جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play
غذاهای کم کالری
۳۰ تا از غذاهای کم کالری برای کاهش وزن

غذاهای کم کالری یک گزینه ضروری برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب هستند. گنجاندن انواع غذاهایی با کالری کم در رژیم غذایی می‌تواند یک بشقاب رنگارنگ را ایجاد کند، جذابیت بصری را افزایش داده و تجربه خوردن را لذت بخش تر کند. علاوه بر این، غذاهای کم کالری را می توانید به روش‌های خلاقانه مختلفی با غذاهای خوشمزه ترکیب کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

میلاد توکلی
رژیم مدیترانه ای به سبک ایرانی
رژیم مدیترانه ای به سبک ایرانی سفری به سمت سلامتی

رژیم مدیترانه ای به سبک ایرانی یک سنت آشپزی غنی و متنوع است که طعم ها و مواد تشکیل دهنده ایران و منطقه مدیترانه را در هم آمیخته است. این الگوی غذایی بر مصرف غذاهای کامل مانند میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل و دانه ها تاکید می کند، در حالی که مصرف غذاهای فرآوری شده، غلات تصفیه شده و قندهای افزوده را محدود می کند. رژیم مدیترانه ای رویکردی جامع برای تغذیه بدن و افزایش طول عمر را به طرفدارانش ارائه می‌کند.

میلاد توکلی
رژیم غذایی نقرس
بهرین خوراکی ها برای رژیم غذایی نقرس

در حالی که دارو می تواند به کاهش علائم نقرس کمک کند، رژیم غذایی نقرس نیز نقش مهمی در پیشگیری از حملات این بیماری و بهبود آن ایفا می کند. هدف این مقاله ارائه یک درک عمیق از رژیم غذایی توصیه شده برای بیماران نقرس و محدود کردن غذاهای نامناسب است. با انتخاب های غذاهای مناسب می‌توانید در شکست این بیماری موفق باشید.

میلاد توکلی
دوران پریودی چی بخوریم
دوران پریودی چی بخوریم و چی نخوریم

اینکه در در دوران پریودی چی بخوریم یک راه برای مقابله با دردهای قاعدگی و نوسانات هورمونی است که برای بسیاری از زنان یک تجربه چالش برانگیز می‌باشد. در طول این مدت، توجه به انتخاب های غذایی ضروری است، زیرا برخی غذاها می توانند به کاهش علائم کمک کرده و برخی دیگر آن را تشدید می‌کنند.

میلاد توکلی
رژیم چهل روزه برای بلغمی ها
رژیم چهل روزه برای بلغمی ها

مزاج بلغمی، یکی از چهار مزاج اولیه در پزشکی یونان باستان است که بر وضعیت روانی و عاطفی فرد تأثیر می گذارد. افراد دارای خلق و خوی بلغمی اغلب آرام، خونسرد و راحت توصیف می شوند و همزمان بدنی با نفخ زیاد و دهانی ترش را دارند. ذر این مقاله درباره رژیم چهل روزه برای بلغمی ها و آنچه باید بخورند توضیحات کاملی داده شده است.

میلاد توکلی
برای رفلاکس معده چه بخوریم
برای رفلاکس معده چه بخوریم و چه نخوریم!

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها انسانی هستید که از رفلاکس معده رنج می‌برید،احتمالا به دنبال پاسخ به این سوال هستید که برای رفلاکس معده چه بخوریم. در واقع خوردن غذاهای مناسب یکی از موثرترین راه ها برای خاموش کردن آتش معده و آرام کردن مری تحریک شده شماست. بنابراین دانستن و شناختن غذاهای مناسب برای رفلاکس برای شما بسیار ضروری است. اگر مدت زیادی است که با این مشکل مواجه هستید، حتما با دکتر گوارش آنلاین مشورت کرده و بهترین درمان را دریافت کنید.

میلاد توکلی
برای رفع یبوست چی بخوریم
برای درمان سریع یبوست چی بخوریم

یبوست یکی از مشکلات بسیار جدی برای بزرگسالان و حتی کودکان است که در صورت عدم درمان می‌تواند مشکل آفرین باشد. به همین جهت پاسخ به سوال برای رفع یبوست چی بخوریم بسیار مهم بوده و مصرف غذاهای مناسب و عدم مصرف غذاهای مضر یک راهکار مفید برای درمان یبوست است.

میلاد توکلی
بهترین صبحانه برای بدنسازی
۱۰ تا از بهترین صبحانه‌ها برای بدنسازی

بهترین صبحانه برای بدنسازی از آنجایی مهم است که باعث حفظ انرژی و تامین سوخت و ساز شما برای ورزش می‌شود. بنابراین خوردن صبحانه برای ورزشکاران بدنسازی بک اولویت به حساب می‌آید. شناخت آنچه مناسب بدن شما است نیز می‌تواند در این راه به شما کمک کرده و باعث شود زودتر به اهداف خود در زمینه بدنسازی برسید. در کنار خواندن این مقاله، می‌توانید از دکتر تغذیه آنلاین نیز مشورت گرفته و در خانه، رژیم غذایی مناسب خودتان را دریافت کنید. 

میلاد توکلی
رژیم کانادایی اصلی
با رژیم کانادایی اصلی در ۱۵ روز تا ۱۰ کیلو لاغر شوید

رژیم کانادایی اصلی یک برنامه کاهش وزن می‌باشد که شامل دریافت کالری بسیار کم و مجموعه ای سخت از محدودیت های غذایی است. این برنامه بر اساس ایده «خوردن برای زندگی کردن» و «زندگی برای خوردن» با هدف دستیابی به وزن سالم و بهبود سلامت کلی ایجاد شده و شامل غذاها و خوراکی هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده و درباره رژیم کانادایی ۱۵ روزه نیز توضیح کاملی خواهیم کرد.

میلاد توکلی
برای چربی خون چی خوبه
۱۹ خوراکی که برای کاهش چربی خون خوبه

واقعا برای چربی خون چی خوبه؟ این سوال بسیاری از افراد است چون سطوح بالای چربی خون، به ویژه کلسترول و تری گلیسیرید، به عنوان یک عامل خطر برای بیماری های قلبی عروقی مختلف از جمله حملات قلبی و سکته شناخته شده است. در نتیجه، یافتن راه‌های موثر برای مدیریت و کاهش سطح چربی خون بسیار مهم است. در ادامه با غذاها و خوراکی های مناسب آشنا خواهید شد.

میلاد توکلی
برای فشار خون بالا چه بخوریم
برای فشار خون بالا چه بخوریم و چه رژیمی بگیریم؟

اگرچه دارو می‌تواند به درمان فشار خون منجر شود، اما اتخاذ یک رژیم غذایی سالم نقشی حیاتی در پیشگیری و کنترل آن دارد. بنابراین موضوع اینکه برای فشار خون بالا چه بخوریم می‌تواند مهم باشد. پس مصرف خوراکی های مجاز و عدم مصرف خوراکی های غیر مجاز می‌تواند به ما در کنترل فشار خون کمک کند. در ادامه با این خوراکی های آشنا خواهید شد.

میلاد توکلی
اختلال طیف اوتیسم
اختلال طیف اوتیسم (ASD) / بیماری اوتیسم را بیشتر بشناسید

اختلال طیف اوتیسم (ASD) یک وضعیت پیچیده است که بر توانایی فرد برای تعامل و تفسیر دنیای اطراف تأثیر می گذارد. این یک وضعیت مادام العمر است که می تواند چالش های مهمی در ارتباطات، تعامل اجتماعی و رفتار ایجاد کند. در حالی که هیچ دلیل واحدی برای ASD وجود ندارد، عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند خطر ابتلا به این بیماری را در فرد افزایش دهد.

ندا ناجی