جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

قرص فارماتون اصل / قیمت و خرید قرص فارماتون خارجی

قرص فارماتون اصل
تاریخ بروزرسانی : ۰۹ مهر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

قرص فارماتون اصل (pharmaton) مکملی حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره‌های طبیعی است که از آن برای رفع خستگی و بی‌حالی، مشکلات جسمی و روحی مربوط به افزایش سن، بیماری، رژیم‌ غذایی و… است. مصرف قرص فارماتون خارجی می‌تواند به بهینه‌سازی عملکرد جسمی و ذهنی افراد کمک کند.

بیش از دو قرن از زمانی که این دارو توسط یک شرکت آلمانی و به عنوان یک مکمل غذایی تولید شد می‌گذرد. در حال حاضر فارماتون اصل به عنوان یک مکمل پرکاربرد توسط بسیاری از بزرگسالان از جمله سالمندان استفاده می‌شود. در این مقاله به معرفی قرص فارماتون اصل، کاربردها و تداخلات دارویی آن و همچنین خرید قرص فارماتون خارجی اشاره شده است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره آن می‌توانید از مشاوره دارویی آنلاین در مجموعه «حال»کمک بگیرید.


تصویر خدمات اقساطی

قرص فارماتون چیست

قرص فارماتون یک مکمل غذایی قوی حاوی عصاره جنسینگ، لسیتین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر عناصر کمیاب ضروری برای بدن است. ترکیب این موارد با هم باعث می‌شود تا انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های روزانه فرد، بازیابی و حفظ شود. در واقع این دارو برای نیازهای روزانه افراد طراحی شده است تا از طریق تامین مواد ضروری مورد نیاز بدن، سلامتی و انرژی را به آن‌ها هدیه کند.

فرم مصرفی قرص فارماتون اصل به شکل کپسول‌های نرم با جذب بالا است که این ویژگی‌ها، آن را به یکی از محبوب‌ترین مولتی‌ ویتامین‌ها تبدیل کرده است. افراد به دلایل مختلف به استفاده از قرص فارماتون اصل ترغیب می‌شوند. مهم‌ترین اهداف مصرف آن عبارتند از:

  • بالابردن سطح فعالیت سلولی
  • افزایش ظرفیت ذهنی و جسمی
  • کاهش استرس و خستگی (انواع داروی ضد استرس و موارد کاربرد آنها را در این مطلب بشناسید)
  • حفظ سلامتی و تندرستی از طریق تامین نیازهای تغذیه‌ای روزمره

قرص فارماتون اصل

قرص فارماتون اصل برای چیست

قرص فارماتون اصل برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری‌ها، مشکلات جسمی و ذهنی و علائم برخی از بیماری‌ها به کار می‌رود. اگرچه این دارو نمی‌تواند درمان قطعی برای بیماری‌ها باشد، اما می‌توان از آن به عنوان یک مکمل برای کاهش علائم و تسریع روند درمان در بیماران استفاده کرد. به عبارت دیگر می‌توان از فارماتون خارجی برای بیماران مبتلا به مشکلات زیر استفاده کرد:

کاهش علائم آرتروز با فارماتون

خواص قرص فارماتون اصل

قرص فارماتون اصل سرشار از املاح و ویتامین‌های ضروری برای بدن است. علاوه بر این، در ترکیب آن از عصاره گیاهان کمیاب و خاصی استفاده شده تا بیش‌ترین اثرگذاری را بر حفظ سلامتی و تندرستی داشته باشد. اصلی‌ترین ترکیبات تشکیل‌دهنده فارماتون شامل عصاره جنسینگ، بیوتین، کلسیم، مس، فولیک اسید، ویتامین D3، منزیم، آهن، ویتامین‌های خانواده B، ویتامین C، E و A است. مجموع این املاح و ویتامین‌ها باعث می‌شوند که قرص فارماتون خارجی دارای خواص زیر باشد:

  • کمک به رفع کم خونی از طریق وجود اسید فولیک، ویتامین B12 و کمبود آهن
  • حفظ جوانی و کندکردن روند پیری بدن به دلیل وجود عصاره جنسینگ و انواع ریزمغذی‌ها
  • بالابردن توان جسمی و جنسی و ارتقاء تمرکز و حافظه با قرص فارماتون اصل
  • افزایش کارایی بدن و توانایی جسمی در ورزشکاران
  • بهبود سیستم ایمنی بدن به دلیل دارابودن ترکیبات آنتی اکسیدان، ویتامین‌ C و سایر ویتامین‌ها
  • جلوگیری از آسیب‌های عصبی و بیماری‌های مربوط به مغز و اعصاب به دلیل وجود ویتامین‌های گروه B به ویژه B1
  • پیشگیری از خستگی و افسردگی از طریق افرایش نشاط و انرژی به دلیل وجود ویتامین B6 و سایر مواد ضروری برای سلامتی روان به ویژه در سالمندان
  • کمک به تامین کلیه املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن از جمله کلسیم، منیزیم، آهن و… و عدم نیاز به مصرف سایر مکمل‌های خوراکی (با آزمایش کلسیم در منزل می‌توانید میزان کلسیم خون خود را بسنجید و در صورت نیاز اقدامات درمانی انجام دهید)

تفاوت قرص فارماتون خارجی و داخلی

قرص فارماتون اصل که به عنوان قرص فارماتون خارجی نیز شناخته می‌شود، ساخت کشور سوئیس است. اگرچه فارماتون تولید کشورهای دیگر هم در بازار وجود دارد. در حال حاضر، فارماتون تولید ایران که با نام‌های دیگری مثل فارماژلیتان و… عرضه می‌شود، در میان مصرف‌کنندگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این محصول مانند فارماتون اصل می‌تواند تمام نیازهای روزانه یک بزرگسالان به املاح و ویتامین‌ها را تامین کند. اما در تولید قرص فارماتون ایرانی، بر ویتامین B و آهن تاکید بیش‌تری شده است.

علت این تصمیم را می‌توان به کمبود نسبی آهن در بیش‌تر ایرانی‌ها دانست. از سوی دیگر، ویتامین B بیش‌تر فارماتون ایرانی می‌تواند به تنظیم متابولیسم بدن کمک کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت تفاوت قرص فارماتون خارجی و داخلی ناچیز است و هر دو به عنوان یک مکمل به خوبی عمل می‌کنند.

شما میتوانید از بخش سوال رایگان از پزشک سایت حال با پزشکان و روانشناسان آنلاین به صورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

فارماژلیتان

نحوه مصرف قرص فارماتون اصل

مصرف قرص فارماتون خارجی با هدف کاهش خستگی و بی‌حالی بدن می‌تواند برای مدت یک تا حداکثر سه ماه تجویز شود. تصمیم‌گیری در مورد استفاده از این دارو برای مدت زمان بیش از سه ماه فقط بر عهده پزشک خواهد بود. ضمنا در صورتی که بعد از گذشت چهار هفته، تغییری در علائم خود مشاهده نکردید، حتما با پزشک‌تان مشورت کنید.

به طور کلی این قرص فارماتون اصل در بزرگسالان بالای ۱۲ سال به صورت روزانه مصرف می‌شود. دوز مجاز مصرف روزانه آن، یک کپسول است که بهتر است صبح‌ها به همراه صبحانه مصرف شود. سالمندان هم می‌توانند از این روش مصرف پیروی کنند. استفاده از قرص فارماتون اصل اصل معمولا برای کودکان زیر ۱۲ سال تجویز نمی‌شود و در تنها شرایط خاص، پزشک می‌تواند آن را برای یک کودک در مدت محدود تجویز کند. توصیه می‌شود این دارو برای پیشگیری از بروز زخم یا سایر مشکلات معده، به هیچ وجه به صورت ناشتا مصرف نشود.

موارد مصرف قرص فارماتون

افراد به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، اختلال در جذب غذا و… به مصرف مکمل‌ از جمله داروی فارماتون نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین انتخاب مکملی که بتواند تمامی نیازهای روزانه افراد را تامین کند، بسیار مهم خواهد بود.  قرص فارماتون اصل یک داروی مولتی ویتامین است که در زمان کمبود ویتامین و یا کهولت سن می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا خستگی و ضعف بدن را برطرف کرده و می‌توانید در زمان فقر آهن در بدن نیز بسیار مفید باشد. این مولتی ویتامین برای خانم هایی که دوره قاعدگی طولانی مدتی دارند نیز می‌تواند کارساز باشد و یا افرادی که بعد از عمل های جراحی خون زیادی از دست داده اند. اما به طور کلی خرید قرص فارماتون اصل می‌تواند برای همه افراد (به جز مورادی که نباید مصرف کنند و در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم) مفید باشد.

خرید قرص فارماتون اصل

خرید قرص فارماتون اصل مانند بسیاری از مکمل‌های خوراکی نیاز به نسخه ندارد. با این حال توصیه پزشکان این است که برای جلوگیری از تداخل دارویی یا مشکلاتی که به دلیل مصرف نادرست انواع داروها ایجاد می‌شود، حتما پیش از مصرف آن با یک پزشک یا مشاور دارویی مشورت کنید.

خرید قرص فارماتون اصل

از سوی دیگر، پیداکردن قرص فارماتون اصل، کار سختی به نظر می‌رسد؛ چون متاسفانه قرص فارماتون از آن دست داروهایی است که انواع تقلبی آن در بازار زیاد است. اما راهکار بسیار خوب در این مورد، خرید قرص فارماتون اصل از داروخانه آنلاین حال است که علاوه بر عدم نیاز به خروج از منزل و جستجو در انواع داروخانه ها در سطح شهر، اصل بودن آن نیز تایید شده است.

خرید اینترنتی قرص فارماتون اصل

اگر مصرف قرص فارماتون اصل برای شما تجویز شده است یا فکر می‌کنید نیاز به مصرف آن دارید، می‌توانید همین حالا برای خرید آن از داروخانه آنلاین حال اقدام کنید. خرید از این داروخانه بسیار ساده است و شما تنها با چند کلیک به انواع داروهای مورد نیاز خود از جمله فارماتون خارجی یا ایرانی دسترسی خواهید داشت. با خرید آنلاین از این داروخانه، قرص فارماتون اصل  را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه خریداری می‌کنید و آن را درب منزل تحویل می‌گیرید. اگر نسخه پزشک دارید آن را آپلود کنید، و اگر نسخه ای ندارید روی بخش “عکس یا اسم دارو را دارم” کلیک و اسم دارو را وارد نمایید و منتظر استعلام از داروخانه بمانید. پس از پرداخت مبلغ، قرص فارماتون خارجی برای شما ارسال خواهد شد.

خرید قرص فارماتون اصل

خرید قرص فارماتون آلمانی

فارماتون یک برند معروف تولید کننده مکمل های مولتی ویتامین است. محصولات آن با استفاده از فرمول سوئیسی ایجاد شده است. آنها مکمل های مولتی ویتامین را برای مردان، زنان، کودکان و ورزشکاران و غیر ورزشکاران تولید می کنند تا پتانسیل واقعی خود را برای لذت بردن از زندگی با کیفیت و موثر کشف کنند. با استفاده از منبع انرژی بی پایان با ویتامین فارماتون، یک زندگی فعال داشته باشید.

قرص فارماتون آلمانی یک مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی روزانه است که حاوی ویتامین های B1، B2 و B3 است که هر کدام به آزادسازی انرژی از غذا کمک می کنند. همچنین آهن و روی را فراهم می کند که هر کدام به عملکرد شناختی طبیعی کمک می کنند. علاوه بر این، ویتامین های B2، B3، B6 و B12 را دارد که هر کدام به کاهش خستگی و خستگی کمک می کنند. علاوه بر این، این مکمل حاوی ویتامین A و بیوتین است که برای پوست و مو و ناخن بسیار ضروری است. برای خرید قرص فارماتون اصل آلمانب می‌توانید از داروخانه آنلاین در سالیت حال اقدام به خرید کنید.

خرید قرص فارماتون سوئیسی

مقدار توصیه شده روزانه یک کپسول همراه با غذا ترجیحاً در وعده صبحانه مصرف می شود. قرص فارماتون اصل برای بیماران دیابتی و پرفشاری خون مناسب است. فارماتون حاوی مجموعه وسیعی از ویتامین های مهم برای سلامت بدن ما است. ویتامین ها برای رشد سلولی، خون سازی، عملکرد صحیح سیستم عصبی و کمک به پیشگیری از بیماری ها حیاتی هستند. مواد معدنی مواد معدنی عملکردهای متفاوتی برای بدن انسان دارند. بدون این عناصر، متابولیسم – عملکردی که به سلول‌ها، در میان چیزهای دیگر، اجازه تولید انرژی را می‌دهد – به سادگی کار نمی‌کند.

غذای ما حاوی مواد معدنی است که گیاهان و حیوانات از خاک جذب می شوند. قرص فارماتون خارجی حاوی برخی مواد معدنی کلیدی است که می تواند به تعادل و سلامت کلی شما کمک کند. برای خرید قرص فارماتون سوئیسی می‌توانید درخواست خود را از داروخانه آنلاین حال ثبت کنید و منتظر استعلام قیمت باشید.

خرید قرص فارماتون اصل

تفاوت قرص فارماتون آلمانی و سوئیسی

بسیاری از افراد به دنبال قرص فارماتون اصل هستند و عده ای آن را آلمانی و برخی دیگر آن را سوئیسی می‌دانند؛ اما نکته اصلی این است که نوع قرص فارماتوناصل برای کشور سوئیس است اما نوع آلمانی آن نیز هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا همان کار را در بدن انجام می‌دهد. حتی اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، قرص فارماتون ایرانی هم می‌تواند کار قرص فارماتون اصل یا خارجی را انجام دهد اما شاید نوع خارجی آن کمی بهتر باشد یا در بدن برخی افراد بهتر اثر می‌کند.

با این تفاسیر، برای خرید قرص فارماتون اصل به فکر آلمانی یا سوئیسی بودن آن نباشید زیرا تفاوتی در آنها وجود ندارد و ویتامین های داخل آنها مشابه هم است.

قیمت قرص فارماتون اصل

قرص فارماتون خارجی بسته به این که محصول کدام کشور و از چه برندی باشد، قیمت متفاوتی دارد. شما در حال حاضر برای خرید یک بسته قرص فارماتون اصل باید مبلغی بیش از 300 هزار تومان را در نظر بگیرید که برای تعیین قیمت دقیق می‌توانید از داروخانه آنلاین مجموعه حال اقدام به استعلام دارو و قیمت آن کرده و در صورت تمایل خرید را انجام دهید. البته ممکن است با توجه به نوسان قیمت ارز و کمیاب شدن این قرص اگر بخواهید به صورت حضوری از داروخانه ها قرص فارماتون خارجی را پیدا کرده و خریداری کنید، کمی با مشکل مواجه شوید زیرا فروش قرص فارماتون اصل با توجه به تحریم ها با محدودیت های بیشتری نیز مواجه شده است. پس بهترین راه برای تشخیص قیمت قرص فارماتون اصل و خرید آن استفاده از روش اینترنتی است.

قیمت قرص فارماتون اصل

قیمت قرص فارماتون ایرانی

قرص فارماتون ایرانی یا فارماژلیتان با این که کیفیت مورد قبولی در مقایسه با نوع خارجی آن دارد، اما از نظر قیمت متفاوت است. شما برای خرید یک بسته از این قرص در حال حاضر، مبلغی بیش از 100 هزار تومان پرداخت می‌کنید که کم‌تر از مبلغ پرداختی برای خرید یک بسته قرص فارماتون خارجی است. اگر در مورد خرید این قرص تردید دارید، بهتر است با کارشناس این حوزه یعنی با مشاوره دارویی آنلاین مشورت کنید. پزشک بر اساس نیاز بدن شما می‌تواند تشخیص دهد که کدام‌ یک از انواع این دارو برای بهبود وضعیت و کاهش علائم شما موثرتر خواهد بود.

قیمت قرص فارماتون ۳۰ عددی

بررسی قیمت قرص فارماتون اصل در داروخانه‌های مختلف نشان می‌دهد که قیمت قرص فارماتون خارجی ۳۰ عددی بیش از 200 هزار تومان می‌باشد. اما اثرات آن بسیار خوب و قابل قبول است. البته ممکن است این قیمت در توزیع بعدی دارو و یا افزایش قیمت ارز در داروخانه با افزایش مواجه شود. ضمنا کشور تولید کننده دارو هم بر قیمت نهایی فروش آن تاثیر دارد و ممکن است قیمت را افزایش یا کاهش دهد. به هر صورت برای تعیین قیمت نهایی می‌توانید آن را از داروخانه آنلاین حال استعلام و یا خریداری کنید.

خرید قرص فارماتون اصل

قیمت قرص فارماتون ۱۰۰ عددی خارجی

قرص فارماتون در حال حاضر جزو داروهای کمیاب داروخانه‌ها است و به همین دلیل، قیمت آن در بازار نوسان شدیدی دارد. با این حال مطابق برآوردها، قیمت یک بسته ۱۰۰ عددی قرص فارماتون اصل سوئیسی بیش از 500 هزار تومان است که این قیمت می‌تواند با توجه به قیمت دلار و نوسانات ارز، بیشتر نیز شده باشد پس هرچه زودتر برای خرید قرص فارماتون سوئیسی اقدام کنید بهتر است. برخی از قرص های فارماتون اصل، محصول مشترک انگلیس سوئیس هستند که آن هم کاملا تایید شده می‌باشد. اگر می‌خواهید بدانید که بیمه خدمات درمانی یا بیمه تکمیلی شما خرید قرص فارماتون اصل را پوشش می‌دهد یا نه می‌توانید آن را از یک داروخانه سوال کنید. اما به طور کلی داروهای ویتامین و یا مولتی ویتامین معمولا پوشش بیمه‌ای ندارند.

نحوه عملکرد قرص فارماتون خارجی در بدن

بدن انسان به تدریج و با بالارفتن سن دچار افت قوای جسمی و ذهنی می‌شود. از سوی دیگر افرادی که از رژیم‌های غذایی خاص مثل رژیم لاغری، گیاهخواری و… پیروی می‌کنند، ممکن است دچار کمبود برخی از مواد مغذی مورد نیاز بدن شوند. این کمبود عوارض مختلفی در بلندمدت و کوتاه‌مدت به دنبال خواهد داشت. قرص فارماتون خارجی با هدف جبران کمبود مواد مغذی ضروری بدن تولید و تجویز می‌شود.

در واقع قرص فارماتون، تمام نیازهای روزانه بدن بزرگسالان به ویتامین‌ها و مواد معدنی را تامین می‌کند. در نتیجه علائمی از جمله حواس‌پرتی، خستگی، ضعف و بی‌حالی برطرف می‌شود. علاوه بر این، تعادل بین مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن باعث بهبود عملکرد اندام‌ها و ارگان‌های مختلف می‌شود که نتیجه آن، افزایش شادابی و احساس تندرستی و سلامتی عمومی بدن خواهد بود. ضمن اینکه می‌توانید بهترین مکمل برای افزایش وزن را در این مطلب بشناسید

ویتامین های فارماتون

ویتامین های تشکیل دهنده قرص فارماتون

قرص فارماتون اصل سطوح انرژی را در طول روز متعادل می کند و خستگی روزانه را کاهش می‌دهد و در نتیجه عملکرد فیزیکی و ذهنی را بهبود می بخشد. هر یک قرص pharmaton شامل ویتامین های زیر است که مصرف آن می‌تواند تمامی ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن را تامین کند.

Soy Lecithin powder 100 mg **
Standardised Panax ginseng extract G115* 40 mg **
Vitamin A 800 μg RE 100%
Vitamin D 5 μg 100%
Vitamin E 12 mg α-TE 100%
Vitamin C 60 mg 75%
Thiamin 1.1 mg 100%
Riboflavin 1.4 mg 100%
Niacin 16.13 mg 101%
Vitamin B6 1.4 mg 100%
Folic acid 200 μg 100%
Vitamin B12 2.5 μg 100%
Biotin 50 μg 100%
Calcium 120 mg 15%
Iron 10.5 mg 75%
Zinc 1.5 mg 15%
Copper 1 mg 100%
Manganese 2 mg 100%
Selenium 55 μg 100%

افرادی که نباید قرص فارماتون مصرف کنند

قبل از استفاده از قرص فارماتون حتما لیست داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید، شامل همه داروهای تجویزی، بدون نسخه، مکمل‌های خوراکی و گیاهی، سابقه هر نوع حساسیت، جراحی و بیماری‌های فعلی و قبلی خود را به پزشک ارائه دهید. پزشک با توجه به وضعیت بیمار، مصرف این دارو را برای او در دوزهای مشخص تجویز می‌کند. برخی افراد نمی‌توانند به هیچ عنوان از فارماتون استفاده کنند. این افراد دارای یکی از شرایط زیر هستند:

  • کسانی که از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنند
  • بیمارانی که از آنتی بیوتیک‌های تتراسایکلین مثل داکسی سایکلین استفاده می‌کنند
  • افرادی که در حال حاضر هر نوع مکمل ویتامین یا مواد معدنی مصرف می‌کنند یا برخی از املاح و ویتامین‌ها مثل آهن و ویتامین A و… در بدن آن‌ها بیش از حد است
  • افرادی که سابقه آلرژي به ترکیبات این دارو، اسهال، مشکلات روده یا معده، پرکاری تیروئید، نارسایی کلیوی، بیماری مرتبط با هیپرکلسمی و سارکوئیدوز دارند
  • کسانی که در حال حاضر زخم معده فعال، درماتیت حاد، انفارکتوس حاد میوکارد و اگزمای حاد و اختلال خونریزی دارند
  • افراد دچار مشکلات تنفسی
  • مبتلایان به آریتمی‌های قلبی
  • کسانی که در مرحله بارداری یا شیردهی قرار دارند باید پیش از مصرف فارماتون خارجی حتما با دکتر زنان آنلاین مشورت کنند. برخی از پزشکان معتقدند مصرف این قرص در نخستین ماه‌های بارداری مجاز نیست

فارماتون در بارداری

تداخلات دارویی با قرص فارماتون اصل

در برخی موارد به دلیل استفاده همزمان داروی فارماتون با داروهای دیگر تجویزی یا بدون نسخه، اثربخشی این دارو تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این کار ممکن است عوارض جانبی دارو را افزایش دهد یا باعث اختلال در عملکرد آن شود. به همین دلیل باید درباره کلیه داروها، مکمل‌ها و ویتامین‌های مصرفی خود به پزشک اطلاع دهید. محققان اعلام کرده‌اند که قرص فارماتون اصل به طور ویژه با داروها و محصولات زیر تداخل دارد:

  • الکل
  • آملودیپین
  • آمیودارون
  • اسید اسکوربیک (مکمل‌های ویتامین C)
  • تری اکسید آرسنیک
  • قرص‌های ضدبارداری (همه راه های جلوگیری از بارداری را در این مطلب بخوانید)
  • باربیتورات‌ها
  • کلسیم گلوکونات
  • کافئین
  • کاربامازپین (درباره تشنج در کودکان و کاربردکاربامازپین بیشتر بدانید)

نحوه تشخیص قرص فارماتون اصل از نوع تقلبی

برای تشخصی قرص فارماتون اصل از نوع تقلبی باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول نوع بسته بندی، جنس کاغذ و نوع فونت های نوشته شده است که باید دقیقا مشابه قرص فارماتون خارجی باشد یعنی رنگ چاپ بسته بندی نیز باید شفاف بوده و رنگ پریده نباشد. بسته بندی باید کد IRC داشته باشد تا بتوان اصل بودن آن را استعلام کرد. خود قرص فارماتون باید بدون ترک بوده و خیلی نرم نباشد و تغییر رنگ نیز نداشته باشد.

نکته پایانی درباره قرص فارماتون خارجی

اگرچه تهیه و مصرف بیش‌تر مکمل‌ها در کشورهای مختلف نیازی به نسخه پزشک ندارد، اما توصیه ما به شما این است که حتما پیش از تهیه و مصرف این داروها با یک پزشک مشورت کنید تا از تداخلات دارویی و عوارض جدی آن‌ها جلوگیری شود. قرص فارماتون اصل یکی از بهترین و کامل‌ترین مکمل‌های خوراکی است که شما می‌توانید آن را همین حال از داروخانه آنلاین حال تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر هم می‌توانید از مشاوره دارویی آنلاین راهنمایی بگیرید.

 

“مراقبت از سلامت فردی یک امر مهم انسانیست، زیرا بر فرصت‌های ما برای پیگیری اهداف زندگی تأثیر مستقیم دارد؛ درد و رنج را کاهش داده و شرایط مورد نیاز برای برنامه ریزی درباره آینده را فراهم می‌کند. «حال» با شعار حال خوب برای همه شکل گرفت تا خدمات پزشکی به شکلی کامل و جامع در اختیار همه افراد قرار بگیرد”

منابع

pillintrip.com

drugs.com

tabletwise.netm

rxwiki.com

medthority.com

 

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

امیر امیری

1 ماه پیش

سلام وقت بخیر ژریاتریک فارماتون اصل و میخوام اما تهران زندگی نمیکنم مشهد هستم چجوری میتونم اصل و تهیه کنم و سوال دوم چجوری اصل و تقلبی و از هم تشخص بدم
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

1 ماه پیش

سلام و وقت بخیر برای تشخیص دارو اصل از تقلبی بررسی بسته بندی محصول و هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت رو حتما باید بررسی کنید.
پاسخ دهید
0

داود بهشتی

1 ماه پیش

وقت بخیر برای ثبت اقدام کردم نسخه می‌خواهد ومن ندارم چکار کنم با تشکر
پاسخ دهید
0

1 ماه پیش

سلام خسته‌ نباشید ببخشید قرص فارماتون میل جنسی میبره بالا یانه پیامک کنید مرسی
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

1 ماه پیش

سلام و وقت بخیر برخی از تحقیقات نشان دادن که قرص فارماتون ممکن هست برای بهبود عملکرد جنسی و افزایش لذت جنسی در برخی افراد مفید باشه. قبل از مصرف هرگونه دارویی حتما با داروساز و یا دکتر متخصص تون مشاوره داشته باشید.
پاسخ دهید
0

کارشناس حال

1 ماه پیش

سلام وقت شما بخیر برخی از تحقیقات نشان دادن که قرص فارماتون ممکن است برای بهبود عملکرد جنسی و افزایش لذت جنسی در برخی افراد مفید باشد.
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات