جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play

خرید قرص رینفولتیل / قیمت و نحوه مصرف رینفولتیل برای ریزش مو

خرید قرص رینفولتیل
تاریخ بروزرسانی : ۲۴ تیر

با تخفیف مشاوره آنلاین بگیر
OFF15

در اولین مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی 15 درصد تخفیف بگیر

دریافت مشاوره آنلاین

خرید قرص رینفولتیل یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش موی هورمونی و غیرهورمونی در زنان و مردان است. ترکیبات به کار رفته در این مکمل فقط به کاهش ریزش مو کمک نمی‌کنند؛ بلکه منجر به تقویت پیاز مو و بهبود رشد و ضخامت‌ موهای ضعیف هم می‌شوند. به نظر می‌رسد مصرف همزمان این قرص با شامپو و ویال‌های ضدریزش رینفولتیل باعث افزایش اثربخشی آن خواهد شد. درباره بهترین شامپو برای ریزش مو این مطلب را بخوانید.

به هر حال این قرص یک مکمل گیاهی و طبیعی است که می‌تواند در سلامت عمومی بدن به ویژه پوست سر و موها نقش داشته باشد. شما برای مصرف مکمل‌ها ملزم به مشورت با پزشک نیستید؛ اما توصیه می‌شود برای پیشگیری از مشکلات احتمالی مثل مسمومیت، تداخل دارویی و… پیش از خرید قرص رینفولتیل یا مکمل از یک مشاور دارویی یا پزشک راهنمایی بگیرید. این مقاله شما را با ویژگی‌ها و خواص قرص rinfoltil آشنا می‌کند و به شما می‌گوید که چطور قرص رینفولتیل منجر به جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

 


تصویر خدمات اقساطی
ثبت درخواست

قرص رینفولتیل چیست

قرص رینفولتیل نوعی مکمل گیاهی بر پایه عصاره‌ به دست‌آمده از گیاهان مختلف، اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم و ضروری برای رشد موها است. این مکمل به رشد فیزیولوژیکی مو به ویژه در بخش‌هایی از پوست سر که تارهای موی آن در معرض نازک‌شدن قرار گرفته‌اند، کمک می‌کند.

علاوه بر این، خواص آنتی اکسیدانی قرص رینفولتیل از سلول‌های پوست سر در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. مجموع ترکیبات به کار رفته در قرص رینفولتیل آن را به یک محصول ایده‌آل جهت تامین مواد لازم برای تقویت فولیکول‌ها و رشد بهتر موها، کراتینه‌کردن مو، تقویت پیاز مو، کاهش چربی پوست سر و محافظت از آن تبدیل کرده است.

نحوه مصرف قرص رینفولتیل

هر جعبه قرص رینفولتیل که از داروخانه تهیه می‌کنید، حاوی ۴ بسته ۱۵ عددی از قرص رینفولتیل است که برای مصرف ۱۵ روز در نظر گرفته می‌شود. شما هر روز باید ۴ عدد رینفولتیل مصرف کنید. میزان مصرف در برخی از منابع، ۴ عدد قبل از ناهار ذکر شده است. اما پزشکان پیشنهاد می‌کنند که برای جذب بهتر دارو و اثربخشی موثرتر، بهتر است آن را در دو نوبت و هر بار به صورت دو قرص همزمان مصرف کنید.

بهترین روش مصرف پس از خرید قرص رینفولتیل این است که هر بار، نیم ساعت پیش از صرف ناهار و شام (یا صبح و ظهر)، دو عدد از آن را با یک لیوان پر آب میل کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. گاهی پزشکان با توجه به شرایط افراد مصرف یک عدد از قرص رینفولتیل را به صورت روزانه تجویز می‌کنند. معمولا دوره مصرف مناسب این قرص دو تا سه ماه است. اگر قصد دارید آن را برای یک دوره طولانی‌تر مصرف کنید، حتما با دکتر پوست آنلاین مشورت کنید.

قرص رینفولتیل

ترکیبات قرص رینفولتیل

قرص لینفولتیل حاوی عصاره‌های گیاهی و گروهی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که ترکیب آن‌ها، توانسته به تولید یک محصول کاربردی برای رشد موها و پیشگیری از ریزش موها منجر شود. ترکیبات اصلی به کار رفته در قرص رینفولتیل عبارتند از:

عصاره خشک سرنوآ

این عصاره از گیاه سرنوآ یا Saw Palmetto که در فارسی به آن نخل اره‌ای می‌گویند، به دست می‌آید. محققان معتقدند که ترکیبات موجود در عصاره این گیاه می‌تواند به تقویت پیاز مو، تنظیم ترشح چربی از پوست سر و جلوگیری از ریزش مو کمک کند. استفاده از این گیاه برای درمان ریزش مو از زمانی شروع شد که محققان متوجه شدند مواد موثره موجود در آن می‌تواند مانع از تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون شود که از اصلی‌ترین عوامل ریزش مو است.

عصاره خشک چای سبز بدون کافئین

چای سبز یکی از بهترین خوراکی‌هایی است که می‌توانید برای حفظ سلامت عمومی بدن مصرف کنید. عصاره این گیاه که در قرص رینفولتیل وجود دارد، مانع از افزایش تولید دی هیدروتستوسترون به عنوان یکی از عوامل ریزش مو می‎شود. خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آن هم نقش موثری در تقویت رشد موها و بهبود سلامت آن‌ها خواهد داشت.

بیوتین قرص رینفولتیل

بیوتین یکی از انواع ویتامین‌های خانواده B ‌است که به آن ویتامین B7 یا H هم گفته می‌شود. این ویتامین یکی از مهم‌ترین مواد مورد نیاز بدن برای تقویت و سلامت موها و ناخن‌های افراد است و وجود مقدار کافی از آن در بدن مانع از ریزش مو و رشد ضعیف موها خواهد شد.

عصاره چای خشک

کلسیم پانتوتنات

کلسیم پانتوتنات یا ویتامین B5 ویتامینی است که از کمبود اسید پانتوتنیک در بدن جلوگیری می‌کند. کمبود این ماده یکی از عوامل موثر در ریزش مو، ضعف ریشه مو و سفیدشدن زودهنگام موها است.

ویتامین C

حتما می‌دانید که مصرف ویتامین C چقدر برای حفظ سلامت عمومی بدن مفید است. اما آیا می‌دانستید که دریافت ویتامین C‌ کافی در روز می‌تواند به پیشگیری از ریزش مو هم کمک کند؟ ویتامین C یک ویتامین کلاژن‌ساز است. این ماده به حفظ سلامت پوست بدن، سر و موها کمک می‌کند و با خواص آنتی اکسیدانی خود، مانع از استرس اکسیداتیو و ریزش موی ناشی از آن می‌شود.

ال لیزین

ال لیزین یکی از آمینواسیدهای ضروری بدن است که بدن قادر به ساخت آن نیست. بنابراین انسان باید مقدار کافی آن را از طریق منابع خوراکی و مکمل‌ها دریافت کند. این اسید آمینه به تقویت کلاژن‌سازی در بدن کمک می‌کند و یکی از فواید بی‌شمار آن، جلوگیری از ریزش مو یا کاهش آن است.

ال سیستئین

این ماده یکی از اسید آمینه‌های مورد نیاز بدن از نوع نیمه ضروری است که به عنوان یک بلوک ساختمانی پروتئینی عمل می‌کند و در فرآیندهای بیولوژیکی بدن نقش اساسی دارد. عدم وجود آن مانع از کلاژن‌سازی مناسب می‌شود و در رشد موها و ناخن‌ها اثر منفی خواهد داشت. از سوی دیگر این اسید آمینه به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی مانع از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌‎های پوست سر می‌شود.

نیکوتین آمید در قرص رینفولتیل

نیکوتین آمید یا نیاسین آمید یکی از اشکال ویتامین B3 است که نقش مهمی در جلوگیری از برخی از مشکلات پوستی دارد. مصرف مقدار کافی از این ویتامین دارای اثرات حفاظتی بر موها است و مانع از آسیب به موها یا ریزش آن‌ها می‌شود.

خرید قرص رینفولتیل

روی

زینک یا روی یکی از مهم‌ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان است که باید از طریق رژیم غذایی یا مصرف مکمل‌ها تامین شود. این یک عنصر ضروری برای رشد و نمو است و به ساخت پروتئین‌ها کمک می‌کند. کمبود روی به عنوان یکی از دلایل ریزش مو در افراد شناخته می‌شود. بنابراین وجود این ماده در قرص لینفولتیل می‌تواند نقش مهمی در تقویت رشد موها و جلوگیری از ریزش آن‌ها داشته باشد. روی یکی از مواد تشکیل دهنده قرص رینفولتیل است.

سلنیوم

سلنیوم یکی از املاح معدنی است که نقش شگفت‌انگیزی در تقویت فولیکول‌های مو دارد. در نتیجه مصرف مقدار کافی از آن می‌تواند از تضعیف ریشه موها جلوگیری کند و با تقویت پیاز مو، منجر به رشد بهتر موها و استحکام آن‌ها شود. از سوی دیگر این ماده معدنی می‌تواند اثرات منفی رادیکال‌های آزاد در بدن را خنثی کند و در سلامت بخش‌های مختلف بدن از جمله موها نقش داشته باشد.

مس

کمبود مس نقش مستقیمی بر رشد موها و سفیدشدن زودهنگام آن‌ها دارد. افرادی که دچار کمبود مس هستند، اغلب موهایی آسیب‌پذیر و ضعیف دارند. مصرف قرص لینفولتیل با تامین مس مورد نیاز بدن می‌تواند در پیشگیری از کمبود آن و تقویت رشد موها نقش داشته باشد.

فواید بیوتین در قرص رینفولتیل

کلمه “بیوتین” از کلمه یونانی باستان “biotos” گرفته شده است که به معنای “زندگی” یا “رزق و روزی” است. ویتامین های B و به طور خاص بیوتین به سلامت پوست، مو، چشم، کبد و سیستم عصبی کمک می کند. بیوتین همچنین یک ماده مغذی مهم در دوران بارداری است، زیرا برای رشد جنین مهم است.

بین 30 تا 100 میکروگرم (mcg) بیوتین در روز اغلب برای نوجوانان و بزرگسالان توصیه می شود. از آنجایی که محلول در آب است، بیوتین اضافی هنگام ادرار کردن به سادگی از بدن شما عبور می کند. در حالی که اکثر مردم می توانند مکمل های بیوتین را مدیریت کنند، برخی از افراد عوارض جانبی خفیفی مانند حالت تهوع و مشکلات گوارشی را گزارش می کنند. هیچ علامت شناخته شده ای در ارتباط با بیوتین بیش از حد وجود ندارد. این ویتامین در قرص رینفول موجود است و می‌توانید با خرید قرص رینفولتیل بیوتین مورد نیاز بدن را تامین کنید.

مراحل خرید قرص رینفولتیل از داروخانه آنلاین

از مزایای خرید از درمان زودانزالی مردان یا بخش سلامت در اپلیکیشن آپ این است که این دارو اصل بوده و به سرعت به دستتان خواهد رسید. برای خرید قرص رینفولتیل ایتدا از لینک مشخص شده درخواست خود را ثبت کنید. در کمتر از نیم ساعت پیامکی برای شما ارسال شده و وضعیت زمان تحویل و یا موجودی دارو را به شما گزارش می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید مبلغ را پرداخت کرده و قرص رینفولتیل را به صورت آنلاین خریداری کنید. در این روش از تمام داروخانه های اطراف شما استعلام شدهو نیازی به گشتن در داروخانه ها نخواهید داشت.

کارهایی که قرص رینفولتیل انجام می‌دهد

اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاری که قرص rinfoltil انجام می‌دهد، مهارکردن ردوکتاز ۵-آلفا است که این کار باعث کاهش امکان تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون می‌شود. هرچه شانس تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون در زنان و مردان افزایش یابد، احتمال ریزش مو در آن‌ها بیش‌تر خواهد بود؛ چون این ماده با اتصال به گیرنده‌های فولیکول، منجر به کاهش آن‌ها می‌شود.

با خرید قرص رینفولتیل و کنترل این تغییرات به خوبی می‌تواند باعث جلوگیری از ریزش مو شود. از سوی دیگر، آمینواسیدهای موجود در قرص رینفولتیل، ماده خامی برای تولید پروتئین‌هایی مثل کراتین می‌سازند که ماده اصلی تشکیل‌دهنده مو است. علاوه بر این ترکیبات، مس و سلنیوم موجود در این قرص هم دارای فعالیت آنتی اکسیدانی قوی است و از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. بیوتین، روی و سایر ترکیبات موجود در آن هم محافظت‌کننده پوست سر به حساب می‌آیند.  به طور کلی کارهایی که قرص rinfoltil انجام می‌دهد عبارتند از:

  • تامین مواد مغذی مورد نیاز پیاز مو برای رشد بهتر
  • کمک به سلامت موها از طریق بهره‌مندی از خواص آنتی اکسیدانی
  • اثرات محافظتی و تقویت کننده برای مو و پوست سر
  • فعال‌کردن رشد مجدد موها و افزایش ضخامت آن‌ها
  • جلوگیری از تضعیف پیاز مو و ریزش موها

قرص rinfoltil

قیمت قرص رینفولتیل

قرص رینفولتیل اصل موجود در داروخانه‌های معتبر کشور، ساخت شرکت فارمالایف ایتالیا است و به عنوان یک مکمل ضدریزش و تقویت‌کننده مو به فروش می‌رسد. در حال حاضر شما می‌توانید هر بسته شصت عددی از این قرص را با مبلغ حدود ۸۹۰ هزار تومان تهیه کنید. البته با توجه به نوسان قیمت ارز ممکن است عرضه مجدد این محصول در بازار با افزایش قیمت مواجه شود. لازم به ذکر است که هر بسته شصت عددی قرص رینفولتیل برای مدت ۱۵ روز در نظر گرفته می‌شود و شما باید برای رسیدن به بهترین نتیجه، روزانه ۴ عدد از این قرص را در دو نوبت مصرف کنید.

خرید قرص رینفولتیل

اگر به داروخانه معتبر دسترسی ندارید یا امکان مراجعه حضوری برای خرید قرص رینفولتیل برای شما فراهم نیست، می‌توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. خرید دارو از داروخانه آنلاین حال یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه داروها و مکمل‌های مورد نیاز از داروخانه‌های معتبر است.

شما پس از ثبت درخواست قرص رینفولتیل در این سامانه و استعلام آن در کمتر از نیم ساعت، می‌توانید پس از پرداخت، آن را همان روز درب منزل تحویل بگیرید. شما می‌توانید با این روش خرید قرص رینفولتیل از کیفیت محصول تهیه شده کاملا اطمینان داشته باشید و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به داروخانه، آن را به سرعت دریافت کنید.

خرید اینترنتی قرص رینفولتیل

موارد منع مصرف قرص رینفولتیل

توصیه می‌شود که از حرید قرص رینفولتیل و مصرف خودسرانه قرص آن در دوران بارداری، شیردهی و برای مصرف روزانه سالمندان و کودکان زیر ۱۴ سال خودداری کنید و حتما پیش از مصرف، با یک پزشک یا مشاور دارویی مشورت کنید. مصرف طولانی مدت این قرص برای کسانی که به بیماری‌های حاد یا مزمن خاص دچار هستند مناسب نیست و کسانی که می‌خواهند از آن برای دوره مصرف بیش از ۲ ماه استفاده کنند، حتما باید از راهنمایی پزشک استفاده کنند.

فراموش نکنید قرص رینفولتیل یک مکمل است و نمی‌تواند برای درمان و پیشگیری از بیماری‌ها یا جایگزین‌کردن یک رژیم مناسب به کار گرفته شود. ضمنا مصرف همزمان این قرص با مولتی ویتامین‌ها یا هر نوع مکمل‌های خوراکی دیگر می‌تواند منجر به دریافت بیش از نیاز روزانه این ویتامین‌ها و مواد معدنی شود. پس در صورتی که از مکمل دیگری استفاده می‌کنید، پیش از مصرف حتما در مورد آن به پزشک خود اطلاعات دهید.

فواید خرید قرص رینفولتیل

  • رشد بافت مو
  • افزایش رشد پیاز مو
  • تقویت مو و کاهش ریزش آن
  • تقویت موهای ضعیف

خرید قرص رینفولتیل

دوره مصرف قرص رینفولتیل فارما لایف

پزشکان مناسب‌ترین دوره مصرف قرص رینفولتیل فارما لایف را دو تا سه ماه می‌دانند. ممکن است برخی افراد بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از شروع مصرف قرص، متوجه تغییرات چشم‌گیر آن در کاهش ریزش مو و رشد مجدد موها شوند. با این حال بهتر است دوره تجویزشده را کامل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در صورت تمایل به مصرف قرص رینفولتیل برای مدت زمانی بیش از دوره توصیه شده، لازم است حتما از مشورت دکتر پوست آنلاین خود استفاده کنید. مصرف بلندمدت آن به ویژه برای برخی از بیماران مجاز نیست و ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی آن‌ها شود.

عوارض قرص رینفولتیل چیست

تاکنون هیچ نوع عارضه جانبی جدی ناشی از خرید قرص رینفولتیل و مصرف آن ثبت نشده است. به نظر می‌رسد مصرف آن در افرادی که مقدار مجاز دارو را به صورت منظم مصرف می‌کنند و به صورت خودسرانه اقدام به تغییر دوز یا قطع آن نمی‌کنند، کاملا ایمن و مفید باشد. از آن‌جا که بسیاری از زنان پس از زایمان و در دوران شیردهی با ریزش موی شدید مواجه می‌شوند، ممکن است اقدام به مصرف خودسرانه این قرص کنند.

مصرف قرص رینفولتیل توسط زنان باردار و شیرده ممکن است با عوارض جانبی برای زنان، جنین یا نوزاد آن‌ها همراه باشد. توصیه می‌شود مصرف قرص رینفولتیل برای درمان ریزش موی ناشی از زایمان و شیردهی را به بعد از پایان دوره شیردهی موکول کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

شیردهی مادر

بهترین متخصص برای تجویز قرص رینفولتیل

ریزش مو یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افراد زیادی در هر سن و سالی است. دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد که پزشکان با توجه به علل آن، راهکارهای متفاوتی برای درمان ریزش مو در نظر می‌گیرند. مصرف مکمل‌های خوراکی یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای پیشگیری و درمان ریزش مو و تقویت موها است که با وجود ایمن‌بودن، بهتر است با مشورت پزشک انجام شود. یک دکتر پوست آنلاین می‌تواند به کلیه سوالات شما در مورد خرید قرص رینفولتیل برای درمان ریزش مو پاسخ دهد و راهنمای شما برای این کار باشد.

“مراقبت از سلامت فردی یک امر مهم انسانیست، زیرا بر فرصت‌های ما برای پیگیری اهداف زندگی تأثیر مستقیم دارد؛ درد و رنج را کاهش داده و شرایط مورد نیاز برای برنامه ریزی درباره آینده را فراهم می‌کند. «حال» با شعار حال خوب برای همه شکل گرفت تا خدمات پزشکی به شکلی کامل و جامع در اختیار همه افراد قرار بگیرد”

 

منابع

pharmaliferesearch.com

farmamica.com

pharmacyloreto.com

iafstore.com

 

سوالات متداول

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

فاطمه

1 سال پیش

سلام من یک ماهه رینفولتیل میخورم ریزش موهام خیلی شدیدتر از قبل شده ادامه بدم یا قطعش کنم
پاسخ دهید
0

ادمین

1 سال پیش

اگر پزشکتون تجویز کرده که ادامه بدید و در صورتی که تمایل دارید با پزشکان متخصص پوست و مو در مجموعه ما هم گفتگو کنید تا راهنماییتون کنن https://haal.ir/online-medical-advice/dermatologist/
پاسخ دهید
0

مدیریت سایت

11 ماه پیش

سلام و وقت بخیر برای بررسی دقیق تر بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو حتما مشورت داشته باشید. از طریق لینک زیر میتوانید با متخصصان پوست و مو آنلاین مجموعه حال ارتباط برقرار کنید. https://haal.ir/pwa/consultation/medical/103
پاسخ دهید
0

جستجو

جدیدترین مقالات