانند به کاهش استرس و خستگی کمک کنند، که ممکن است به طور غیر مستقیم بر میل جنسی تأثیر بگذارد.
  • روی: این ماده معدنی برای تولید تستوسترون، هورمونی که به میل جنسی در مردان و زنان کمک می کند، حیاتی است.
  • ریشه ماکا: در حالی که یک ویتامین نیست، ریشه ماچا یک مکمل گیاهی محبوب است که به دلیل خواص بالقوه غرایز جنسی شناخته شده است. ممکن است به تقویت میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی کمک کند.

شایان ذکر است که پاسخ‌های فردی به مکمل‌ها می‌تواند متفاوت باشد، و همیشه توصیه می‌شود قبل از شروع هر رژیم مکمل جدید از یک مشاوره جنسی آنلاین مشورت بگیرید.

اثر قرص افزایش میل جنسی بانوان

هر دو داروی افزایش میل زنان در کارآزمایی‌ها، کارایی متوسطی را نشان داده‌اند. اما اثر طولانی‌مدت آن‌ها هنوز ناشناخته است.

به گفته شبکه ملی بهداشت زنان امریکا، برخی از مطالعات نشان داده‌اند که حدود ۱۰ درصد از زنان پس از مصرف قرص تقویت جنسی زنان Addyi متوجه تفاوت شرایط خود شده‌اند. اگرچه گاهی اوقات بر این موضوع تاکید شده که خطرات ایمنی استفاده از این دارو، بیشتر از تاثیرگذاری در میل جنسی است اما هنوز هم برای این اختلال تجویز و مصرف می‌شود.

درباره ویروس HPV بیشتر بدانید.

یکی از پزشکان خانواده در این رابط می‌گوید: «این داروها نسبتا خوب هستند اما معجزه هم نمی‎کنند. اگرچه داروی افزایش میل جنسی زنان عوارض جانبی زیادی دارند اما می‌توانند در بیمار، تفاوت‌های محسوسی به وجود بیاورند».

افزایش میل جنسی بانوان

عوارض قرص افزایش میل زنان

این دو دارو یعنی قرص افزایش میل جنسی فلیبانسرین و داروی افزایش میل زنان برملانوتید نیز مانند هر داروی دیگری عوارض جانبی دارند که میزان آن طبیعتا در افراد مختلف متفاوت است.
برخی از مهم‌ترین عوارض جانبی آدری (قرص افزایش میل جنسی در زنان) عبارتند از:

  • سرگیجه
  • خواب‌آلودگی
  • حالت تهوع
  • خستگی
  • بیخوابی
  • دهان خشک

و مهم‌ترین عوارض جانبی ویلیسی (آمپول یا داروی افزایش میل جنسی) عبارتند از:

  • استفراغ
  • سردرد
  • گرگرفتگی
  • گرفتگی بینی
  • سرفه
  • خستگی
  • سرگیجه

افزایش میل جنسی زنان با داروهای دیگر

همان‌طور که اشاره شد، تنها دو دارو آن هم نه چندان مطمئن برای اختلال بی‌میلی جنسی زنان وجود دارد. بنابراین چه باید کرد؟ آن هم در شرایطی که می‌دانیم این اختلال تا چه حد می‌تواند آسیب‌رسان باشد. خوشبختانه در حـال حاضر، تعدادی داروی غیرشیمیایی در دسترس است که با استفاده از آن‌ها، تا حد زیادی می‌توانید این اختلال را رفع کنید. در ادامه مهم‌ترین راه ها برای افزایش میل جنسی در زنان را معرفی می‌کنیم. (در این بخش نیز محدود به قرص نیستیم).

قرص جنسینگ

جنسینگ از آن دست گیاهانی است که با خواص فراوان خود به کمک درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌آید. قرص جنسینگ نیز برای بهبود اختلال بی‌میلی جنسی زنان و افزایش میل جنسی توصیه می‌شود. در حـال حاضر انواع مختلفی از این قرص توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه می‌شود.

قطره ویتاگنوس

این قطره به‌طور ویژه مناسب زنانی است که یائسه شده‌اند یا در آستانه آن قرار دارند. این قطره که از گیاه پنج انگشت تهیه می‌شود، روی ترشحات هورمونی اثر می‌گذارد و باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

قطره گل سرخ

اگر با گیاهان دارویی آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که یکی از بهترین محرک‌ها برای افزایش میل جنسی، عصاره گل سرخ است. اسانس گل سرخ، ضد افسردگی است و تمایل جنسی مردان و زنان را تقویت می‌کند.
تردیدی نیست که داروهای گیاهی را نیز نمی‌توان بدون مراجعه به متخصص مصرف کرد. حتما پزشکی که متخصص گیاهان دارویی و داروهای گیاهی است، اجازه دارد تا این دسته از داروها را برای شما تجویز کند. این موضوع را به خاطر بسپارید که داروها، حتی از نوع گیاهی آن را نمی‌توان خودسرانه مصرف کرد.

افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی زنان بدون دارو

اما اگر زنی دچار بی‌میلی جنسی است، تنها داروها نیستند که او را درمان می‌کنند بلکه در کنار استفاده از داروهایی که پزشک تجویز می‌کند، درمان‌های مکمل مانند قرص فارماتون اصل و رفتارهای روان‌شناختی نیز می‌توانند موثر باشند. گاهی اوقات حتی این درمان‌ها و رفتارها از مصرف دارو نیز مهم‌ترند، بنابراین در ادامه به برخی از مهم‌ترین‌هایشان اشاره می‌کنیم تا با عمل به آن‌ها نتیجه بهتری بگیرید.

جلسه‌های مشاوره و روان‌درمانی

گاهی اوقات دلیل اصلی عدم تمایل جنسی زنان، مشکلات جسمی است. اما در بسیاری از موارد، مشکلات و اختلالات روانی هستند که مانع از برقراری یک رابطه جنسی سالم می‌شوند. اگر این اختلال به درستی شناخته نشود، مصرف دارو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه ممکن است مشکلات جدیدی به وجود بیاورد. بنابراین در صورتی که زنی بی‌تمایلی جنسی در خود مشاهده کرد، مشاوره با دکتر زنان آنلاین و روانپزشک یا روانشناس به عنوان مشاوره جنسی آنلاین به طور همزمان ضروری است.

اگر پس از معاینه، اختلال روانی به عنوان دلیل اصلی بی‌تمایلی جنسی شناخته شد، برگزاری جلسات مشاوره و روان‌درمانی ضروری است. این جلسات باید به طور منظم، با صبوری و خیلی دقیق پیگیری شوند تا روانشناس یا روانپزشک در مرحله اول دلیل اصلی را بیابد و سپس درمان آن را آغاز کند. اگرچه ممکن است فرآیند درمان کمی زمان‌بر باشد اما از آن گریزی نیست. مصرف قرص یا هر داروی دیگری به‌طور همزمان با جلسات مشاوره، باید توسط پزشک تایید و تجویز شود.

همراهی و همدلی همسر

بی‌تمایلی جنسی زنان مانند هر مشکل دیگری در رابطه زناشویی، معیاری برای سنجش توان روانی و ذهنی افراد در مدیریت مشکلات است. بدون تردید، این اختلال برای هر دو نفر آزاردهنده است اما عدم درک متقابل، بی‌حوصلگی و گرفتن مشورت‌های غیرکارشناسی، می‌تواند آثار مخرب به مراتب شدیدتری داشته باشد. بنابراین در صورتی که زوجی با چنین مشکلی مواجه شوند، در ابتدا باید به درایت و علم متخصصان و در ادامه به عشق و درک متقابل یکدیگر تکیه کنند.

به خاطر داشته باشید که به احتمال زیاد این مشکل نیز به مرور زمان و با انجام توصیه‌های متخصصان از بین خواهد رفت اما اگر هر یک از طرفین رفتار ناشایستی از خود بروز دهند، خاطره‌ای تلخ از خود در ذهن فرد مقابل برجای خواهند گذاشت؛ خاطره‌ای که با هیچ دارو و درمانی محو نمی‌شود. بنابراین به طور جدی مراقب رفتار و کلام خود باشید تا دیگری را آزار ندهید.

فعالیت‌های مشترک

زمانی که کار و هدف یکسان و در نتیجه فعالیت مشترکی با یکدیگر داشته باشید، ناخودآگاه به هم نزدیک‌تر خواهید شد. این نزدیکی به مرور زمان، برقراری رابطه جنسی را برای زنان تسهیل و شیرین‌تر خواهد کرد.

در صورت نیاز برای خرید واکسن گارداسیل می‌توانید این مطلب را نیز مطالعه کنید و یا اقدام به خرید کنید.

تغذیه سالم

نه تنها برای افزایش میل جنسی که برای سلامت عمومی بدنتان باید همیشه تغذیه‌ای سالم داشته باشید. تغذیه‌ای متعادل که مبتنی بر مصرف تمام گروه‌های غذایی می‌شود. علاوه بر این، مصرف برخی از خوراکی‌ها نظیر اسفناج، شکلات تلخ، تخم کدو تنبل و چای سبز را در اولویت خود قرار دهید زیرا می‌توانید افزایش میل جنسی را به همراه داشته باشد. ضمنا مصرف خوراکی‌هایی که متابولیسم بدن را افزایش می‌دهند نیز به تقویت میل جنسی کمک می‌کنند. از میان این خوراکی‌ها می‌توان به زعفران، عسل، موز، گردو، تخم‌مرغ و غذاهای پرادویه اشاره کرد.

افزایش میل جنسی زنان

اختلالات دارویی

گاهی اوقات مصرف برخی از داروها به جز داروی افزایش میل زنان ممکن است تمایل جنسی زنان را کاهش دهد. مثلا برخی از داروهای ضدافسردگی به میزان قابل‌توجهی تمایل جنسی را پایین می‌آورند. بنابراین پیش از اینکه از دارو یا قرص افزایش میل جنسی در زنان استفاده کنید، لیست داروهای قبلی‌ را به پزشک‌تان بدهید. گاهی اوقات شاید حذف یک دارو یا تغییر میزان مصرف آن، بتواند تا حد زیادی مشکلاتی نظیر اختلالات تمایل جنسی را برطرف کند.

درصورت مشکلات و بیماری های زنان و زایمان میتوانید از خدمات مشاوره دکتر زنان آنلاین مجموعه حال استفاده کنید.

افزایش سن

یکی از دلایل مهم کاهش میل جنسی زنان، افزایش سن است. در واقع افزایش سن و کاهش میل جنسی زنان با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. اصلی‌ترین دلیل این موضوع نیز خشکی واژن است که در سنین نزدیک به یائسگی بیشتر دیده می‌شود. در این شرایط به جای استفاده از قرص، مصرف روان‌کننده‌ها پیشنهاد می‌شود. البته برای دلایل کاهش رابطه جنسی می‌ـوانید این مطلب را نیز بخوانید.

عوارض قرص افزایش میل زنان

محققان عمدتاً نحوه عملکرد این داروها را در زنانی که هنوز یائسگی را پشت سر نگذاشته‌اند، بررسی کرده‌اند. زنان باردار یا شیرده نباید از این داروها استفاده کنند.افراد دیگری هستند که نباید داروها را مصرف کنند، از جمله کسانی که:

  • بیماران کبدی
  • بیماران قلبی عروقی
  • داروهای HIV، هپاتیت C یا فشار خون بالا را که تحت کنترل نیستند مصرف می‌کند

ار عوارض قرص افزایش میل زنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حالت تهوع
  • سردرد
  • برافروختگی (پوست قرمز و گرم)
  • سرگیجه و غش
  • خستگی
  • دهان خشک
  • برملانوتید می تواند باعث تیره شدن پوست و لثه ها نیز بشود

چه زمانی برای افزایش میل جنسی به پزشک مراجعه کنیم

همان‌طور که اشاره شد، یک رابطه جنسی منظم و متعادل از ستون‌های اصلی رابطه زناشویی موفق در زندگی به شمار می‌آیند. بنابراین هر گونه مشکلی در این رابطه را دست کم نگیرید و در اولین فرصت برای شناسایی مشکل و رفع آن اقدام کنید. بدون تردید متخصص زنان، روانپزشک و روانشناس، اصلی‌ترین افرادی هستند که می‌توانند به یک خانم در بهبودی کامل و بازگرداندن میل جنسی کمک کنند. پس از عمل به توصیه‌های پزشکان، رعایت اصول سبک زندگی سالم تا حد زیادی می‌تواند مشکل‌گشا باشد. از سوی دیگر همراهی و صبوری همسر نیز نقش بسیار مهمی در تسریع روند بهبود دارد.

قبل از مصرف خودسرانه دارو ها میتوانید از طریق شماره مشاوره دارویی حال اطلاعات مفیدی درباره دارو مورد نظرتان کسب کنید.

منابع
healthline.com
mayoclinic.org

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

نرگس جوانشاه

10 ماه پیش

خوردن شکلات تلخ میتونه باعث افزایش میل جنسی توی خانما بشه؟
پاسخ دهید
0

مدیریت سایت

10 ماه پیش

با سلام و وقت بخیر شکلات تلخ حاوی مقادیری سروتونین است. سروتونین هورمونی است که در بهبود خلق‌وخو تاثیر می‌گذارد و اضطراب را کاهش میدهد. افرادی که روزانه شکلات تلخ مصرف می‌کنند احساس ارامش دارند.
پاسخ دهید
0

Vida

10 ماه پیش

دمنوش های لاغری میتونه باعث افزایش میل جنسی در خانما بشه؟
پاسخ دهید
0

مدیریت سایت

10 ماه پیش

سلام و وقت بخیر برخی از دمنوش ها میتوانند باعث افزایش میل جنسی زنان شوند قبل از مصرف حتما با پزشک مشاوره کنید
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات